AndroidHealthClinic

De betere cutkuur.

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Hier twee voorbeelden van een cutkuur:

250mg test E per week.
600mg masteron E per week.
30mg winny ED

of

Test E 250mg EW
Primo 400mg EW
Winny 50 mg ED
Proviron

Welk is krachtiger en waarom? Welke heeft meer sides?

Zit eraan te denken om een bridge te doen met anavar en daaropvolgend een van bovenstaande cutkuren.

Heb gekozen voor lange esters ivm dat ik eerst zelf heel goed mezelf wil kunnen injecteren voordat ik meteen 3 keer in de week injecteer. Ook heb ik bewust niet voor tren gekozen.

zou primo nemen persoonlijk. met mast en primo geen ervaring maar mocht je primo hoger doseren minimaal 600 voor 14+ weken zou dat een hele mooie kuur zijn lijkt me zo ;).
Mocht je bridge doen zou ik toch voor tren kijken. of dan test met mast omdat primo langer nodig zou hebben

Zal niet veel verschil maken denk ik, zou zelf voor de Mast gaan omdat ik Primo te duur vind voor wat het brengt.

Een cruise met Anavar, waarom zou je dat willen doen? Waarom niet gewoon Test blijven zetten? Wordt geen chille tijd denk ik, op Var gaan terwijl je test helemaal plat ligt.

• Topic Starter Topic Starter
zou primo nemen persoonlijk. met mast en primo geen ervaring maar mocht je primo hoger doseren minimaal 600 voor 14+ weken zou dat een hele mooie kuur zijn lijkt me zo ;).
Mocht je bridge doen zou ik toch voor tren kijken. of dan test met mast omdat primo langer nodig zou hebben

Ben nog wat huiverig voor tren, wil het opzich wel een kans geven maar dan moet ik hcg erbij spuiten waarbij is dus weer vaker moet injecteren per week en daar zie ik echt tegen op voor nu.

Zal niet veel verschil maken denk ik, zou zelf voor de Mast gaan omdat ik Primo te duur vind voor wat het brengt.

Een cruise met Anavar, waarom zou je dat willen doen? Waarom niet gewoon Test blijven zetten? Wordt geen chille tijd denk ik, op Var gaan terwijl je test helemaal plat ligt.

Hmm nog niet over na gedacht. Dacht dat laag test gehalte geen invloed had op de anavar.

Dacht hetvolgende: Na mijn huidige kuur (aanstaande dinsdag spuit 5/10) 4 weken bridge op anavar en dan de cutkuur.

Winny altijd op 50. Cruisen met var slaat nergens op en zou ik dus niet doen. Gewoon 250 test.

Zou voor cut kuur 1 gaan en dan winny op 50.

Hcg is altijd verstandig. Wel of geen tren maakt daar niets voor uit man.

Winny altijd op 50. Cruisen met var slaat nergens op en zou ik dus niet doen. Gewoon 250 test.

hij wil tijdens de cruise gewoon niet prikken. let maar op

Lage test heeft ook geen invloed op die var, lage test heeft invloed op jou. Je hebt dan 0 test in je bloed, als het goed is weet je wat testosteron doet en weet je dat je je gewonnen massa dan mooi lastig vast gaat houden toch?

Daarbij zie ik je nog iets 'doms' melden, namelijk dat HCG alleen bij Tren hoeft? HCG is niet dosis/product afhankelijk maar hoort er gewoon bij. Off gaan na een kuur-cruise-kuur zonder HCG ga je ook niet leuk vinden in de meeste gevallen. Daarnaast is dat 2 keer per week een slinspuitje in je pens drukken, daar merk je letterlijk niks van.

Die 250 test doortrekken meteen na het einde van m'n huidige kuur? Of hier een pauze tussen?

Heb nu nolvadex klaarliggen voor mijn huidige kuur, deze bewaren voor na de cutkuur?

Die 250 test doortrekken meteen na het einde van m'n huidige kuur? Of hier een pauze tussen?

Heb nu nolvadex klaarliggen voor mijn huidige kuur, deze bewaren voor na de cutkuur?

Beter ga je nog heel wat lezen over cruisen man. Je ideeën lijken nergens op

Wat is je huidige kuur dan eigenlijk?

In een bridge is het de bedoeling dat je genoeg test neemt om je normale productie (die nu plat ligt) op te vangen.
Maar MikieB bedoelt volgens mij dat de anavar veel te licht zal zijn om je normale productie te vervangen.

De meerwaarde van Mast komt normaal enkel op een zeer laag vetpercentage. In het begin zal je hier dus niets aan hebben. Als je echter serieus gaat cutten kan je hier naar het einde van je kuur wel een voordeel uit halen.

Mijn uitleg was ondertussen al verduidelijkt door de andere.

Wat is je huidige kuur dan eigenlijk?

In een bridge is het de bedoeling dat je genoeg test neemt om je normale productie (die nu plat ligt) op te vangen.
Maar MikieB bedoelt volgens mij dat de anavar veel te licht zal zijn om je normale productie te vervangen.

De meerwaarde van Mast komt normaal enkel op een zeer laag vetpercentage. In het begin zal je hier dus niets aan hebben. Als je echter serieus gaat cutten kan je hier naar het einde van je kuur wel een voordeel uit halen.

