Fitness Seller

De beste Laptops!?

Die Macbooks zijn nog veel duurder dan Dell's met betere specs (en die zijn al duur)

Ik heb een MacBook Pro, schitterend ding, nog geen problemen mee gehad, boeie dat het duur is. "Iets wat waard is om te bezitten, is waard om voor te vechten." :D

• Topic Starter Topic Starter
Stel hem dan gewoon samen bij www.xxodd.nl eigenwijze hond. Vraag dan ook niet om hulp hier.

Hee Hee niet te brutaal he Sminky:p!! Ik kan het ook niet helpen dat ik er zoveel over twijfel!

Deze van ACER is wel een gamelaptop met de bijbehorende extra's, ik ben er nog niet over uit, en ik denk dat er wel meer mensen hier zijn die geinteresseerd zijn naar betaalbare laptops!

Hee Hee niet te brutaal he Sminky:p!! Ik kan het ook niet helpen dat ik er zoveel over twijfel!

Deze van ACER is wel een gamelaptop met de bijbehorende extra's, ik ben er nog niet over uit, en ik denk dat er wel meer mensen hier zijn die geinteresseerd zijn naar betaalbare laptops!

Ga dan gewoon naar een computerforum en niet naar een bodybuilding forum... Wie weet zijn ze dat maar dan gaan ze wel naar een computerforum dus.

www.hardware.info is meer wat voor jou...

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Michael Smink, maar ik dacht dat we er allemaal wel profijt van hadden! Maar in ieder geval bedankt voor de link!

Stel hem dan gewoon samen bij www.xxodd.nl eigenwijze hond. Vraag dan ook niet om hulp hier.

Ik kwam heel toevallig deze post tegen op jullie forum en wilde hier toch heel kort even op reageren.

Je kan bij XXODD zelf een notebook samenstellen, maar uiteindelijk kom je dan toch bij mij terecht, aangezien ik dealer ben.

Daarnaast biedt ik op mijn site niet alleen dezelfde mogelijkheden, namelijk het volledig samenstellen van een notebook, maar ik ben uiteindelijk ook nog een klein beetje goedkoper. En ik ben het directe aanspreekpunt voor service.

De aanbieding die eerder genoemd werd, is inmiddels verlopen, maar ik heb wel een aantal interessante nieuwe modellen aan mijn assortiment toegevoegd. En er komen nog een paar nieuwe modellen aan, die zeker voor gamers interessant kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Carry It Electronica

p.s. Geen zorgen, dit is mijn enige post betreffende dit onderwerp :rolleyes:

Ik kwam heel toevallig deze post tegen op jullie forum en wilde hier toch heel kort even op reageren.

Je kan bij XXODD zelf een notebook samenstellen, maar uiteindelijk kom je dan toch bij mij terecht, aangezien ik dealer ben.

Daarnaast biedt ik op mijn site niet alleen dezelfde mogelijkheden, namelijk het volledig samenstellen van een notebook, maar ik ben uiteindelijk ook nog een klein beetje goedkoper. En ik ben het directe aanspreekpunt voor service.

De aanbieding die eerder genoemd werd, is inmiddels verlopen, maar ik heb wel een aantal interessante nieuwe modellen aan mijn assortiment toegevoegd. En er komen nog een paar nieuwe modellen aan, die zeker voor gamers interessant kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Carry It Electronica

p.s. Geen zorgen, dit is mijn enige post betreffende dit onderwerp :rolleyes:

Sluikreclame.

ga me ook een acer aspire 5930g aanschaffen, hoor er zeer goede verhalen over(crysis vloeiend op high) en is prijs/kwaliteit gezien het beste dat ik in enkele dagen zoeken ben tegengekomen, alternate en xxodd inbegrepen.

De 9600m gt komt zowat overeen met een 9500gt (desktop). De volgende echte stap is al een 9800m gt(x) en die komt maar net aan de prestatie van een 9600gt (desktop). Voor mij niet dubbel de prijs waard.

Terug
Naar boven