XXL Nutrition

Dbol-winstrol kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou je twee dingen die elkaar tegenwerken tegelijkertijd nemen? Wat is dit voor topic? :roflol:
Dbol en winstrol samen is toch echt wel masterlijk. Leg mij eens uit hoe ze elkaar tegenwerken? Ik vind dat ze elkaar perfect aanvullen juist.

Oral only daarintegen is een ander verhaal... :D

Kuren omdat je toevallig nog wat heb liggen is ook een ander verhaal

Laatst bewerkt:
Snap ik maar veel water drinken goed eten geen alchohol drinken en niet langer dan 6 weken En na de cycle u lichaam goed laten herstellen zou dit normaal geen probleem zijn “voor een oral”
Maar hoezo zou je niet gewoon voor een test only kuur gaan? Is lekker simpel en veel minder ongezond voor je lever. En je haalt ook nog is veel betere resultaten. Win win lijkt mij.

Leg mij eens uit hoe ze elkaar tegenwerken?
Niet lichamelijk. Ik vind dat de doeleinden niet met elkaar stroken. Dianabol is wellicht de beste oral als we kijken naar effect/nadelen. Perfect om te bulken.

Winstrol zou ik eigenlijk alleen gebruiken als ik wedstrijdatleet, of model (o.i.d.), was. Verder zie ik er het nut niet zo van in.

Niet lichamelijk. Ik vind dat de doeleinden niet met elkaar stroken. Dianabol is wellicht de beste oral als we kijken naar effect/nadelen. Perfect om te bulken.

Winstrol zou ik eigenlijk alleen gebruiken als ik wedstrijdatleet, of model (o.i.d.), was. Verder zie ik er het nut niet zo van in.
Is masteron dan niet al een verstandigere keuze als winstrol?

Ik zou helemaal niet beginnen met iets als ik jou was. Waar ben je in godsnaam mee bezig? Heb je die pillen op straat gevonden?

Dit inderdaad. Verbazingwekkend hoeveel mensen dit gebruiken zonder daadwerkelijk te snappen waarvoor het bedoeld is.

Dit inderdaad. Verbazingwekkend hoeveel mensen dit gebruiken zonder daadwerkelijk te snappen waarvoor het bedoeld is.
En waar is winstrol voor bedoeld, th0maz? We gebruiken allemaal AAS waar het eigenlijk niet voor is bedoeld. We hebben geen osteoporose, brandwonden, groeistoornissen of oedeem. Ook zijn we geen koeien, en zijn we geen paarden die aan paardenraces mee doen.

Laatst bewerkt:
En waar is winstrol voor bedoeld, th0maz?
Is toch al aangegeven door @Arminius ?

Het is in ieder geval niet bedoeld voor mensen met een hoog vet percentage. Ik zou zeggen dat het voornamelijk bedoeld is voor mensen die al shredded zijn. Hetzelfde geldt in principe voor masteron.

Allemaal compounds die de finishing touch geven als je op een laag vetpercentage zit.

Gelukkig bestaat anadrol

Is toch al aangegeven door @Arminius ?

Het is in ieder geval niet bedoeld voor mensen met een hoog vet percentage. Ik zou zeggen dat het voornamelijk bedoeld is voor mensen die al shredded zijn. Hetzelfde geldt in principe voor masteron.

Allemaal compounds die de finishing touch geven als je op een laag vetpercentage zit.
Zie edit in vorige post.

Goed topic zal dit overwegen voor mijn eerste kuur

Lmao snel editen op basis van mijn antwoord.

Gevalletje appels met peren vergelijken. We gebruiken toch compounds om er op een bepaalde wijze uit te zien? Het is toch zonde om daar geen gebruik van te maken. Als jij winstrol gebruikt terwijl je een te hoog vetpercentage hebt dan komt het helemaal niet tot zijn recht.

Lmao snel editen op basis van mijn antwoord.

Gevalletje appels met peren vergelijken. We gebruiken toch compounds om er op een bepaalde wijze uit te zien? Het is toch zonde om daar geen gebruik van te maken. Als jij winstrol gebruikt terwijl je een te hoog vetpercentage hebt dan komt het helemaal niet tot zijn recht.
Neen. Mijn edit was 1 minuut vóór jouw post. Goed lezen.

In basis doen alle AAS hetzelfde: ze hechten aan de androgeen receptor. Dat wij bodybuilders een onderscheid maken tussen bulk compounds en cut compounds is heel wat anders. Je kunt prima cutten op winstrol terwijl je op 14% staat als je puur kijkt naar spierbehoud. Dat is wat anders dan de cosmetische eigenschappen, de droge winstrol look.

Is het aangeraden? Nee. Kan het? Ja.

Neen. Mijn edit was 1 minuut vóór jouw post. Goed lezen.

In basis doen alle AAS hetzelfde: ze hechten aan de androgeen receptor. Dat wij bodybuilders een onderscheid maken tussen bulk compounds en cut compounds is heel wat anders. Je kunt prima cutten op winstrol terwijl je op 14% staat als je puur kijkt naar spierbehoud. Dat is wat anders dan de cosmetische eigenschappen, de droge winstrol look.

Is het aangeraden? Nee. Kan het? Ja.
Heb je snel aangepast. Klasse!

Je kunt ermee doen wat je wilt. Dat neemt niet weg dat dergelijke compounds dienen voor bepaalde doeleinden. Je kunt ook een wasmachine kopen en je vaat erin fl*kkeren. Werkt toch ook prima? Schoon is schoon.

Niemand heeft aangegeven dat je het niet MOET of KUNT gebruiken. Echter is het zonde als het niet gebruikt voor hetgeen waar het voor bedoeld is.

Als we kijken naar spierbehoud kun je beter gaan voor een lage dose test. Daarbij draait het met cutten voornamelijk om een goed dieet. AAS dienen in dit geval alleen voor spierbehoud. Velen zijn onder de indruk dat als je winstrol gebruikt je sneller vet gaat verliezen.

Er zijn ook powerlifters die Winstrol gebruiken om sterker te worden, om toch redelijk op het zelfde gewicht te blijven. Iedereen neemt een bepaald middel ook voor ze eigen redenen denk ik. Of het nou voor een hardere droge look is, of voor wat meer kracht te pakken.

Er zijn ook powerlifters die Winstrol gebruiken om sterker te worden, om toch redelijk op het zelfde gewicht te blijven. Iedereen neemt een bepaald middel ook voor ze eigen redenen denk ik. Of het nou voor een hardere droge look is, of voor wat meer kracht te pakken.
Ik denk dat de grotere powerlifters wel wat beters gebruiken voor kracht als winny.

winstrol is slecht want dat zegt het hele forum.

voor krachttoename is het een redelijk goed middel.
het is snel uit je systeem net zoals anavar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven