The0mega
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
ga dan naar zo'n emo forum
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,,,,<ins style="border: medium none ; margin: 0pt; padding: 0pt; display: inline-table; height: 250px; position: relative; visibility: visible; width: 300px;"></ins>
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?
Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.
wat heeft het dan nog voor nut:
helemaal niets
waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Enigste? bro als ik met 30 euro naar de h**ren ga weet ik zeker dat ik een wijf een beurt geef![]()

**
Ik denk dat je hulp nodig hebt. Ik zou Klaaswitz even pm'en.
Het Elle forum bijvoorbeeld, grote kans dat je er wat te nken aan overhoud zonder dat je hoeft te betalen.
!!! krijg je een troost-**** van die vrouwen daarLife's just a lesson, you learn it when you through

,,,,<ins style="display: inline-table; border: medium none; height: 250px; margin: 0pt; padding: 0pt; position: relative; visibility: visible; width: 300px;"></ins>
Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.
wat heeft het dan nog voor nut:
helemaal niets
waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?
en dan denk ik toch wel weer in de term van "allez, gij staat ier nog, maakt er iet van, zij kunnen het niet meer"...Niets is meer zeker dan dood, ook niet het hiernamaals, maar toch, probeer er wat van te maken. Heb gewoon plezier in je leven, met wat het ook is, want de dood komt sneller dan je denkt