MuscleMeat

De dood in het middelpunt genomen

• Topic Starter Topic Starter
Met het lezen van jouw verhaal moest ik gelijk aan onze goeie ouwe "Lauw" denken. De beste jongen trok het ook niet meer, maar heeft de daad bij het woord gevoegd. Als je serieus met deze gedachtes rond loopt dan zal ik toch snel wat hulp gaan zoeken.

Is dit allemaal een grap, dan is het een hele zieke.
Het is toch zo dat je gewoon naar je dood leeft? kijk ik heb veel plezier alleen als ik dan in mn bed lig denk ik serieus, wat heeft lol maken voor zin als ik toch dood ga over 40 jaar ofzo?

Het is toch zo dat je gewoon naar je dood leeft? kijk ik heb veel plezier alleen als ik dan in mn bed lig denk ik serieus, wat heeft lol maken voor zin als ik toch dood ga over 40 jaar ofzo?

Dood ga je zeker, dat is een feit. Dan kan je je beter afvragen of het nut heeft om daar bij stil te staan, en méér lol beleven tot jouw dag des oordeel aanbreekt.

• Topic Starter Topic Starter
Dood ga je zeker, dat is een feit. Dan kan je je beter afvragen of het nut heeft om daar bij stil te staan, en méér lol beleven tot jouw dag des oordeel aanbreekt.
Waarom nemen mensen het leven dan zo serieus door elke dag te stressen op het werk en zich druk maken om geld terwijl je toch dood gaat? dan moet je toch een ander beeld van het leven hebben dan dat ik heb?

Waarom nemen mensen het leven dan zo serieus door elke dag te stressen op het werk en zich druk maken om geld terwijl je toch dood gaat? dan moet je toch een ander beeld van het leven hebben dan dat ik heb?

Mss omdat de levensduur wel enorm lang is.... Ook al ga je dood.

Omdat ze dom zijn? Niet elke mens laat zichzelf toe stress te hebben voor dagdagelijkse onbelangrijke zaken of maakt zich druk om iets als geld..

Omdat de meeste mensen niet constant in gedachten houden dat ze dood gaan. Ze leven van dag tot dag, en halen het maximale uit het moment. Mensen bouwen pensioen op om later leuke dingen te kunnen doen, mensen kopen huizen om er in oud te worden, iedereen maakt toekomstplannen.

Met jouw visie is er geen toekomst, en leeft iedereen met z'n hoofd naar beneden, angstig afwachtend wanneer hún dag eindelijk aan breekt. Er zijn geen pretparken, pensioen bestaat niet, en hypotheken al evenmin. Kinderen beginnen we ook niet meer aan, en zelfs maandabonnementen lijken stomme geldverspilling. Als je op die manier gaat leven, dan heeft het leven inderdaad geen nut. Zorg er voor dat je leven nut heeft, geniet er van, want het is uniek. Laat je stempel achter.

Er zijn verplichtingen in het leven die je moet nakomen. Daarnaast kan je niet heel de dag plezier beleven, anders zal je al vlug terug bij je basisnoden aankomen; zoals eten, kleren, onderdak,... m.a.w. je moet ook werken (waar vaak stress mee gepaard gaat) om aan je behoeften te kunnen voldoen.
Helaas verliezen sommige mensen zichzelf in het leven en schenken ze te weinig aandacht aan zichzelf.
Ik wil gewoon maken dat ik veel van mijn behoeften kan bevredigen, door niet TE veel te willen werken en niet alles op mijn carrière te willen zetten; om zo veel tijd voor mezelf vrij te maken.

Jij praat over de dood als een welgekende constante.
Daarom vind je geen antwoord op je vraag en trek je dit absurde besluit.

Pas je leven eens aan jongen, werk aan jezelf zowel geestelijk als psychisch als fysisch. Dan zal je wel wat duidelijker beginnen worden.

als dit is waarmee jij je leven invult: "nken, trainen, spuiten en werken", dan ben je eigenlijk al dood of heb je nog niet geleefd (imo).

**
bovenstaande is jouw gedachte, hiernaar handel je, deze energie straal je uit en deel je helaas met heel velen. Hierdoor gaat de wereld kapot.
Dit is als een kankercel, onverklaarbaar, aanwezig als een leegte en terminaal op termijn.

het leven is dan ook niet meer of minder als wat het woord zegt, zodra je dit als doelloos of erger onbestaand (zie boven**) omkaderd, ben je begonnen met sterven.

omg omg omg the new doctor phil! Kom niet meer bij :roflol:

,,,,<ins style="display: inline-table; border: medium none; height: 250px; margin: 0pt; padding: 0pt; position: relative; visibility: visible; width: 300px;"></ins>
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

Je moet je eigen weg in dit leven vinden. Je kan kiezen tussen geluk en pijn. Hoe je dat doet moet je zelf uitzoeken. Voor mij heeft buddhisme me de ogen daar wat in opengetrokken.

Leef als een dier, schep macht, neuk erop los, wees dominant, zorg ervoor dat men je als voorbeeld neemt, wees een übermensch, en streef ernaar elke dag te groeien op alle vlakken. Het leven is het leven, en meer kun je er niet van maken. Het is een soort van zoektocht wat je moet doorstaan. De dood is simpel, het leven is complex. Wees een man, en vecht dagelijks.

btw als je dood bent en je kan niet meer denken .... wtf hoe moet ik me dat voorstellen? niet kunnen denken, dan is gwn alles voorbij zonder dat je t doorhebt

Lekker boeiend dat je niet kan denken, wat wel boeiend is, is dat je niet kan fappen verdomme!!! :mad:

Lekker boeiend dat je niet kan denken, wat wel boeiend is, is dat je niet kan fappen verdomme!!! :mad:
ja man als ik niet meer zou kunnen fappen zou ik nooit zon arm als die van jou kunnen krijgen :(.... oh missch iets voor jou ze kunnen met een chip ofzo zorgen dat je een orgasme kan krijgen, stel je voor een orgamse van 10 minuten :eek:

ja man als ik niet meer zou kunnen fappen zou ik nooit zon arm als die van jou kunnen krijgen :(.... oh missch iets voor jou ze kunnen met een chip ofzo zorgen dat je een orgasme kan krijgen, stel je voor een orgamse van 10 minuten :eek:

overkill man:D

Fijn he, al die aandacht op internet die je nu krijgt.

Terug
Naar boven