Fitness Seller

De betere cutkuur.

• Topic Starter Topic Starter
Lol dit idd.

idd, foutje

Meneer wilt zijn ****up rechtzetten. Dat zal alleen maar gaan met die cruise. Zolang hij maar beseft dat hij niet te vlug terug zal moeten kuren.

Uiteraard snap ik dit!

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Ohja je zit natuurlijk nu in bulk kuur.. het is gewoon niet verstandig om gelijk achter je bulkkuur te cutten.. natty niet en ook met aas niet. of je nu ff gaat cruisen of niet.. zal weinig uitmaken nu :(

Hoe lang adviseer jij tussen het einde van bulk kuur en de cut?

weet je zeker dat het vet is en geen vocht? miss oog je wat vet omdat je miss meer vocht vast houdt? a

weet je zeker dat het vet is en geen vocht? miss oog je wat vet omdat je miss meer vocht vast houdt? a

Ja m'n vriendin zegt ook dat ik totaal niet dik ben.

M'n bovenste blokjes zijn nog licht te zien. Alleen daar onder bulked het wat uit om het maar zo te zeggen. Ben niet echt vettig ofzo. Meer 'bulked up'

Ja m'n vriendin zegt ook dat ik totaal niet dik ben.

M'n bovenste blokjes zijn nog licht te zien. Alleen daar onder bulked het wat uit om het maar zo te zeggen. Ben niet echt vettig ofzo. Meer 'bulked up'

ik had ook veel vocht op mijn buik, leek wat dikker had ook een flinke plofkop. in nakuur ging alles weg en viel het wel mee, ben toch van 13 naar 15 gegaan maar ik had in eerste instantie het idee dat ik op 18 zat :o
niet op zoutinname gelet :(

ik had ook veel vocht op mijn buik, leek wat dikker had ook een flinke plofkop. in nakuur ging alles weg en viel het wel mee, ben toch van 13 naar 15 gegaan maar ik had in eerste instantie het idee dat ik op 18 zat :o
niet op zoutinname gelet :(

Dit is enigzins wel geruststellend! Heb hetzelfde nu haha. Ik heb wel gewoon een goed schema gemaakt en echt goed op mn behoeftes gelet.

Zoutinname check ik extra goed. Brood vervangen door rijst etc.

Ik denk dat ik er dan voor kies om midden juli pas te gaan cutten.

Dit is enigzins wel geruststellend! Heb hetzelfde nu haha. Ik heb wel gewoon een goed schema gemaakt en echt goed op mn behoeftes gelet.

Zoutinname check ik extra goed. Brood vervangen door rijst etc.

Ik denk dat ik er dan voor kies om midden juli pas te gaan cutten.

ja zou gewoon wekelijks zoon vetmeting doen met dat knijp dingetje, ben ff naam kwijt.

Ik wil dat de volgende keer ook doen, zodat ik kan zien hoeveel vet / mm ik er bij krijg per plaats. Kan ik adh van voeding en mogelijke toename/afname in mm/% zien waar het mogelijk aan ligt.

maar kan niet met zekerheid zeggen dat het ook vocht is ben ik te onervaren/niet-wetend voor zou evt iemand anders moeten bevestigen of ik het goed zou kunnen hebben ;)

Terug
Naar boven