AndroidHealthClinic

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

1. Bf bad comp.
2. WOW
3. CS 1.6/ SoF

1 Counter-Strike
1 Championship Manager
3 Football Manager

PC only

1. Command & Conquer: Red Alert (1996)
2. Gta reeks (1, london, 2, 3 en 4)
3. Starcraft broodwar

Gta china wars op 1 2 en 3

Same! Zit nog na te denken wat ik ga doen als diablo3 uitkomt. Misschien kan ik er beter maar niet aan beginnen. :(;)

True story.

Ik weet nu al dat als ik Diablo 3 begin te spelen ik er verslaafd aan raak en mijn training en voeding verwaarloos.

- Civilization (hele serie vanaf 1)
- Sim City (hele serie vanaf 1)
- Red Alert 1 + 2

Command & Conquer alle versies en black grypt op de oude amiga Ratchet and clank op de psp, aarrrgggh ik haat het zoveel uren turen.

Tetris (good old days)

gedeelde 2e/3e plaats :

wow, gta, cs, ...

Ik zie veel RTS liefhebbers hier. Maar niemand die Age of Empires roept. Toch 1 van de betere RTS series. Vooral deel 2 heb ik blauw gespeeld online. Waarbij ik nog vrij hoog in het rating systeem zat.

quake2, diablo, world of warcraft

niet eens echt de pc games omdat ik die na het singplayer weer van mn pc afgooi.
ik denk eerder aan onnozele verslavende gratis internetgames zoals mahjongcon :o

Vroeger Medal of honor allied assault, damn wat een spel *buig*

Sniper only! v2 only! (stalingrad only was ook cool)

http://www.youtube.com/watch?v=Z-3VMdeWyhM

zo dus! damn, geweldig was dat, beste snipers van alle first person shooters ooit lopen daar rond, geloof me :p (heb ooit bij de nummer 1 clan van mohaa gezeten op clanbase, wedstrijden zelfs gedaan, in het buitenland voor geld *wat een nerd was ik*)

Laatst bewerkt:
quake 2
ultima online
c&c

Vroeger Medal of honor allied assault, damn wat een spel *buig*

Sniper only! v2 only! (stalingrad only was ook cool)

http://www.youtube.com/watch?v=Z-3VMdeWyhM

zo dus! damn, geweldig was dat, beste snipers van alle first person shooters ooit lopen daar rond, geloof me :p (heb ooit bij de nummer 1 clan van mohaa gezeten op clanbase, wedstrijden zelfs gedaan, in het buitenland voor geld *wat een nerd was ik*)

sniper rocks idd ja met welk spel dan ook:p

had ooit met Wolfenstein: enemy territory een maprecord van 80+ kills met sniper:D goeie ouwe tijd:o

Pokemon rood- back in the day toen ik nog op de basisschool zat
Phantasy star online ep. 1 & 2
oblivion

Diablo 2... Nooit meer :angstig:

Daar was ik echt verslaafd aan.

:D me too aan battle.net, hoop dat diablo3 net zo lekker gaat wegspelen
verder quake3 en wow

o ja beste ervaring was delta force 1, reusachtige buiten levels, mensen neerschieten met de .50 op 1km/1.5km afstand met lag online. tis alweer 10 jaar oud en 8 jaar dood:D

1. GTA Vice City - eindeloos rond blijven scheuren met een muziekje aan. Geweldige game.
2. Max Payne (1 en 2) - kon ik blijven spelen (en zo nu en dan nog eens installeren).
3. Megaman 2 voor de NES 8 bit - OMG! zo vet!

ok ok en op nummer 4...

4. Blue Shadow (NES 8 bit) - altijd met een maatje uitspelen, minstens 100 keer!

Terug
Naar boven