- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel wat meer text erbij, zo slaat het nergens meer op...........
Het is een weerspiegeling van de inhoud die in jouw posts terug te vinden is.Wel wat meer text erbij, zo slaat het nergens meer op...........
vanwaar dat i.v.o.? wat heb ik allemaal gemist?
groeten een goede vriend van ray

in veronique's opinie, Veronique is de buurvrouw van ovosnovo.Niet zo gek veel eigenlijk. Maar een niet nader iemand bloedhond genoemd werd begon ik te denken aan hoe lelijk dat dier eigenlijk wel niet is, maar daardoor ook weer knap mss. Beetje hetzelfde als: zo fout dat het goed is.
I.V.O. is een afkorting welke ik nog moet verzinn......welke ik in een later stadium zal onthullen vriend![]()
in veronique's opinie, Veronique is de buurvrouw van ovosnovo.
Incest Voor OuderenI.V.O. is een afkorting welke ik nog moet verzinn......welke ik in een later stadium zal onthullen vriend![]()
Woon je bij hem in de buurt? Als ik die posts zo soms lees.
Haha ifo heeft struiken naast zijn flat daarnaast staat een hoge boom en in die hoge boom heb ik een boomhut.Woon je bij hem in de buurt? Als ik die posts zo soms lees.
Haha ifo heeft struiken naast zijn flat daarnaast staat een hoge boom en in die hoge boom heb ik een boomhut.
Dan hou je de verkeerde in de gaten. Ik heb dit voor me huis (serieus vraag maar aan iron devoted)![]()
[Link niet meer beschikbaar]Dan hou je de verkeerde in de gaten. Ik heb dit voor me huis (serieus vraag maar aan iron devoted)![]()