AndroidHealthClinic

de bezetting: illegaal dus recht op verzet, ook volgens Westerlingen

• Topic Starter Topic Starter
interessant en goed boek hierover:

Het zijn net mensen, van joris luyendijk

die beschrijft dat de joden daar net wat meer geld en kennis en mensen en netwerken voor hebben dan de palastijnen....

(nadruk op net he ;))

Inderdaad; Het verschrikkelijke leven van de Palestijnen wordt noiit getoond op tv, behalve als een Palestijn gek wordt en een militair opblaast aan een controlepost.
DAn komt het in het nieuws en zegt men dat er een terroristiscje aanslag is gepleegd terwijl het dat niet is. het is een verzetsdaad gericht op een militair.
Zelf de BBC kreeg en brief waaarin stond dat ze de aanslagen van Israel op Hamasleden moest noemen als "targeted killings" en niet "assasinations", en als een kolonist of israelische militair stierf dan moets men zeggen "assainated".

En ze hebben het gedaan!

Inderdaad; Het verschrikkelijke leven van de Palestijnen wordt noiit getoond op tv, behalve als een Palestijn gek wordt en een militair opblaast aan een controlepost.
DAn komt het in het nieuws en zegt men dat er een terroristiscje aanslag is gepleegd terwijl het dat niet is. het is een verzetsdaad gericht op een militair.
Zelf de BBC kreeg en brief waaarin stond dat ze de aanslagen van Israel op Hamasleden moest noemen als "targeted killings" en niet "assasinations", en als een kolonist of israelische militair stierf dan moets men zeggen "assainated".

En ze hebben het gedaan!

weet je wat je hebt gelijk.
En nu?

feiten feiten en nog eens feiten maar soms niet gericht op de stelling van de ander. Hij lijkt er soms voor te kiezen bepaalde uitspraken van mensen te negeren en vervolgens op een zin die hem uit komt in te gaan. Hoeveel bodybuilders zijn er al niet geweest die simpelweg vroegen of hij hun post uberhaupt gelezen had nadat hij een reactie gaf. Het is een intelligente jongen die wat mij betreft wat minder op de ratio mag gaan zitten en het gevoelsleven van de mens wat meer ruimte mag geven. Persoonlijk vind ik de reacties wat autistiform over komen.

Waar moet ik dan nog op reageren? Dat ik de posts nite lees van anderen? Bewijs me dat maar eens. Jokkebrok beschuldigt me er zelf van dat ik op alles reageer, net als ericr, dus je zegt weer nonsens.

En dat ik maar eéén kant van de zaak belicht? Is ook onzin. Amira Hass en Noam chomsky praten over beide kanten, over beide kampen, maar concluderen dat het de ISraeli's, met steun van Amerika, zijn die de oorzaak zijn van alle miserie van de Palestijnen; ga tegen slachtoffers van de holocaust maar eens gaan zeggen dat ze de zaak maar langs een kant belichten. Ik denk dat Amira hass, dochter van holocaustoverlevers, en jour,naliste voor de haaretz, en sinds 8 jaar levende in Ramallah, wel weet waar ze over praat. Ga tegen haar maar gaan zeggen dat ze de zaken maar langs één kant bekijkt; Haat ze mss ook de Joden?

En ze hebben het gedaan!

Dat verschrikkelijke leven hebben ze overigens grotendeels aan zichzelf te danken. In plaats van vechten en aanslagen plegen om een stukje grond, waar ze totaal niets aan hebben (de grond die ze nu hebben wordt ook amper benut, daar waar israel een bloeiend land van hun zandbank heeft gemaakt) doen ze niets aan hun eigen welzijn, ondanks de vele internationale hulp. Corruptie is ook een oorzaak van dit alles.

Waar moet ik dan nog op reageren? Dat ik de posts nite lees van anderen? Bewijs me dat maar eens. Jokkebrok beschuldigt me er zelf van dat ik op alles reageer, net als ericr, dus je zegt weer nonsens.

En dat ik maar eéén kant van de zaak belicht? Is ook onzin. Amira Hass en Noam chomsky praten over beide kanten, over beide kampen, maar concluderen dat het de ISraeli's, met steun van Amerika, zijn die de oorzaak zijn van alle miserie van de Palestijnen; ga tegen slachtoffers van de holocaust maar eens gaan zeggen dat ze de zaak maar langs een kant belichten. Ik denk dat Amira hass, dochter van holocaustoverlevers, en jour,naliste voor de haaretz, en sinds 8 jaar levende in Ramallah, wel weet waar ze over praat. Ga tegen haar maar gaan zeggen dat ze de zaken maar langs één kant bekijkt; Haat ze mss ook de Joden?

ga maar eens terug naar het topic vrouw met hoofddoek dient klacht in.
maar je hebt gelijk hoor
En nu?