Mijn uitleg was ondertussen al verduidelijkt door de andere.

Bedankt voor je reactie! Ik ben hier immers om te leren. Niet iedereen is meteen Ronnie Coleman als het om kuren gaat.

Mijn huidige kuur is:

1-4 50 mg Winny
1-10 500 mg Test-e
12-14 Nolva

Er zijn nu twee mogelijkheden:

Ofwel schakel je je huidige kuur direct over naar 1 van de twee nieuwe voorstellen die je gepost had.
Ofwel doe je een bridge van enkele weken op 250mg Test-E per week en begin je daarna aan je cutkuur.

De nolvadex zou je dan pas nemen na je cutkuur.

Als je na je huidige kuur wilt stoppen en dan nolvadex nemen, dan is er geen sprake meer van een bridge. Dan zou je ook minstens de periode van je huidige kuur moeten stoppen met kuren vooral je weer aan die cutkuur begint. Aangezien dit zéér slecht is voor je lichaam in verband met herstellen, is dit dus eigenlijk absoluut geen verstandige beslissing.

Dus dan: Einde huidige kuur - Cruise op 250mg test-e (elke week, vier weken lang) -Cutkuur (test-e,mast, winny)

Het is niet dat ik een complete noob ben op het gebied van AAS, maar heb gewoon nog geen ervaring met cruisen/bridgen.

HCG ga ik er dan sowieso bij nemen.

Ervaring moet je ook opdoen door iets te doen. De theorie dien je echter wel te beheersen imo en die heb je ook nog niet begrepen, vandaar mijn tip eerst heel veel te gaan lezen over het hele blast/cruise deel.

Bedankt voor je reactie! Ik ben hier immers om te leren. Niet iedereen is meteen Ronnie Coleman als het om kuren gaat.

Mijn huidige kuur is:

1-4 50 mg Winny
1-10 500 mg Test-e
12-14 Nolva

Dat is zeker waar, maar je had op zijn minst je eigen eerst goed kunnen inlezen...
Is dit je eerste kuur trouwens? Waarom dan al gaan cruisen...???

Ja daar zou het in principe op neerkomen. Maar een bridge van twee weken heeft volgens mij absoluut geen voordeel. Dan kan je beter direct beginnen met je cutkuur. Als je toch wilt bridgen denk ik dat 6 weken eerder de normale lengte van een bridge is

Ervaring moet je ook opdoen door iets te doen. De theorie dien je echter wel te beheersen imo en die heb je ook nog niet begrepen, vandaar mijn tip eerst heel veel te gaan lezen over het hele blast/cruise deel.

Klopt, maar had niet verwacht dat het nu al op m'n pad zou komen. Heb nu al wat tabbladen open staan.

Dat is zeker waar, maar je had op zijn minst je eigen eerst goed kunnen inlezen...
Is dit je eerste kuur trouwens? Waarom dan al gaan cruisen...???

Ja mijn eerste kuur.

Reden is als volgt:

Ik ben eind april klaar met mijn huidige kuur. Tijdens deze bulkkuur ben ik redelijk wat in VP gestegen. Nu wil ik voor de zomer droog zijn, maar als ik meteen na deze kuur ga cutten zonder AAS zal ik teveel van mijn massa verliezen.

Wat vind jij droog? Als je nu op 16 staat en nog 2 maand gaat bulken haal je de 18 makkelijk. Als je dan nog 6 % minimaal wilt zakken ( 12 % is nog niet echt droog maar imo wel beachproof ) gaat dit wel gepaard met aardig wat massaverlies denk ik zo.

Klopt, maar had niet verwacht dat het nu al op m'n pad zou komen. Heb nu al wat tabbladen open staan.

Ja mijn eerste kuur.

Reden is als volgt:

Ik ben eind april klaar met mijn huidige kuur. Tijdens deze bulkkuur ben ik redelijk wat in VP gestegen. Nu wil ik voor de zomer droog zijn, maar als ik meteen na deze kuur ga cutten zonder AAS zal ik teveel van mijn massa verliezen.

succes, prik je HCG?

Wat vind jij droog? Als je nu op 16 staat en nog 2 maand gaat bulken haal je de 18 makkelijk. Als je dan nog 6 % minimaal wilt zakken ( 12 % is nog niet echt droog maar imo wel beachproof ) gaat dit wel gepaard met aardig wat massaverlies denk ik zo.

Zal aan het einde van mijn kuur wel op 20 staan gok ik zo.

Dat massaverlies is dus mijn angst, vandaar dat ik een cruise wou doen op die cutkuur.

Dankje! Nee, ga dit in mijn cutkuur zeker wel doen.

Maar zijn er nog op of aanmerkingen op de volgorde waarin ik het wel doen:

Einde huidige kuur - Cruise op 250mg test-e (elke week, vier weken lang) -Cutkuur (test-e,mast, winny)

Als bridge week 1 is dus:

week 1-12 250 mg test-e
einde bridge
week 4-12 600 mg mast
week 4-8 50 mg winstrol
week 1-12 500iu hcg

week 14-17 20 mg nolva

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven