Wat is jouw doel als je de zoveelste anti-islamitische topic start?
Je zegt dat ik selectief reageer, maar ik kan niet op iedere domme opmerking die reeds uitgebreid is beantwoordt, opnieuw hetzelfde gaan antwoorden he.
Ik dacht met een documentaire van 60 min van Amira Hass en andere joodse getuigenissen wel overtuigend genoeg geweest te zijn dat wat er daar gebeurd de schuld is van een illegale bezetting en dat verzet daartegen volgens het verdrag van geneve en de internationale verdragen geen terrorisme is.
In de getuigenissen lees je dat de militair het normaal vind dat er "collectief gestraft" wordt. Dat is echt ongelooflijk.
had je eerlijk geweest dan had je gezegd: "ja de Palestijnen lijden daar verschrikkelijk, ik heb de beelden gezien en de getuigenissen gelezen, het is inderdaad vreemd dat militairen zomaar een 5 jarig meisje op de speelplaats van dichtbij met een pistool doodknallen en dat daar geen onderzoek op volgt( een kolonel kwam op de speelplaats van een VN-school waar een meisje aan het spelen was en hij stapte naar haar toe, schoot zijn magazijn leeg op haar van 1 meter afstand en riep "al wat Palestijn is en beweegt moet dood". Een jongere militair getuigde tegen hem en er ging een onderzoek volgen. Tot op vandaag de dag is er geen resultaat en is er geen straf. Dit is dagelijse kost en jij vindt dat dan maar normaal dat de palestijnen niet meer zouden reageren?);
Je bent zodanig op zoek naar zaken om het niet met me eens te zijn dat je vergeet te kijken naar de objectieve feiten van amira hass, noam chomsky, ramsey clarck en de Amerikaanse Joden die naar de palestijnse gebieden zijn gereisd. Zij waren er , zij hebben het van dichtbij gezien. ALs zij zeggen dat dit volk verschrikkellijk afziet door een illegale bezetting, en dat deze moet ophouden, dan denk ik wel dat ze een punt hebben.