Fitness Seller

Dbol-winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allebei even schadelijk of ik nu 20 mg winst pak of 20 mg diana maakt ni veel verschil maar toch bedankt voor de tip
Verklaar je nader. Tren ook even schadelijk als test omdat het allebij een inject is ?
 
voor een beginners kuurtje zou ik eerst anavar doen met winstrol van dianabol ga je echt dik van worden en je stackt nu ( Ten eerste dient Winstrol nooit gebruikt te worden samen met een andere steroïde welke kans geeft op leverschade. Winstrol mag bijvoorbeeld niet samen gebruikt worden met Dianabol. Het beste kan er ‘gestackt’ worden met Masteron en trenbolon om vet te verminderen. Een Anavar-Winstrol ‘stack’ bijvoorbeeld kan fenomenale resultaten opleveren en in dat geval kan er minder van elke substantie genomen worden. 50 mg Anavar en 50 mg Winstrol per dag in de loop van een cyclus van 8 weken volstaan. Daarbij mag de dosis ver onder het maximum liggen, Veel mensen gebruiken of hCG na een bijzonder lange cyclus met Winstrol of wanneer Winstrol gecombineerd is met andere krachtige steroïden. (is een tip doe er wat mee .
En eerlijk gezegd anavar is voor de vrouwen
 
Allebei 17 alkalyne dus 20 mg winstrol of nu 20 mg dianabol wa ishet verschil??
 
Verklaar je nader. Tren ook even schadelijk als test omdat het allebij een inject is ?

Wat hij zegt klopt, wat is hetgeen wat het schadelijk maakt voor je lever? De toevoeging van........
 
Mooi gezet dan als dat een pokemon moet voorstellen :roflol: lijkt erbijna op
je bedoeld je lengte hmmm als je niks te melden hebt komt je eigen soort in je hoofd 1.66 :roflol: :roflol: :laugh: :windup: cAtCH THEM ALL
 
voor een beginners kuurtje zou ik eerst anavar doen met winstrol van dianabol ga je echt dik van worden en je stackt nu ( Ten eerste dient Winstrol nooit gebruikt te worden samen met een andere steroïde welke kans geeft op leverschade. Winstrol mag bijvoorbeeld niet samen gebruikt worden met Dianabol. Het beste kan er ‘gestackt’ worden met Masteron en trenbolon om vet te verminderen. Een Anavar-Winstrol ‘stack’ bijvoorbeeld kan fenomenale resultaten opleveren en in dat geval kan er minder van elke substantie genomen worden. 50 mg Anavar en 50 mg Winstrol per dag in de loop van een cyclus van 8 weken volstaan. Daarbij mag de dosis ver onder het maximum liggen, Veel mensen gebruiken of hCG na een bijzonder lange cyclus met Winstrol of wanneer Winstrol gecombineerd is met andere krachtige steroïden. (is een tip doe er wat mee .

hou je mond
 
iets wat jij blijkbaar nog niet snapt gap met een bodybuild fototje van internet geplukt :D
giphy.gif


Beetje respect voor onze Keltische Lord Emperor.
 
giphy.gif


Beetje respect voor onze Keltische Lord Emperor.
RESPECT BEGINT BIJ DE PERSOON ZELF EN DIE SPREEK JE NIET AAN MET WTF LUL JIJ NOU ALSOF IK ZE SCHOOLVRIENDJE BEN (sorry voor de caps ik wou wat groter lijken als blastoise :haha: :roflol:
 
RESPECT BEGINT BIJ DE PERSOON ZELF EN DIE SPREEK JE NIET AAN MET WTF LUL JIJ NOU ALSOF IK ZE SCHOOLVRIENDJE BEN (sorry voor de caps ik wou wat groter lijken als blastoise :haha: :roflol:

Net een paar dagen lid en je spamt het hele forum al vol.
 
RESPECT BEGINT BIJ DE PERSOON ZELF EN DIE SPREEK JE NIET AAN MET WTF LUL JIJ NOU ALSOF IK ZE SCHOOLVRIENDJE BEN (sorry voor de caps ik wou wat groter lijken als blastoise :haha: :roflol:
Jij herkent Dorian Yates niet?

Ban! :mad:
 
Net een paar dagen lid en je spamt het hele forum al vol.
zei taggen mij dus wie spamt wat vol waus )nog 1 die aandacht wilt heb je geen vrouw? of ook een plaatje gepakt van het internet :roflol: :haha:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven