MuscleMeat

De beste Laptops!?

Design heb je gelijk, maar hoor al mijn vrienden zeggen dat die programma's zuigen. Zelf heb ik al problemen gehad met die iPod van me. Moet je die zever van apple dlen, wordt je wmp omgezet naar iets anders enal. IK vind die nieuwe laptop van apple wel nice, de air ofzoiets, flinterdun.

Die heeft geen harde schijf dus zal je weinig mee kunnen doen.

• Topic Starter Topic Starter
En is dit misschien iets?? Lijkt me een redelijk complete laptop, er hoef ook maar 1 spel op te kunnen draaien meer niet!!

[Link niet meer beschikbaar]

Deze is al een aangepaste aanbieding, maar ik kan hem eventueel nog een beetje aanpassen zodat ik op 1300 euro uitkom!!

• Topic Starter Topic Starter
Voordat ik dit topic poste had ik deze laptop op het oog!! Deze lijkt me krachtig genoeg voor 1 spel, en door zijn niet te grootte afmetingen kan ik hem ook gebruiken om mee naar school te nemen enz.

[Link niet meer beschikbaar]

Owja en dan wel die van 1000 + natuurlijk!!

Voor 600-900 euro kan hij echt perfect een 'prima' laptop kopen met een 8600 GT.. geen monster machine maar het draait chrysis heus wel.. en zoals ik al zei zag onlangs nog een laptop met een 7800 Mobility voor 400 euro op een PC beurs verkocht worden.. dus als het niet nieuw moet zijn.. kan je best nog wel iets vinden op ebay.

Voor 600-900 euro kan hij echt perfect een 'prima' laptop kopen met een 8600 GT.. geen monster machine maar het draait chrysis heus wel.. en zoals ik al zei zag onlangs nog een laptop met een 7800 Mobility voor 400 euro op een PC beurs verkocht worden.. dus als het niet nieuw moet zijn.. kan je best nog wel iets vinden op ebay.
netjes!
:thumbs:

Even dit topic kapen, wanneer ik een DELL XPS samenstel zit ik al gauw aan 1500 EUR (na alle kortingen van waardebonnen etc) - terwijl ik bij XXODD een laptop met betere specs kan maken voor maar circa 1300 EUR.

Is DELL nu gewoon zo duur of zijn er nog andere minpunten aan die XXODD laptops? Ik krijg daar een te-mooi-om-waar-te-zijn-gevoel bij ;)

Even dit topic kapen, wanneer ik een DELL XPS samenstel zit ik al gauw aan 1500 EUR (na alle kortingen van waardebonnen etc) - terwijl ik bij XXODD een laptop met betere specs kan maken voor maar circa 1300 EUR.

Is DELL nu gewoon zo duur of zijn er nog andere minpunten aan die XXODD laptops?

Dell is gewoon duur.
En ondanks hun grote inkoop wereldwijd houden ze de prijs van hardware van o.a cpu's en geheugen te hoog.

Is DELL nu gewoon zo duur of zijn er nog andere minpunten aan die XXODD laptops? Ik krijg daar een te-mooi-om-waar-te-zijn-gevoel bij ;)

Dell is het laatst waar ik me PC zou kopen;)

Ik heb het er al met mijn ouders over gehad! Ik wil een laptop die vooral geschikt is voor multimedia (films, muziek) en schoolgebruik. Ik wil ermee snel op internet kunnen, en er moet voldoende geheugen opzitten voor grote schoolbestanden (Bouwkunde). Het liefst zou ik er ook 1 spel op willen spelen, FIFA 2009!!

De prijs doet er even niet toe, want ik ben het wel eens dat je beter in 1 keer iets kan kopen waar je lang meedoet!!

Als je deze hebt gevonden laat hier dan nog iets weten :D.
Ik zoek ook laptop voor schoolgebruik + waar muziek een goede kwaliteit heeft.

MacBook Pro

15-inch scherm. LED backlit.
2,4 Intel Core 2 Duo-processor
Resolutie van 1440 x 900
2 GB geheugen
200-GB harde schijf
8x SuperDrive met double-layer-ondersteuning
NVIDIA GeForce 8600M GT
grafische processor met 256 MB SDRAM
€ 1.799,00

http://www.apple.com/nl/macbookpro/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de beste voor mij? Me trouwe Macbook 14.4" of was het 13.3...anyway...hij is klein.

voor 900 heb je een macbook mini...kom je net 85 euro te kort;)

Dit misschien iets voor jou?

Vanaf €799,- [Link niet meer beschikbaar]

Dus dan heb je hem niet voor 900 euro.

Ow wel hoor;) de macstore in Amersfoort was redelijk gevoelig voor het feit dat ik zei: heel interessant...maar ik denk dat ik voor 800 een 2e handse ga kopen...Kon gelijk voor 900 mee krijgen met dit en dat, zal ik kijken of ie op voorraad is enz.

Terug
Naar boven