XXL Nutrition

De Avondploeg van DBB

Bezoekers in dit topic

Hier is ik !!

haha , ben keihard aan 't werk ( ugh ugh ugh )

nog 3 uurtjes !!
 
yeay! ik ook!
ben alleen wel pas om 5 uur begonnen :o
 
hehe ben telefonische helpdesk voor mijn vader nu , ga zo met mijn luie reet op de bankhangen, sterkte werkvolk :D
 
Hee wat gezellig hier! Ik voel de verbroedering!! :P

Jonko, sterkteeee! :(
 
hehe ben telefonische helpdesk voor mijn vader nu , ga zo met mijn luie reet op de bankhangen, sterkte werkvolk :D

niet in de war raken dan he ?
dat je wat je op DBB typt aan de tel. gaat adviseren ofzo hahahaha
andere kant van de lijn: " euhhh he? neee ik wil geen test E...awel...wat doet t eigenlijk met mn libido hey? amai kan k dat bij u bestellen hey "
:D:slap:
 
niet in de war raken dan he ?
dat je wat je op DBB typt aan de tel. gaat adviseren ofzo hahahaha
andere kant van de lijn: " euhhh he? neee ik wil geen test E...awel...wat doet t eigenlijk met mn libido hey? amai kan k dat bij u bestellen hey "
:D:slap:

:D:D

De beste man heeft al genoeg medicatie om uberhaupt te blijven leven dus zal hem maar niet de testo uit z'n oren laten spuiten :D



Ik voel me gewoon een van jullie. Ik droom zelfs van jullie. Kan toch?



Ik moet het eigenlijk aan een van die "superdudez" hier overlaten maar : Geil :p (tenzij je ons achterna zit met een deegroller of erger)

Ik weet wel waar je overdroomt, gespierde motorrijders :o daarom wil je steeds achterop :D
 
:loopband:hey Jonko, moet k een plekkie reserveren op t revalidatiecentrum voor je ?
 
pfff ik zit hier te eten en ken het ff niet meer volgen :o
 
hey flowergrrl....ja laat me lachen man :o
zit je post te lezen en toen moest k zo lachen ...maar er kwamen mensen aan de balie die d8en wat is die gozer happy dannnnn? :D
 
Back
Naar boven