Fitness Seller

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

1. Runescape...was erg verslaafd...
2. World of Warcraft...nog meer verslaafd...
3. Gewone PC/PS games.

Warrock, Lol xD
Killzone2
Cod4,

:)

Supermario 3. (Nintendo / Nes)
Red Alert 1.
Crash Bandicoot 3, Warped. (Playstation 1)

Jaja, oldschool gamer. :o

1. mn ex
2. mn buurmeisje
3. geil collegaatje op t werk

Edit. Oh ik las per ongeluk "De drie dames waar je het meeste tijd aan verspilt hebt "

JK2
Morrowind
Vietcong

En Pokémon Red op de Game Boy :D

Speel nu af en toe wat Fallout 3, Oblivion en CoD 5.

Edit: Battle Arena Toshinden vergeten ^^ De sound tracks in die game waren echt epic.

Laatst bewerkt:
Is gamen tijdverspilling...ja en nee. Op een forum zitten kun je ook zien als tijdsverspilling. Soms leer je nog eens wat, maar het meeste is gewoon onzin en herhaling van dezelfde vraagstukken. Een hobby als muziek luisteren kun je ook als tijdsverspilling zien. Ik zie gamen gewoon als entertainment, zoals zoveel andere dingen in het leven met mate doen.

Conclusie:
"All work and no play makes Jack a dull boy"

1 Commander keen
2 Doom
3 raptor en super mario world

Is gamen tijdverspilling...ja en nee. Op een forum zitten kun je ook zien als tijdsverspilling. Soms leer je nog eens wat, maar het meeste is gewoon onzin en herhaling van dezelfde vraagstukken. Een hobby als muziek luisteren kun je ook als tijdsverspilling zien. Ik zie gamen gewoon als entertainment, zoals zoveel andere dingen in het leven met mate doen.

Conclusie:
"All work and no play makes Jack a dull boy"

Alles wat je maar kan doen is - in het kosmische geheel - tijdverspilling en nutteloos.

ps: Ben momenteel al 135 uur aan left 4 dead (pc) kwijt. Als er nog goede l4d spelers zijn, voeg me dan toe aan steam: Big_Sid_Suicide_Solution_Labs

1. guitar hero
2. guitar hero
3. guitar hero

1. Medal of Honor Allied Assault en uitbreidingen online in team - dat waren nog eens no life tijden :D

mohaa.jpg

2. Counter Strike Source/Day of Defeat Source in team
3. GTA series bij mekaar opgeteld

Nu speel ik af en toe op 360

Silkroad (lol)
cod2
cs:s

maar speel haast geen games meer

1. Shinobi
2. Turbo Out Run
3. Operation Wolf

1) WoW
2) cs1.6
3) day of defeat source

alle 3 mooie spellen , de eerste maanden is WoW is een mooie ervaring ,daarna knoeit het met je leven

SimCity 4
Diablo 2: LOD
Fifa / GTA

1. Frogger
2. Super Mario Kart
3. ?

1. Crash Bandicoot op de ps1
2. Rayman op de ps1
3. Gta San Andreas, altijd lache om doelloos door die wereld te rijden:)

Terug
Naar boven