Fitness Seller

De dood in het middelpunt genomen

Gebruik de meme dan goed, het is niet "meer als 9001" en het heeft niks met supersayans te maken.
sorry ik weet niet wat een meme is :P
en het heeft niet met supersayan te maken maar is ook een gevolg van een 10 minuten lang orgasme.
en.... ik wilde zeggen dan word je powerlevel 9001 (omdat dat meer dan 9000 is)

waar slaat dit nou allemaal weer op, topic over dood, komen we plots aan Dragonball :) ??? WTF

Overigens moet ik wel zeggen dat ik er vroeger happy van werd hoe ze het in dragonball voorstelden als er iemand dood ging, gewoon een soort van hemel maar dan in het heelal.

Ik weet niet wat jij gebruikt, maar zou er lkkr mee stoppen.

Daarom kan je net zo goed jezelf ophangen, alleen hou ik helaas teveel van klaarkomen.

Geniet er van kerel, het leven kan snel gedaan zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: BVE
Wat een emo fag topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

,,,,<ins style="display: inline-table; border: medium none; height: 250px; margin: 0pt; padding: 0pt; position: relative; visibility: visible; width: 300px;"></ins>
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

Waarom? Voor de fun natuurlijk. Het leven heeft geen nut, dat is juist het mooie. Je kunt doen wat je wilt want je gaat uiteindelijk toch dood.

Als ik jou in je middelpunt neem, denk je niet meer aan de dood:verneder:

Als je mij regelmatig treft dan zal je nooit meer depressief zijn, AnonymousLectortje. Heb je toevallig lekkere zusjes (>= 16) zodat ik een reden heb om met je om te gaan? :o :D

Ja ik weet niet hoor topicstarter, je bent wel een van de meest stoere mensen hier. Ik denk niet dat ik stoer genoeg ben om jouw advies te geven.

Ja ik weet niet hoor topicstarter, je bent wel een van de meest stoere mensen hier. Ik denk niet dat ik stoer genoeg ben om jouw advies te geven.

Ik denk dat Achmed met zijn kleine vriend de weigeraar best wat advies van jou kan gebruiken hoor. Wellicht een keiharde kaars die hij als vervanging kan gebruiken? :D

Doel in leven is toch simpel?
Massa monster worden (en af en toe hoertje nken)

Terug
Naar boven