MuscleMeat

De dood in het middelpunt genomen

Je wordt spoedig genezen.

,,,,<ins style="border: medium none ; margin: 0pt; padding: 0pt; display: inline-table; height: 250px; position: relative; visibility: visible; width: 300px;"></ins>
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Nihilism

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar zo doelloos

Dan maar doelloos, ik heb er echt geen problemen mee.. :D

Jij praat over de dood als een welgekende constante.
Daarom vind je geen antwoord op je vraag en trek je dit absurde besluit.

Pas je leven eens aan jongen, werk aan jezelf zowel geestelijk als psychisch als fysisch. Dan zal je wel wat duidelijker beginnen worden.

als dit is waarmee jij je leven invult: "nken, trainen, spuiten en werken", dan ben je eigenlijk al dood of heb je nog niet geleefd (imo).

**

bovenstaande is jouw gedachte, hiernaar handel je, deze energie straal je uit en deel je helaas met heel velen. Hierdoor gaat de wereld kapot.
Dit is als een kankercel, onverklaarbaar, aanwezig als een leegte en terminaal op termijn.

het leven is dan ook niet meer of minder als wat het woord zegt, zodra je dit als doelloos of erger onbestaand (zie boven**) omkaderd, ben je begonnen met sterven.

Ik denk dat je hulp nodig hebt. Ik zou Klaaswitz even pm'en.

,,,,<ins style="display: inline-table; border: medium none; height: 250px; margin: 0pt; padding: 0pt; position: relative; visibility: visible; width: 300px;"></ins>
Ik zit nu al maanden lang na te denken over de dood, vooral wanneer ik net naar de h**ren ben geweest en denk? is dit het nou? nken, trainen, spuiten en werken?

Alles opbouwen, leuk misschien voor latere generatie maar wat heb je er zelf aan?
geluk is tijdelijk, liefde is tijdelijk, haat is tijdelijk, angst, alles is tijdelijk want dood ga je toch.

wat heeft het dan nog voor nut:

helemaal niets

waarom zou je iets van je leven maken, als de dood iedere seconde weer dichterbij tikt?

denk er zelf ook geregeld zo over. aan de ene kant is het vrij beangstigend en zeer demotiverend, maar aan de andere kant is geeft het je ook een soort vrijbrief te doen wat je wilt aangezien er toch niks is wat je kan veroordelen als je dood bent. als je niet in een leven na deze geloofd iig. Maar dat lijkt me duidelijk, anders is je hele verhaal niet van toepassing.

Dat is nou wel een erg negatieve houding, ik denk soms ook wel van "pfff, wat heeft het allemaal voor zin, met al dat gezeik, die kanker en al". Maar dan bedenk ik alle die andere jonge mensen en zelfs kinderen die zomaar ineens uit het leven worden gerukt zonder dat ze het zelf wouden door een ongeval, of k*tziekte :mad: en dan denk ik toch wel weer in de term van "allez, gij staat ier nog, maakt er iet van, zij kunnen het niet meer"...Niets is meer zeker dan dood, ook niet het hiernamaals, maar toch, probeer er wat van te maken. Heb gewoon plezier in je leven, met wat het ook is, want de dood komt sneller dan je denkt

daarom denk ik maar aan 2 dingen... money and bitches

ik zal jou dadelijk eens in je middelpunt nemen;)

Met het lezen van jouw verhaal moest ik gelijk aan onze goeie ouwe "Lauw" denken. De beste jongen trok het ook niet meer, maar heeft de daad bij het woord gevoegd. Als je serieus met deze gedachtes rond loopt dan zal ik toch snel wat hulp gaan zoeken.

Is dit allemaal een grap, dan is het een hele zieke.

Terug
Naar boven