MuscleMeat

Welke Vakantieplannen heb jij?

vooral dat “zelf vakantie” idd is in een all inc resort nog enigszins te behalen. Zijn vorig jaar naar egypte geweest met de kleine, maar was vergeten dat de buggy niet door het zand kan in de woestijn.

Wat een kut ellende vakantie was dat zeg
Haha jij tilt die buggy toch zo op de rug maat 😜

• Like
Waarderingen: K82
Waarom zou je überhaupt naar Noord-Afrika willen reizen? (of Turkije)

Op dit moment op vakantie, in de Jura. Morgen trekken we verder, de Italiaanse alpen in.

Waarom zou je überhaupt naar Noord-Afrika willen reizen? (of Turkije)

Geen idee hoe het nu is, maar jaren geleden naar Tunesië geweest (Turkije ook maar dat was meer ultra luxe resort) en cultuur was mooi, 3 daagse rondreis gedaan (via reisorganisatie, niet zelf) en allerlei andere gave activiteiten.
Warmte was goed te doen, toen. 40 graden, maar niet benauwd zoals in NL/BE etc.
Was mooi.

Ok paar minpuntjes maar ach dat heb ik ook zat in Spanje en Italië gehad :eek:

• Heart
Ik ga blijkbaar 3 x op reis dit jaar 😁

Spring Break Drinking GIF

De vrouw heeft dit jaar de vakantie uit gezocht dus het wordt een verassing voor mij. Ik weet alleen dat we naar de maffiastad van Italie gaan 🤦🏻

Niet, ik word daar altijd zo onrustig van en dat was nou net niet de bedoeling. :emo:

• Heart
Napels.. ooh nou ga ik echt met een gerust hart op vakantie🤦🏻
Haha aansteller!😜 Vooral opletten op zakkenrollers en ‘s avonds niet door die donkere, smalle steegjes lopen. Maar dat geldt overal. Lekker eten maakt alles goed! 🍝🍕

• Like
Haha aansteller!😜 Vooral opletten op zakkenrollers en ‘s avonds niet door die donkere, smalle steegjes lopen. Maar dat geldt overal. Lekker eten maakt alles goed! 🍝🍕
smalle steegjes pas ik niet door heen daar ben ik te breed voor ha ha🤣🤣 maar thnx voor de tip, was daar nog niet voor gewaarschuwd 🤗 hadden ze bij jou veel buit gemaakt?

smalle steegjes pas ik niet door heen daar ben ik te breed voor ha ha🤣🤣 maar thnx voor de tip, was daar nog niet voor gewaarschuwd 🤗 hadden ze bij jou veel buit gemaakt?
Ik ging met mijn ouders uiteten en ‘s avonds liepen we terug over de stoep van een drukke, doorgaande weg. Ouders liepen wat te kleffen en beffen dus ik liep een paar meter voor ze. Komt er ineens een scooter ons tegemoet rijden, dus ik zei nog grappend over mijn schouder van ‘wat een aso zeg’ en voordat ik het weet komt er nog een aan en die werkt mij echt keihard tegen de grond terwijl hij mijn tas van m’n arm probeert te trekken. Ik liet alleen niet gelijk los en toen kreeg ik nog een trap cadeau. Mijn vader helemaal gestoord natuurlijk, maar ja, toen waren ze er al vandoor. Net die dag een auto gehuurd dus paspoort en alles op zak. Eenmaal terug in het hotel hebben ze daar de politie gebeld en die kwam ons ophalen om aangifte te doen. Eerste (en laatste hoop ik haha) keer in m’n leven dat ik in een politieauto heb gezeten. Volgende dag noodpaspoort bij de ambassade moeten aanvragen, heel gedoe. Tas nooit meer teruggezien uiteraard. Gelukkig geen cash op zak, alleen pasjes moeten blokkeren en mijn paspoort die vast ergens op het darkweb rondslingert. Maar hey, we hebben wel heerlijk gegeten!🤪

• Topic Starter Topic Starter
  • Love
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven