XXL Nutrition

De drie games waar je het meeste tijd aan verspilt hebt

1. Silkroad Online - MMORPG, helemaal leip gespeeld, elk uurtje wat ik had ging erin, ik zette zelfs m'n wekker eerder om voor school nog een paar uurtjes te kunnen spelen!

silkroadonline.jpg


2. Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory - Hele config files door zitten spitten op zoek naar de ultieme settings, uren en uren zitten fraggen, zelfs vaak tot diep in de nacht bezig met clanwars etc etc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3. Grand Theft Auto ( Serie ) - Weken nadat ik de game al helemaal had uitgespeeld nog steeds bezig met massamoorden, dikke achtervolgingen, stunts en hoertjes....

070403_CB_grandTheftAutoEX.jpg
 
Counterstrike Source
WoW
Team Fortress 2
 
Yep had toen geen hobbys dus ging er hard aan toe , skills bracht je zoiezo ver.

En ja enet respect , was gwn uber als je stil stond in een stadje en als je terug komt van een broodje , staan er 10 poppetjes om me heen met wispers van waneer ik filmpjes weer ging maken etc .. dus da was wel ''leuk''

:roflol:
 
Skills in mmorpg, zoals ze nu werken, is een fabeltje. Het spel drijft op enorme hoeveelheden suckers die enorme hoeveelheden uren in het spel steken en daarmee in de illusie leven dat ze al hun 'ubergear' te danken hebben aan skills, terwijl het in feite een enorme time sink is, een systeem van koekhappen en telkens net niet de volledige koek te pakken krijgen. WoW heeft dit tot systeem uitermate geperfectioneerd. Ik wacht wel tot er innovatievere systemen worden verzonnen waaromheen mmorpg's gebouwd worden. Eve Online komt in de buurt, alleen jammer dat de kern van het spel een grafische spreadsheet blijkt te zijn, maar geweldig idee, volledig player driven economy, episch politiek theater en gigantische oorlogen tussen groepen spelers en alles speelt zich af op 1 server wat het community gevoel versterkt.
 
FF VIII, Front mission 3 & theme park (snes).
 
Dit topic is niet goed voor me. Handen beginnen spontaan weer te jeuken om zo'n klassieker te spelen :D
 
Heroes of Might and Magic :D
 
Hoe je het ook went of keert het is gewoon dikke tijdsverspilling. Time=power in p2p(pay to play) mmos. Dus hoe meer tijd je er inversteert des te meer "reward feeling" je krijgt. De f2p(free to play) draaien op een zogenaamde cashshop waarin je spulletje kan kopen waardoor je weer sterker/beter word. Geloof me, echte "skill" is een fabeltje in zulke games, zelfs een r*tard kan de beste zijn. Zolang je maar genoeg tijd en geld erin stopt. Dan zit je ook nog eens met de online community. Je maakt vrienden online en gaat socialisen online, gaat in een guild,clan,faction. Hoe je het ook maar wilt noemen. Waardoor het een 2e leven kan worden waarin gepresteerd moet worden en er dingen van je verwacht worden. WoW is daar het bekendste en beste voorbeeld van. Honderden levens heeft dat spel kapot gemaakt, maar Blizzard klapt in hun handjes met de miljoenen die ze er aan verdienen.

Het mooie is dat in aziatische landen de maat al lang vol is. Veel MMO's daar hebben al een soort tijdsklok. Zodat je niet de hele dag het spel kan gaan spelen. Dit probleem zal in de toekomst nog veel groter worden. Omdat virtual reality zich ook steeds meer ontwikkeld en dus beter word. Waardoor zeker over 100 jaar je gewoon online spellen hebt waarin je fulltime kan leven of wat dan ook. Ben blij dat ik er jaren geleden mee gestopt ben. Als ik naga hoeveel uren ik erin heb gestopt, kom je tot besef dat het gewoon een verslaving is. Als ik al die uren zou krijgen uitbetaald in minimum loon was ik al stinkend rijk geweest. :D
 
Paar weken geleden hoorde ik ergens op televisie de Nederlandse kampioen en tweede van de wereld in Warcraft III zeggen dat een partijtje Warcraft III strategisch (die zakkenwasser begrijpt niet dat rts games eigenlijk vooral tactisch van aard zijn maar dat terzijde) gezien zoveel malen gecompliceerder zou zijn dan schaken :roflol:

De tactische varianten die je kan opwerpen met een RTS als warcraft III zijn op zijn minstens nogal beperkt te noemen vergeleken met de bibliotheken vol aan schaak theorieën die de afgelopen paar duizend jaar zijn volgeschreven.
 
Paar weken geleden hoorde ik ergens op televisie de Nederlandse kampioen en tweede van de wereld in Warcraft III zeggen dat een partijtje Warcraft III strategisch (die zakkenwasser begrijpt niet dat rts games eigenlijk vooral tactisch van aard zijn maar dat terzijde) gezien zoveel malen gecompliceerder zou zijn dan schaken :roflol:

De tactische varianten die je kan opwerpen met een RTS als warcraft III zijn op zijn minstens nogal beperkt te noemen vergeleken met de bibliotheken vol aan schaak theorieën die de afgelopen paar duizend jaar zijn volgeschreven.

Mwha...hier ben ik het niet helemaal mee eens. Dit fragment was bij DWDD en heb ik ook gezien. De vergelijking met schaken die hij maakt is op zich nog niet zo ver van de werkelijkheid. Omdat bij computer games kampioenen iedereen denkt aan een nerd, maar schaken wel geaccepteerd is en de mensen het knap vinden. Snap ik heel goed waarom hij hiermee vergelijking maakte.

WarcraftIII ken ik niet zo heel goed. Maar een game zoal Starcraft(RTS) op hoog niveau is gewoon bangelijk mooi om te zien. Het vermogen dat je moet hebben om niet alleen snel te handelen maar ook de multi-tasking en micro management elementen die daar aantepas komen te beheersen vergt veel kennis en kunde. Tegelijk oorlog voeren maar ook je economie op gang houden en uitbreiden is niet makkelijk.

De verhalen die ik ken van topspelers uit Korea, daar heerst het spel veel meer dan hier. Die gasten kunnen gewoon online spelen en 100 van de 100 games winnen. Zijn eigenlijk een stuk of 4 a 5 die op hetzelfde niveau zitten in de top. En elkaar elk jaar weer tegenkomen op toernooien. Aangezien ik starcraft redelijk veel online heb gespeeld en kennis ervan heb. Heb op youtube beelden gezien waar ik gewoon van mijn stoel afviel. Hoe de nr.1 van dat jaar gerushed werd door een andere pro en iedereen hem daarna kansloos achte, maar en hij toch nog terug kwam en won was gewoon uber.
Natuurlijk gaat alles veel sneller dan in schaken, zelfs top partijen in starcraft duren niet langer dan een uur. Meestal 30min. Maar ieder zijn mening.
 
call of duty united offensive:rolleyes:
 
WoW. :(
M'n hele leven bestond voor meer dan een jaar lang zoveel mogelijk WoW spelen en porno kijken in de momenten dat we een pauze hadden tijdens een raid.
Speelde gemiddeld over anderhalf jaar gezien iets van 15-16 uur per dag. (terug te zien in het spel)

Was dan eerlijk en bescheiden gezegd ook wel de beste PvE & PvP hunter & fury warrior van de server. (en had voor enkele weken zelfs de beste gear op m'n hunter van de wereld!) Haha, echt iets om trots op te zijn, en toch voel ik een soort trots.
 
Call Of Duty en Medal Of Honour
 
Rollercoaster tycoon, haha klinkt kids maar wel een leuke game

haha vroeger ook gespeeld, leuke game...alleen werd me zus altijd gek van dat gegil :P

Skills in mmorpg, zoals ze nu werken, is een fabeltje. Het spel drijft op enorme hoeveelheden suckers die enorme hoeveelheden uren in het spel steken en daarmee in de illusie leven dat ze al hun 'ubergear' te danken hebben aan skills, terwijl het in feite een enorme time sink is, een systeem van koekhappen en telkens net niet de volledige koek te pakken krijgen. WoW heeft dit tot systeem uitermate geperfectioneerd. Ik wacht wel tot er innovatievere systemen worden verzonnen waaromheen mmorpg's gebouwd worden. Eve Online komt in de buurt, alleen jammer dat de kern van het spel een grafische spreadsheet blijkt te zijn, maar geweldig idee, volledig player driven economy, episch politiek theater en gigantische oorlogen tussen groepen spelers en alles speelt zich af op 1 server wat het community gevoel versterkt.

bovendien draait het in pvp allemaal om RNG. iets waar "skills" geen eens invloed op hebben


trouwens
http://www.quakelive.com/
registreer jezelf gewoon effe en speel :)
 
WoW. :(
M'n hele leven bestond voor meer dan een jaar lang zoveel mogelijk WoW spelen en porno kijken in de momenten dat we een pauze hadden tijdens een raid.
Speelde gemiddeld over anderhalf jaar gezien iets van 15-16 uur per dag. (terug te zien in het spel)

Was dan eerlijk en bescheiden gezegd ook wel de beste PvE & PvP hunter & fury warrior van de server. (en had voor enkele weken zelfs de beste gear op m'n hunter van de wereld!) Haha, echt iets om trots op te zijn, en toch voel ik een soort trots.

Daar mag je best trost op zijn Tjok!

Kan je later tenminste aan je kleinkinderen vertellen; ik was vroeger de beste PvE & PvP hunter & fury warrior van de server!!!!111

Dan zeggen je kleinkinderen; omfg wtf opa, kanker ziek!
 
1. Socom2 ( PS2 )
2. Socom1 ( PS2 )
3. COD4 ( PC )
 
Skills in mmorpg, zoals ze nu werken, is een fabeltje. Het spel drijft op enorme hoeveelheden suckers die enorme hoeveelheden uren in het spel steken en daarmee in de illusie leven dat ze al hun 'ubergear' te danken hebben aan skills, terwijl het in feite een enorme time sink is, een systeem van koekhappen en telkens net niet de volledige koek te pakken krijgen. WoW heeft dit tot systeem uitermate geperfectioneerd. Ik wacht wel tot er innovatievere systemen worden verzonnen waaromheen mmorpg's gebouwd worden. Eve Online komt in de buurt, alleen jammer dat de kern van het spel een grafische spreadsheet blijkt te zijn, maar geweldig idee, volledig player driven economy, episch politiek theater en gigantische oorlogen tussen groepen spelers en alles speelt zich af op 1 server wat het community gevoel versterkt.
Ik zie heus wel het verschill tussen een keyboard turner en een skilled iemand..

Of iemand nou uber gear heeft en het af te zien is

of iemand heeft uber gear en is gedragen is arena.

Het is makkelijk te herkennen i
intercept voor blink
shadow step op intercep
vanish op blind
vanish op deathcoil
Ice block op deathcoil

Is gewoon timming en ''skills'' dus met skills bedoel ik veel oefenen , en weten hoe ze moeten spelen inplaats van alle cds in een x te poppen.

Maja dat is mijn mening :rolleyes:
 
Soldier of Fortune 2

Meesterlijk spel:cool:
 
Halo 1
Halo 2
Halo 3

En ben nu bezig met COD4. t*ring.
 
Heroes of might and magic :D
En de settlers series.
 
Terug
Naar boven