apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke clan zat je?Ook een shitload aan tijd aan runescape besteed ja, was echt te gek voor woorden hoelang ik dat speelde soms.![]()

KWeetnie wat het tegenwoordig is. Ik begon dat spel in 2001 toen het nog leuk was. Kben nu al 2 jaar gestopt. Sindsdien is het hele spel naar de kanker, al het leuke is eruit gehaald en iedereen heeft max level. Kheb geen idee wat je momenteel voor max kan halen.Geen, was van plan non donator en clanloos het hoogste lv te halen....ben uiteindelijk tot lv 60-70 gekomen ofzo.
Wat was het hoogste lv ook alweer? 99 ofzo? of was dat die stats shit?![]()
KWeetnie wat het tegenwoordig is. Ik begon dat spel in 2001 toen het nog leuk was. Kben nu al 2 jaar gestopt. Sindsdien is het hele spel naar de kanker, al het leuke is eruit gehaald en iedereen heeft max level. Kheb geen idee wat je momenteel voor max kan halen.

haha zat die bij southpark? , daar heb ik hem nu van in begin is echt kksaai man beetje die beesten afslachten gaat veel tijd inzittenOoit een trial van gehad voor 10 dagen, 10 dagen niet op msn geweest geen contact met de buitenwereld.
Geweldig spel maar die shit ****t met je mind man.![]()
haha zat die bij southpark? , daar heb ik hem nu van in begin is echt kksaai man beetje die beesten afslachten gaat veel tijd inzitten

ja daarom wil ik er ook niet aan beginnen, ik ben daar heel gevoelig voor dat ik niet kan stoppenIk had het gewoon gedownload ergens, toen ik eenmaal goed bezig was zat ik echt die hele omgeving aan te gapen omdat het er allemaal zo teringvet uitzag.
Ik ga die shit niet kopen iig dan heb ik helemaal een probleem met mn social life.![]()

ja daarom wil ik er ook niet aan beginnen, ik ben daar heel gevoelig voor dat ik niet kan stoppen![]()