XXL Nutrition

De dood in het middelpunt genomen

AnonymousLector

Advanced Bodybuilder
Waardering
113
Lengte
1m77
Massa
54kg
Vetpercentage
3%
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

Visit a shrink!

Life's just a lesson, you learn it when you through

RIP AnonymousLector

attention wh*re

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Naar de h**ren ? , ben je zo lelijk ?

dat wordt h**ren pakken zonder condoom vanaf nu.

Ik vind het altijd leuk om over de dood te praten

Het is de enige zekerheid in ieders leven.

Enigste? bro als ik met 30 euro naar de h**ren ga weet ik zeker dat ik een wijf een beurt geef :roflol:

21j en al zo over de dood aan het denken? ga gwn feesten, vrouwen versieren, ga uiteten met vrienden, amuseer je in je gym lachen en zwansen en kei hard traine, geeft allemaal toch zo een zalig gevoel? daarom leef je bro :)

Alles is vergankelijk in het leven, maar dat is net het mooie eraan. Ik zou persoonlijk niet kunnen leven in een wereld waar het omgekeerd is.

Nietzsche heeft btw een goede quote over denken aan de dood: 'De gedachte aan zelfmoord is een doeltreffend troostmiddel: je komt er menige slechte nacht mee door.'

Laatst bewerkt:
Het leven is dan ook ****ing zinloos, als je dat niet inziet ben je imo zo naief als een wijf.

Living the good life! :D

Klaaswitz werk aan de winkellllll.

Terug
Naar boven