XXL Nutrition

De beste Laptops!?

Jero88

Cool Novice
Waardering
0
Hey, ik ben op zoek naar een complete laptop met een beest van een videokaart! Ik zat zelf te denken om er tussen de 600 en 900 euro aan uit te geven! Aangezien dat er waarschijnlijk veel mensen zijn die opzoek zijn naar een laptop lijkt het me wel geschikt om er een topic van te maken. Als iedereen dan zoveel mogelijk gegevens over zijn of haar laptop post, kunnen we op deze manier een lijst maken van goede laptops om aan te schaffen??

Daarom wil ik graag weten welke laptops jullie allemaal thuis hebben staan:

1) Opstart snelheid?
2) Beeldkwaliteit?
3) Is het mogelijk om er een game op te spelen (call of duty 4)?
4) Welke videokaart?
5) Welke Processor?
6) Hoeveel geheugen vaste schijf?
7) Gebruikersgemak?
8) Prijs/ kwaliteitsverhouding (beoordeling)

In ieder geval alvast bedankt, en post er als het kan ff een Fotootje bij!

Ik heb een Asus met een AMD platform en ben er wel content mee.

1) Opstart snelheid?
heb eigenlijk geen flauw idee.. als hij het maar snel doet als hij op gestart is :)
2) Beeldkwaliteit?
goed, full HD (1080 staat er onder.. weet niet wat dat betekend) scherm
3) Is het mogelijk om er een game op te spelen (call of duty 4)?
cod4 gaat prima
4) Welke videokaart?
nvidia geforce 8400M GT GPU
5) Welke Processor?
Intel Core 2 duo processor T7500, Enhanced intel speedstep technology, 2.20GHz
6) Hoeveel geheugen vaste schijf?
300gb... of bedoel je, 2GB DDR2 SDRAM ?
7) Gebruikersgemak?
windows vista.. werkt best makkelijk :)
8) Prijs/ kwaliteitsverhouding (beoordeling)
ben er tot nu toe nog steeds erg tevreden mee :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ligt ver boven zijn budget

Why zeikt iedereen altijd zo op acer? acer is echt geen slecht merk. Mac is duur inderdaad.

Verder heb je voor 600 - 900 euro niet echt een laptop met een beest van een videokaart, nahja ik weet niet wat jij beest noemt? :p

Met een 8600GT kan je wel aardig gamen;) Alienware is inderdaad erg duur, maar die slimmerik heeft geen budget gegeven.

Tja, waarvoor ga je die gebruiken?
Mijn persoonlijke voorkeur ligt bij Apple, mooi design, goede programma's, opstartsnelheid waar geen andere computer aan kan tippen, geen virus, en niet duur. Dit is echt een misverstand. Als je levensduur etc bekijkt dan heeft het een prijs van een Dell.
Maar weet niet of je er goed mee kan gamen.
Succes ermee!

Mijn persoonlijke voorkeur ligt bij Apple, mooi design, goede programma's, opstartsnelheid waar geen andere computer aan kan tippen, geen virus, en niet duur. Dit is echt een misverstand. Als je levensduur etc bekijkt dan heeft het een prijs van een Dell.
Succes ermee!

Stel hem gewoon zelf samen, dat heb ik ook met mijn PC gedaan. Dan kun je echt een top PC maken en het scheelt je zo 500 euro.

Ik heb deze PC:
Processor: Intel Core 2 Duo: E6600 (overclocked 3,06GHz)
Grafische kaart: ATi HD2900XT 512MB
Intern geheugen: 2GB PC-5300 667MHz
Harddisk: 320GB
Scherm: Samsung Syncmaster 20"
En nog meer dure shit.

Hier was ik in totaal 1600 euro voor kwijt, als ik diezelfde PC bij Dell zou bestellen zou ik zo'n 2200 euro kwijt zijn. See the difference...

Dus stel je laptop zelf samen bij http://www.xxodd.nl/

Succes ermee!

Design heb je gelijk, maar hoor al mijn vrienden zeggen dat die programma's zuigen. Zelf heb ik al problemen gehad met die iPod van me. Moet je die zever van apple dlen, wordt je wmp omgezet naar iets anders enal. IK vind die nieuwe laptop van apple wel nice, de air ofzoiets, flinterdun.

Zorg gewoon dat je laptop zeker een Geforce 8800 mobility heeft en 4gig ram , kan je chrysis prima met afspelen.
Als je budget echt 600-900 euro bedraagt zal je via ebay aan 1 zien te moeten geraken wil je echt goedkoper(500 eur of minder zoek dan een 2e handslaptop met een 7800 mobility die runt ook nog wel alle games).
Anders als je toch iets nieuws wil met je budget is een Geforce 8600 Gts waarschijnlijk je beste optie.

ik heb er een van compaq uit thailand gehaald 300 piek

AMD turion X2 64
2 gig intern geheugen
200 gig HDD
vga is onboard geloof ik nividia, overigens aardig mee te gamen!
dvd brandertje etc. wifi
webcam en micro @ laptop

14 nog wat inch, bewust voor gekozen:)

OVerigens zijn ze ook in NL te koop voor iets meer euries.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

al je een beetje goed wil kunnen gamen op een laptop kom je al snel aan de 1500+ euro laptops. Maar wie gaat er nu gamen op een laptop ?

Design heb je gelijk, maar hoor al mijn vrienden zeggen dat die programma's zuigen. Zelf heb ik al problemen gehad met die iPod van me. Moet je die zever van apple dlen, wordt je wmp omgezet naar iets anders enal. IK vind die nieuwe laptop van apple wel nice, de air ofzoiets, flinterdun.

Maar zware prog's kan die air weer niet hebben ;)
Het is jammer dat Apple een aantal zwakheden kent waaronder 2 kleuren die ontbreken bij die leuke Imac's.
Als die zwakke punten er niet inzaten dan had ik destijds die 24" Imac en die Ibook gekocht.

al je een beetje goed wil kunnen gamen op een laptop kom je al snel aan de 1500+ euro laptops. Maar wie gaat er nu gamen op een laptop ?

ik :rolleyes:

in het weekend kan ik dit ding makkelijk mee nemen naar huis.. hoef ik niet iedere week met zo`n grote kast te sjouwen

voor max. € 900 kom je er toch niet..
moest geld geen probleem zijn, en wil je een topper zou ik voor een Dell XPS gaan maar dan kom je al gauw rond de € 1800

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het er al met mijn ouders over gehad! Ik wil een laptop die vooral geschikt is voor multimedia (films, muziek) en schoolgebruik. Ik wil ermee snel op internet kunnen, en er moet voldoende geheugen opzitten voor grote schoolbestanden (Bouwkunde). Het liefst zou ik er ook 1 spel op willen spelen, FIFA 2009!!

De prijs doet er even niet toe, want ik ben het wel eens dat je beter in 1 keer iets kan kopen waar je lang meedoet!!

Terug
Naar boven