Fitness Seller

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

Delta Force Landwarrior
Call of Duty 4 Modern Warefare
Streetfighter / Mortal Combat 3

-Counterstrike 1.6
-Gta Vice city
-Gta San Andreas

Super Mario 1
Quake III
Diablo 2

Denk ik.

GTA San Andreas
Football Manager
Duke Nukem 3D

Tetris, pacman.

-final fantasy 7
-final fantasy 8
-final fantasy 10
heb nog wel meer spellen gedaan waar ik heel veel tijd in heb gestopt
tegenwoordig komen der alleen maar k*t spellen uit geen zin meer om te gamen

Football Manager, no doubt. Nachtjes tot 6u, uurtje slapen en dan terug verder doen waren geen uitzondering. Gelukkig was het dan maar vakantie =]

De enige echte was voor mij World of warcraft XD

Ben geeindigt met ongeveer elke class lvl 80 behalve hunter en priest rond de 60

Ieder had vol pvp gear s3 s4 veel pvp movies gemaakt en kreeg respect van iedereen op me server , dan MOET je wel blijven spelen ..

Hardcore tijden....

:roflol:

Do not underestimate the value of e-honour!

Ragnarok/Diablo II, Eve online

Medal of Honor allied assault multiplayer

Rollercoaster tycoon, haha klinkt kids maar wel een leuke game

Fifa serie's voor de pc

En tegenwoordig Mario Kart op de Wii:p

ziek... Dat is wat tegenwoordig? Minstens 6x100 dagen of zo? :eek:

Yep had toen geen hobbys dus ging er hard aan toe , skills bracht je zoiezo ver.

En ja enet respect , was gwn uber als je stil stond in een stadje en als je terug komt van een broodje , staan er 10 poppetjes om me heen met wispers van waneer ik filmpjes weer ging maken etc .. dus da was wel ''leuk''

Yep had toen geen hobbys dus ging er hard aan toe , skills bracht je zoiezo ver.

En ja enet respect , was gwn uber als je stil stond in een stadje en als je terug komt van een broodje , staan er 10 poppetjes om me heen met wispers van waneer ik filmpjes weer ging maken etc .. dus da was wel ''leuk''

toon eens een filmpje dan. :D

- World of Warcraft een jaar lang elke dag 8 uur gespeeld ofzo
- Diablo 2 zelfde als WOW
- Cod4 ook echt te veel gespeeld, speel het nog steeds trouwens :P

1. counterstrike :shoot:
2. mortal combat armageddon
3. grand theft auto san andreas

Laatst bewerkt:
3. michael jacksons moonwalker op de sega 16 bit, was heel lang het enigste game dat ik toen had :p
2. tekken 3, ps1 leukste fighting game; heel lang gespeeld en alle combo's en tricks onder de knie gekregen:)
1. fifa 99 op de ps1 vind ik nog steeds de beste fifa ooit qua gameplezier en speel ik nu nog regelmatig

Whahah dat was ook mijn 1ste game haha, die was wel vet toendertijd :D

http://www.youtube.com/watch?v=lF89npFbn8g

Maar bij mij zijn spellen zoals Diablo II, Warcraft III, Counter-strike, Final Fantasy, en Zelda erg verslavend geweest ;)

• Topic Starter Topic Starter
Whahah dat was ook mijn 1ste game haha, die was wel vet toendertijd :D

Maar bij mij zijn spellen zoals Diablo II, Warcraft III, Counter-strike, Final Fantasy, en Zelda erg verslavend geweest ;)
Moest je toen niet van die kleine sletjes bevrijden ofzo?

Football Manager
GTA Vice City

Verder speel ik geen online games, dus niet echt verslavingen gehad. Games als Mass Effect, Gears of War, Fallout3 en Star Wars: Force Unleashed wel ERG vaak gespeeld.

Terug
Naar boven