Fitness Seller

Welke Vakantieplannen heb jij?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga blijkbaar 3 x op reis dit jaar 😁

Spring Break Drinking GIF
Verf je je haar dan ook zwart?

Ik ging met mijn ouders uiteten en ‘s avonds liepen we terug over de stoep van een drukke, doorgaande weg. Ouders liepen wat te kleffen en beffen dus ik liep een paar meter voor ze. Komt er ineens een scooter ons tegemoet rijden, dus ik zei nog grappend over mijn schouder van ‘wat een aso zeg’ en voordat ik het weet komt er nog een aan en die werkt mij echt keihard tegen de grond terwijl hij mijn tas van m’n arm probeert te trekken. Ik liet alleen niet gelijk los en toen kreeg ik nog een trap cadeau. Mijn vader helemaal gestoord natuurlijk, maar ja, toen waren ze er al vandoor. Net die dag een auto gehuurd dus paspoort en alles op zak. Eenmaal terug in het hotel hebben ze daar de politie gebeld en die kwam ons ophalen om aangifte te doen. Eerste (en laatste hoop ik haha) keer in m’n leven dat ik in een politieauto heb gezeten. Volgende dag noodpaspoort bij de ambassade moeten aanvragen, heel gedoe. Tas nooit meer teruggezien uiteraard. Gelukkig geen cash op zak, alleen pasjes moeten blokkeren en mijn paspoort die vast ergens op het darkweb rondslingert. Maar hey, we hebben wel heerlijk gegeten!🤪
Ja wat een stumperds dat ze dat doen. Als ze dat bij mij proberen krijgen ze een blauw oog haha🤦🏻🤣 wel een hoop gedoe als je je paspoort dus kwijt raakt

• Like
Waarderingen: K82
Twee weken Texel en met dit weer zou ik niet anders willen, vandaag 27°C met een windje, morgen nog een graad warmer en verder waarschijnlijk (en hopelijk) niet warmer dat 25.

Net geen 4 weken rondtrekken in Laos eind dit jaar. Verlang al :clap:

Volgende week zaterdag twee weken naar het Zwarte Woud. Lekker veel wandelen, zwemmen en naar de Winzerstube.

Dit jaar niet , neem bewust overuren mee naar volgend jaar zodat ik wat langer weg kan.

Bestemmingen: Japan, Mexico

Dit jaar niet , neem bewust overuren mee naar volgend jaar zodat ik wat langer weg kan.

Bestemmingen: Japan, Mexico
Mexico paar keer geweest en zeker aan te raden. Van springbreak @ Cancun meegemaakt tot mexico stad madness. Tulum jungle gym een sessie ook gedaan en paradijs eiland Cozumel ook geweest waar je erg mooi kunt snorkelen.

Enigste nadeel is dat het wel duur is geworden en als je vergelijkt dat azie nagenoeg net zo sensationeel is voor de helft vd prijs en uitgaven daar is nagenoeg paar tientjes pd.

Mexico paar keer geweest en zeker aan te raden. Van springbreak @ Cancun meegemaakt tot mexico stad madness. Tulum jungle gym een sessie ook gedaan en paradijs eiland Cozumel ook geweest waar je erg mooi kunt snorkelen.

Enigste nadeel is dat het wel duur is geworden en als je vergelijkt dat azie nagenoeg net zo sensationeel is voor de helft vd prijs en uitgaven daar is nagenoeg paar tientjes pd.
Ja het lijkt me prachtig. Het mag opzich ook wel wat kosten, daar werken we voor.

Japan is ook duur niet normaal.
Maar het trekt volledig mijn aandacht.

Mschn maar keertje Thailand of Vietnam als aziatische bestemmingen proberen, spotgoedkoop die landen. Heb met indonesie het gevoel dat je daar heel Holland weer tegenkomt zoals aan de Costa's. Nog even en je hebt er friet van piet en danscafe het hoekje.

• Like
Waarderingen: AK
Ja het lijkt me prachtig. Het mag opzich ook wel wat kosten, daar werken we voor.

Mschn maar keertje Thailand of Vietnam als aziatische bestemmingen proberen, spotgoedkoop die landen. Heb met indonesie het gevoel dat je daar heel Holland weer tegenkomt zoals aan de Costa's. Nog even en je hebt er friet van piet en danscafe het hoekje.
Thailand is ook een aanrader. Als je van sensatie houd ga je naar phuket of pattaya.

Thailand is ook een aanrader. Als je van sensatie houd ga je naar phuket of pattaya.
Mooie natuur is meer wat ik zoek. In combinatie met aziatische cultuur , tempels. Mij lijkt bijv. Chiang Mai , Khao Sok prachtig.

Zit naar georganiseerde reizen te kijken. Dan zie je een heleboel en heb je als het mee zit een leuke groep mensen om te leren kennen.

Dat daar vrouwen pingpongballen uit hun kut kunnen schieten en je voor 1 baht een happy end krijgt is het deel van Thailand waar ik niet geinteresseerd in ben. (Beetje waar ik aan Denk bij Phuket)

Al heb je daar natuurlijk wel mooie stranden en eilandjes.

• Like
Waarderingen: AK
Duur als je onder de impressie bent dat het op dezelfde prijs ligt zoals Vietnam, Thailand etc. Door de lage yen is Japan momenteel alles behalve duur, het is alleen geen land waar de ontwikkeling 'lager' ligt of zoals Balie, waar je voor 300 euro een villa kunt huren voor een maand. De grondprijzen zijn hier hoog, dus voor accomodatie betaal je gewoon normale prijzen wat in lijn ligt met accomodatie prijzen in Europa. Afhankelijk van budget, kun je ook altijd voor hostels o.i.d kiezen wat hier echt prima betaalbaar is.

Verder kun je alles zo duur maken als je wilt, uiteten kost hier weinig en je kunt ook bij elke supermarkt goed eten halen voor weinig. Vluchten zijn nu redelijk gestagneerd op 1500/1600 euro p.p vanaf Europa (tenzij je de gok wilt doen met Xiamen Air maar mij niet bellen). Het is hier echt alles behalve duur en hoewel ik dat statement pre-corona (2017/2018) had begrepen, is dat nu totaal geen realistisch beeld en dat wordt ook bevestigd door de massa's touristen die hier continue zijn.

Japan is feitelijk een derdewereld shithole in hyperinflatie geworden.
Mischien dat Trump die US bonds nog wat kan redden.

1721611421270.png

Michael Jordan Lol GIF by ESPN

Terug
Naar boven