MuscleMeat

Dbol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie kuren toch ook allemaal?
Wat is dan het verschil met wat jullie doen?
Jullie zijn toch ook ooit begonnen met kuren?
het verschil is dat wij niet voetballen.
Dodelijke combi met kuren, want zelfs zonder benen trainen blazen die dan zo erg op dat je geen broeken meer past, helemaal als je je zadel extra laag zet.

Ik judge niet, iedereen moet het zelf weten.

Mijn ervaring bij dbol:

Extreem veel vocht, dikke kop. Enorme krachtwinst. Veel bruto gewicht erbij.

Nadat je stopt zullen de meeste gains verdwijnen, omdat... vocht.

Hoge e2 levels, jeukende tepels.

Dbol en droog is tegenstrijdig.

Men zal ook snel weten dat je iets pakt.

Nooit meer voor mij, ik heb het nooit afgemaakt.

Als je toch iets gaat nemen, kies voor winstrol. 40MG, 6 weken, tijdstip maakt niet zo veel uit. Persoonlijk deed ik 2 in de ochtend, 2 in de avond.

Nu pak ik geen orals meer.

Hopelijk heb je hier iets aan, je gaat het toch doen.

Laatst bewerkt:
hallo
Ben een jongere gast van 27
Speel voetbal en doe aan fitness
Mijn doel is breder worden en ook vooral droog blijven.
Ik ga beginnen met een dbol kuur met pillen.
Zijn er mensen die er ervaring bij hebben?
En wnnr zou ik het best kunnen in nemen?

Dude, "we" mogen er dan dom uit zien....maar vergis je niet.
De meeste mensen trainen als minstens 5-10 jaar en hebben zich serieus verdiept in: de manier van trainen, eten, afwisselingen en optimaliseren.
Kuren is iets voor geavanceerdere bodybuilders, als je geen échte kennis hebt van trainen/eten en hoe je lijf hierop reageert (en dat weet je niet in 1-2 jaar tijd) en zomaar begint dan sloop je je lijf voor het leven.

Doel? Droog worden + breder worden = je eten gaan bijhouden + verbeteren en de juiste oefeningen pakken om te groeien.
Dáárvoor ga je hier héél veel nuttige info vinden, waarmee je je doelen gaat bereiken.

Ik ben van 79,5kg naar 87kg in nog geen jaar gegaan met 3x per week full body trainen + je eten monitoren + "beginners gains" voordelen.
Begin daar eens mee!!! :)

als je het echt niet kunt laten : https://en.wikipedia.org/wiki/Chlorodehydromethyltestosterone
Over het algemeen een ondergeschoven kindje maar voor jouw doelen wellicht beter ,zeker voor de eerste keer .Nogmaals lees je wat beter in mensen zijn hier best bereid te helpen ,mits je al wat ingelezen bent .

Super schattig roid rage van dbol

Dude, "we" mogen er dan dom uit zien....maar vergis je niet.
De meeste mensen trainen als minstens 5-10 jaar en hebben zich serieus verdiept in: de manier van trainen, eten, afwisselingen en optimaliseren.
Kuren is iets voor geavanceerdere bodybuilders, als je geen échte kennis hebt van trainen/eten en hoe je lijf hierop reageert (en dat weet je niet in 1-2 jaar tijd) en zomaar begint dan sloop je je lijf voor het leven.

Doel? Droog worden + breder worden = je eten gaan bijhouden + verbeteren en de juiste oefeningen pakken om te groeien.
Dáárvoor ga je hier héél veel nuttige info vinden, waarmee je je doelen gaat bereiken.

Ik ben van 79,5kg naar 87kg in nog geen jaar gegaan met 3x per week full body trainen + je eten monitoren + "beginners gains" voordelen.
Begin daar eens mee!!! :)
No offense, maar 7,5kg op een jaar waarbij je je eten monitort en "beginners gains" voordelen hebt lijkt me nu ook niet echt een wonder.
En noem je ons nu dom? We hebben hier wel experts in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen op het forum he, snuggere knakker hoor :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven