Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff dan zou ik wat langer uittrekken voor die cut man. In 10 weken 8 % zakken gaat je gewoon massaverlies opleveren, dat kan bijna niet anders, ook niet met AAS.
Ben je niet bang veel gewonnen massa te verliezen als je na een bulk gelijk een cutkuur doet..?
Je bent al niet echt snugger geweest om op een te hoog vp een dikke test bulk kuur te knallen. Probeer toch zeker die 20 te mijden...
En je voorgestelde kuur zou ik eerder aanpassen naar
1-12 250 test
1-12 400 tren
Hcg
Of
(gaat je misschien wel meer sides opleveren)
1-6 200 tren
7-12 400 tren
1-12 250 test
Hcg
Ga je wel zeker een 3-4 maanden moeten herstellen en weer niet als een kop zonder kop (te vlug) gaan kuren.
Je bent al niet echt snugger geweest om op een te hoog vp een dikke test bulk kuur te knallen. Probeer toch zeker die 20 te mijden...
En je voorgestelde kuur zou ik eerder aanpassen naar
1-12 250 test
1-12 400 tren
Hcg
Of
(gaat je misschien wel meer sides opleveren)
1-6 200 tren
7-12 400 tren
1-12 250 test
Hcg
Ga je wel zeker een 3-4 maanden moeten herstellen en weer niet als een kop zonder kop (te vlug) gaan kuren.
Ik ben op 10 procent gestart met die kuur alleen heb de pech dat ik héél snel aan kom. Heb uiteraard goed voedingsschema etc. gemaakt voor de kuur maar het is er toch te snel aangekomen. Heb nu het aantal kcal iets verlaagd.
Is die voorgestelde tren een lange ester? Dus wekelijkse injectie?
Dus dan week 1-10 tren-e en week 1-12 test-e?
Welke nakuur? En dan alsnog een cruise van test-e doen op 250 mg?
Yes 10 weken tren 12 weken testo
nakuur zou ik arofixen pakken
Wie zegt dat je moet cruisen dan?
Dat heeft niks met pech te maken maar met een beroerd voedingsschema. Als je 10 % aankomt in 10 weken doe je het gewoon compleet verkeerd.
Yes 10 weken tren 12 weken testo
nakuur zou ik arofixen pakken
Wie zegt dat je moet cruisen dan?
Dat heeft niks met pech te maken maar met een beroerd voedingsschema. Als je 10 % aankomt in 10 weken doe je het gewoon compleet verkeerd.