Dat verschrikkelijke leven hebben ze overigens grotendeels aan zichzelf te danken. In plaats van vechten en aanslagen plegen om een stukje grond, waar ze totaal niets aan hebben (de grond die ze nu hebben wordt ook amper benut, daar waar israel een bloeiend land van hun zanbank hebben gemaakt) doen ze niets aan hun eigen welzijn, ondanks de vele internationale hulp. Corruptie is ook een oorzaak van dit alles.
aan zichzelf te danken?
Laat Frankrijk Nederland binnenvallen, het volk wegjagen en de rest gek maken en economisch vernietigen. Laan Frankrijk dan de belastingen waar de Nederlanders recht op hebben inhouden zodat ze hun ambtenaren niet kunnen betalen zodat die in optand komen tegen hun eigen leiders, laatt Frankrijk het water omleiden zodat de Nedelanders geen water hebben voor hun groenten , laat Frankrijk de watertanken vol met gaten schieten,... Laat ze muren bouwen rond de nederlands dorpen, laat Frankrijk de Nederlandse ziekenhuizen zonder medicijnen vallen, ...
De oorzaak van dit alles is de bezetting! Ze kregen een stuk grond, ze waren niet tevreden, hebben met geweld en aanslagen (zij waren de eersten die aanslagen gebruikten om hun doel te bereiken) hun grondgebeid uitgebreid. Natuurlijk pikten ze de delen in die het vruchtbaarst waren, hebben toen water omgeleid zodat palestijnse dorpen zonder water vielen, en gebruikten dan goedkope Palesijnse arbeiders voor hun econiomie op te krikken. Israael is mooi gewordne op de rug van de creperende PAlestijn.
Heb jij die getuigenissen gelezen van de Amerikaanse Joden die Palestina bezochten?

HET IS EEN WARE SCHANDE TE ZEGGEN DAT HET HUN EIGEN SCHULD IS;

syndroom van asperger
zegt je dat iets.

ik vraag me gewoon af wat hij dan wil. Hij doet zijn best ons te overtuigen van zijn gelijk. En als dat gelukt is wat dan?

een beetje dom maar ik heb em al minuten stil.

Wat is jouw doel als je de zoveelste anti-islamitische topic start?

Je zegt dat ik selectief reageer, maar ik kan niet op iedere domme opmerking die reeds uitgebreid is beantwoordt, opnieuw hetzelfde gaan antwoorden he.
Ik dacht met een documentaire van 60 min van Amira Hass en andere joodse getuigenissen wel overtuigend genoeg geweest te zijn dat wat er daar gebeurd de schuld is van een illegale bezetting en dat verzet daartegen volgens het verdrag van geneve en de internationale verdragen geen terrorisme is.
In de getuigenissen lees je dat de militair het normaal vind dat er "collectief gestraft" wordt. Dat is echt ongelooflijk.
had je eerlijk geweest dan had je gezegd: "ja de Palestijnen lijden daar verschrikkelijk, ik heb de beelden gezien en de getuigenissen gelezen, het is inderdaad vreemd dat militairen zomaar een 5 jarig meisje op de speelplaats van dichtbij met een pistool doodknallen en dat daar geen onderzoek op volgt( een kolonel kwam op de speelplaats van een VN-school waar een meisje aan het spelen was en hij stapte naar haar toe, schoot zijn magazijn leeg op haar van 1 meter afstand en riep "al wat Palestijn is en beweegt moet dood". Een jongere militair getuigde tegen hem en er ging een onderzoek volgen. Tot op vandaag de dag is er geen resultaat en is er geen straf. Dit is dagelijse kost en jij vindt dat dan maar normaal dat de palestijnen niet meer zouden reageren?);
Je bent zodanig op zoek naar zaken om het niet met me eens te zijn dat je vergeet te kijken naar de objectieve feiten van amira hass, noam chomsky, ramsey clarck en de Amerikaanse Joden die naar de palestijnse gebieden zijn gereisd. Zij waren er , zij hebben het van dichtbij gezien. ALs zij zeggen dat dit volk verschrikkellijk afziet door een illegale bezetting, en dat deze moet ophouden, dan denk ik wel dat ze een punt hebben.

