XXL Nutrition

Dbol-winstrol kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag vinden wat je wilt. Ik vond dbol met winstrol combi (weliswaar met een 250mg testosteron basis) een heerlijke combi. Anderen vinden orals uberhaupt nutteloos. Het is wat het is.

- Minder vocht van de dbol door het uitdrogende effect van winstrol
- Geen pijnlijke droge gewrichten door de dianabol
- Meer androgeen door de winstrol in verhouding met het oestrogene van de dbol
- Geen platte winstrol look door de dbol
- Geen puffy vocht look die je normaal met dbol wel hebt
- Volle harde look, vol door de dbol, hard door de winstrol.

Mijn ervaring is dat het elkaar perfect aanvulde. Is iemand het daar niet mee eens? I really don't give a shit.
Houden zo :thumbup:.

In dat geval kun je beter masteron gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat over winstrol en dianabol. Wel ontopic blijven hè, th0maz.

:trollface:
Klopt, maar die discussie was al afgerond. Daarbij probeer ik ook helemaal geen argumenten te weerleggen middels irrelevante cherry pick voorbeelden. Dat is hele andere koek.

Ik geef alleen aan dat je in dat geval beter af bent met masteron.
 
Klopt, maar die discussie was al afgerond. Daarbij probeer ik ook helemaal geen argumenten te weerleggen middels irrelevante cherry pick voorbeelden. Dat is hele andere koek.

Ik geef alleen aan dat je in dat geval beter af bent met masteron.
Masteron had zeker een soortgelijk effect gegeven - iets wat ik zelf wilde ervaren. Ik ben meer van het zelf proberen dan klakkeloos dingen aannemen. Can't help it.
 
Masteron had zeker een soortgelijk effect gegeven - iets wat ik zelf wilde ervaren. Ik ben meer van het zelf proberen dan klakkeloos dingen aannemen. Can't help it.
Dat is heel verstandig van je.

Daarbij kun je masteron ook veel langer gebruiken zonder dezelfde issues die winstrol eventueel kan geven.
 
door al die info op de 5 pages zou ik het bijna nog willen testen(winstrol en dbol met 1 pil van elk per dag ) hmm train me de tyfus :p
 
door al die info op de 5 pages zou ik het bijna nog willen testen(winstrol en dbol met 1 pil van elk per dag ) hmm train me de tyfus :p
Go ahead zou ik zeggen als je het zo graag wil. Dbolletje knalle op 17% lijkt me niet verstandig voor het visuele effect. En het mentale op dat vlak dat je gaat bloaten en jezelf fucking vet vind. Natuurlijk is dit voor iedereen anders welke vp je iemand een dikke koe vind ofniet.
 
blijf nog even 2 jaar trainen dan zie ik nog wel lees ook veel nega dingen er over hier
 
blijf nog even 2 jaar trainen dan zie ik nog wel lees ook veel nega dingen er over hier
Verstandig. Ik zou oral research achterwegen laten en gewoon testosteron helemaal uitpluizen.
 
door al die info op de 5 pages zou ik het bijna nog willen testen(winstrol en dbol met 1 pil van elk per dag ) hmm train me de tyfus :p
Tot zover AAS komt me lijf niet in :D
 
Verstandig. Ik zou oral research achterwegen laten en gewoon testosteron helemaal uitpluizen.
geen probleem met low dose oral gecombineerd met test.

300test 40mg winstrol per dag gaven mij veel betere resultaten dan test only 750mg
 
Tot zover AAS komt me lijf niet in :D
achjah :P nu nog niet nee haha of maybe hmm nvm ben stil hahaha wat hercules27 zegt is het weer aantrekkelijk ik stop met lezen hier gaat nie goed komen :p (niet goed voor het mannelijke ego dit topicje :p )
 
geen probleem met low dose oral gecombineerd met test.

300test 40mg winstrol per dag gaven mij veel betere resultaten dan test only 750mg
In welk opzicht "beter"? Meer massa, voelde je je beter qua sides, of was het een mooiere look?
 
meer kracht, meer massa denk ik ook maar weet ik niet 100% zeker want op 750test had ik veel bloat, betere look sowieso. En vanwege dat ik veel sterker en explosiever was ook veel betere feeling mentaal gezien.

wel redelijk veel puisten met winstrol maar alleen op rug en schouders.
 
meer kracht, meer massa denk ik ook maar weet ik niet 100% zeker want op 750test had ik veel bloat, betere look sowieso. En vanwege dat ik veel sterker en explosiever was ook veel betere feeling mentaal gezien.

wel redelijk veel puisten met winstrol maar alleen op rug en schouders.

Ik ben het in sommige gevallen met jou eens, maar zeggen dat 40 mg winstrol met 300 mg testosteron beter is als 750 mg testosteron gaat wel heel ver.

Misschien slechte gear? Of je reageert gewoon heel goed op winstrol.
 
mijn theorie is dat ik heel snel testosteron converteer naar zowel oestrogeen al dht en er boven de 400mg weinig voordeel meer mee te behalen valt.
 
Dit word gwn mijn beginners kuurtje


Week 1: 30mg diana
Week 2: 20mg diana 20mg winst
Week 3: 20mg diana 20mg winst
Week 4: 20mg diana 20mg winst
Week 5: 20mg diana 20mg winst
Week 6: 20mg diana 20mg winst
Nakuren met nolva uiteraard

En waarom eerst diana??
Wil dat stofje gewoon eerst eens proeven

Als jullie willen weten hoe dit kuurtje gaat
Begin er volgende week maandag aan
 
Dit word gwn mijn beginners kuurtje


Week 1: 30mg diana
Week 2: 20mg diana 20mg winst
Week 3: 20mg diana 20mg winst
Week 4: 20mg diana 20mg winst
Week 5: 20mg diana 20mg winst
Week 6: 20mg diana 20mg winst
Nakuren met nolva uiteraard

En waarom eerst diana??
Wil dat stofje gewoon eerst eens proeven

Als jullie willen weten hoe dit kuurtje gaat
Begin er volgende week maandag aan
voor een beginners kuurtje zou ik eerst anavar doen met winstrol van dianabol ga je echt dik van worden en je stackt nu ( Ten eerste dient Winstrol nooit gebruikt te worden samen met een andere steroïde welke kans geeft op leverschade. Winstrol mag bijvoorbeeld niet samen gebruikt worden met Dianabol. Het beste kan er ‘gestackt’ worden met Masteron en trenbolon om vet te verminderen. Een Anavar-Winstrol ‘stack’ bijvoorbeeld kan fenomenale resultaten opleveren en in dat geval kan er minder van elke substantie genomen worden. 50 mg Anavar en 50 mg Winstrol per dag in de loop van een cyclus van 8 weken volstaan. Daarbij mag de dosis ver onder het maximum liggen, Veel mensen gebruiken of hCG na een bijzonder lange cyclus met Winstrol of wanneer Winstrol gecombineerd is met andere krachtige steroïden. (is een tip doe er wat mee .
 
voor een beginners kuurtje zou ik eerst anavar doen met winstrol van dianabol ga je echt dik van worden en je stackt nu ( Ten eerste dient Winstrol nooit gebruikt te worden samen met een andere steroïde welke kans geeft op leverschade. Winstrol mag bijvoorbeeld niet samen gebruikt worden met Dianabol. Het beste kan er ‘gestackt’ worden met Masteron en trenbolon om vet te verminderen. Een Anavar-Winstrol ‘stack’ bijvoorbeeld kan fenomenale resultaten opleveren en in dat geval kan er minder van elke substantie genomen worden. 50 mg Anavar en 50 mg Winstrol per dag in de loop van een cyclus van 8 weken volstaan. Daarbij mag de dosis ver onder het maximum liggen, Veel mensen gebruiken of hCG na een bijzonder lange cyclus met Winstrol of wanneer Winstrol gecombineerd is met andere krachtige steroïden. (is een tip doe er wat mee .
Allebei even schadelijk of ik nu 20 mg winst pak of 20 mg diana maakt ni veel verschil maar toch bedankt voor de tip
 
voor een beginners kuurtje zou ik eerst anavar doen met winstrol van dianabol ga je echt dik van worden en je stackt nu ( Ten eerste dient Winstrol nooit gebruikt te worden samen met een andere steroïde welke kans geeft op leverschade. Winstrol mag bijvoorbeeld niet samen gebruikt worden met Dianabol. Het beste kan er ‘gestackt’ worden met Masteron en trenbolon om vet te verminderen. Een Anavar-Winstrol ‘stack’ bijvoorbeeld kan fenomenale resultaten opleveren en in dat geval kan er minder van elke substantie genomen worden. 50 mg Anavar en 50 mg Winstrol per dag in de loop van een cyclus van 8 weken volstaan. Daarbij mag de dosis ver onder het maximum liggen, Veel mensen gebruiken of hCG na een bijzonder lange cyclus met Winstrol of wanneer Winstrol gecombineerd is met andere krachtige steroïden. (is een tip doe er wat mee .

Wtf lul jij nou
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven