MuscleMeat

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

Heb vorige week WOW gespeeld en 30maanden gekocht maar na 5 dagen gestopt. Is idd niet goed voor je.. (wel zonde van mijn geld maarja :p)
Kan je dat niet op ebay kwijt zo'n account?

Idd beter op tijd stoppen verstandige zet.

Ik heb er maar een paar dagen mee gespeeld en een blood elf gemaakt. Ik denk dat ik tot level 8 ben gekomen dat is toch niks waard?

Het ging mij allemaal te langzaam en ik had steeds zo van 'Waar ben ik mee bezig?' kan beter gaan trainen en op voeding letten

Ik heb er maar een paar dagen mee gespeeld en een blood elf gemaakt. Ik denk dat ik tot level 8 ben gekomen dat is toch niks waard?

Het ging mij allemaal te langzaam en ik had steeds zo van 'Waar ben ik mee bezig?' kan beter gaan trainen en op voeding letten

Juist mijn zoon:sukkeltje:

Je kan ook allebij doen?

Ik ook warrock.:o Was dr ****ing goed in totdat mn muis eraan ging en ik een nieuwe muis kocht, gevoeligheid was totaal anders waardoor ik er geen reet meer van kon.:(

Ja ik ben er ook mee gekapt, Ik werd schijtziek van Die nuhackers,
en van die kinderen die net 12 zijn die me uitschelden... omfg!

GTA 3(ps 2)
shadowman(n64)
goldeneye multiplayer(n64)
deus ex 1(pc)
red orchestra ostfront(pc)

Terug
Naar boven