Wat is jouw doel als je de zoveelste anti-islamitische topic start?

Je zegt dat ik selectief reageer, maar ik kan niet op iedere domme opmerking die reeds uitgebreid is beantwoordt, opnieuw hetzelfde gaan antwoorden he.
Ik dacht met een documentaire van 60 min van Amira Hass en andere joodse getuigenissen wel overtuigend genoeg geweest te zijn dat wat er daar gebeurd de schuld is van een illegale bezetting en dat verzet daartegen volgens het verdrag van geneve en de internationale verdragen geen terrorisme is.
In de getuigenissen lees je dat de militair het normaal vind dat er "collectief gestraft" wordt. Dat is echt ongelooflijk.
had je eerlijk geweest dan had je gezegd: "ja de Palestijnen lijden daar verschrikkelijk, ik heb de beelden gezien en de getuigenissen gelezen, het is inderdaad vreemd dat militairen zomaar een 5 jarig meisje op de speelplaats van dichtbij met een pistool doodknallen en dat daar geen onderzoek op volgt( een kolonel kwam op de speelplaats van een VN-school waar een meisje aan het spelen was en hij stapte naar haar toe, schoot zijn magazijn leeg op haar van 1 meter afstand en riep "al wat Palestijn is en beweegt moet dood". Een jongere militair getuigde tegen hem en er ging een onderzoek volgen. Tot op vandaag de dag is er geen resultaat en is er geen straf. Dit is dagelijse kost en jij vindt dat dan maar normaal dat de palestijnen niet meer zouden reageren?);
Je bent zodanig op zoek naar zaken om het niet met me eens te zijn dat je vergeet te kijken naar de objectieve feiten van amira hass, noam chomsky, ramsey clarck en de Amerikaanse Joden die naar de palestijnse gebieden zijn gereisd. Zij waren er , zij hebben het van dichtbij gezien. ALs zij zeggen dat dit volk verschrikkellijk afziet door een illegale bezetting, en dat deze moet ophouden, dan denk ik wel dat ze een punt hebben.

hier suggereer je wer dat ik anti islamitische topics start. je bent nu gewoon een leugenaar met een vertroebelde geest. Je ratelt maar door in de hoop dat iemand je gelijk geeft of geweldig vind. "oh die thinkalot neemt het maar mooi op voor de zwakkeren onder ons"
Tegelijk frustreer je jezelf door dit hier te doen en er op een paar uitzonderingen na het geen hond interesseert wat je zegt.
Personen zoals jij hebben Pim 6 voet onder de grond geschoten.

syndroom van asperger
zegt je dat iets.

deze ziekte en zijn symptoemen: "Hun beperkingen op het vlak van sociale omgang en empathie zijn nochtans aanzienlijk, en leiden vaak tot sociaal isolement en economische achterstand".

Empathie is de mogelijkheid zich in te leven in de situatie van de andere.
Mijn posts zullen wel aantonen dat ik daar zeker geen gebrek aan heb;
Ik denk dat jij eerder lijd onder dit syndroom, alhoewel je bepaalde symptomen niet vertoond, zoals een verhoogde intelligentie.

je hebt inhoudelijk niks meer aan te brengen dus speel je terug op de man. Je bent een zwak man.
Sluit je ogen maar voor het leed van een heel volk.
Ehud Barak, netanyahu en sharon eisten van de Palestijnse autoriteit dat zij de aanslagen op de militairen moesten tegenhouden. Koffi Annan zei hierop: het is de eerste keer in degeschiedenis dat men aan de bezette vraagt om n te staan voor de veiligheid van de bezeter."
Stel je voor, ten tijde van de 2de WO valt Duitsland Belgie binnen en beezt ons. Dan vraagt Hitler: zorg voor de veiligheid van mijn mannen. als er één sterft door een aanslag, dan straf ik heel het volk.

Zie je de gelijkenissen tussen de nazi's en de israelische tactiek?!

hier suggereer je wer dat ik anti islamitische topics start. je bent nu gewoon een leugenaar met een vertroebelde geest. Je ratelt maar door in de hoop dat iemand je gelijk geeft of geweldig vind. "oh die thinkalot neemt het maar mooi op voor de zwakkeren onder ons"
Tegelijk frustreer je jezelf door dit hier te doen en er op een paar uitzonderingen na het geen hond interesseert wat je zegt.
Personen zoals jij hebben Pim 6 voet onder de grond geschoten.

Ja ja, iedereen die tegen de bezetting is is een anti-semiet en en terrorist, ik heb dat nog gehoord. Je opmerkingen worden steeds dommer.

deze ziekte en zijn symptoemen: "Hun beperkingen op het vlak van sociale omgang en empathie zijn nochtans aanzienlijk, en leiden vaak tot sociaal isolement en economische achterstand".

Empathie is de mogelijkheid zich in te leven in de situatie van de andere.
Mijn posts zullen wel aantonen dat ik daar zeker geen gebrek aan heb;
Ik denk dat jij eerder lijd onder dit syndroom, alhoewel je bepaalde symptomen niet vertoond, zoals een verhoogde intelligentie.

je hebt inhoudelijk niks meer aan te brengen dus speel je terug op de man. Je bent een zwak man.
Sluit je ogen maar voor het leed van een heel volk.
Ehud Barak, netanyahu en sharon eisten van de Palestijnse autoriteit dat zij de aanslagen op de militairen moesten tegenhouden. Koffi Annan zei hierop: het is de eerste keer in degeschiedenis dat men aan de bezette vraagt om n te staan voor de veiligheid van de bezeter."
Stel je voor, ten tijde van de 2de WO valt Duitsland Belgie binnen en beezt ons. Dan vraagt Hitler: zorg voor de veiligheid van mijn mannen. als er één sterft door een aanslag, dan straf ik heel het volk.

Zie je de gelijkenissen tussen de nazi's en de israelische tactiek?!

je leeft je in in iets abstracts heel ver weg. De mensen waar je hier mee discussieert kun je niet inschatten.

mensen die het niet met jou eens zijn automatisch bestempelen als dom ,dat is echt heel intelligent. Dat heb je al vaker gedaan en we zijn allemaal overtuigd van jouw superieure IQ.
Alleen de naam al "thinkalot"

Wat bedoel je daar nu weer mee? Omdat het ver is moet ik me daar maar niks van aantrekken?

dit bedoel ik nu.
Iedereen weet dat die mensen het zwaar hebben dat is logisch wanneer je de feiten opstapelt.
Echter in direct contact voor zover dat mogelijk is hier sla je continu de plank mis en derhalve krijg je zo vaak te horen dat jij mensen niet begrijpt.

mensen die het niet met jou eens zijn automatisch bestempelen als dom ,dat is echt heel intelligent. Dat heb je al vaker gedaan en we zijn allemaal overtuigd van jouw superieure IQ.
Alleen de naam al "thinkalot"

Thinkalot slaat op de periode in mijn leven toen ik heel veel nadacht over de zin vna ht leven, maar dit terzijde.

Ik bestempel niet iedereen als dom; Men mag het gerust niet eens met me zijn, maar dan zie ik het wel graag onderbouwt. Domme, niet onderbouwde opmerkingen die steeds van dezelfde komen geven toch de indruk dat diegene die ze steeds maakt niet echt slim is.

dit bedoel ik nu.
Iedereen weet dat die mensen het zwaar hebben dat is logisch wanneer je de feiten opstapelt.
Echter in direct contact voor zover dat mogelijk is hier sla je continu de plank mis en derhalve krijg je zo vaak te horen dat jij mensen niet begrijpt.

Ik sla continue de bal mis? Ik begrijp mensen idd niet als ze zeggen dat ik racist ben, dat ik de zaken éénzijdig belicht,...
En het is tevens de eerste keer denk ik dat je bevestigd dat ze het zwaar hebben( al is dat wel een understatement). En waarom hebben ze het zwaar? Omdat ze aanslagen plegen? Of door de illegale bezetting?

Thinkalot slaat op de periode in mijn leven toen ik heel veel nadacht over de zin vna ht leven, maar dit terzijde.

Ik bestempel niet iedereen als dom; Men mag het gerust niet eens met me zijn, maar dan zie ik het wel graag onderbouwt. Domme, niet onderbouwde opmerkingen die steeds van dezelfde komen geven toch de indruk dat diegene die ze steeds maakt niet echt slim is.

ik doe het omdat het ongelooflijk gemakkelijk is jou van het spoor te brengen en te laten happen. Door debiel te reageren krijg ik je aandacht. zo heb je ook ik denk wel 6 keer gehapt op de plagerijtjes van mensen die zeiden dat je wel vettten moest eten. (weet je nog)
Of ik slim ben of niet laat ik in het midden, ik heb wel veel met autisten gewerkt.

Terug
Naar boven