AndroidHealthClinic

de eerste kuur?

Glitz

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben al een ganse tijd aan het opzoeken wat nou de beste kuur zou zijn om te beginnen als je dus nog nooit gekuurd hebt.

Ik lees hier veel maar ben er nog niet in geslaagd wat nou de perfecte combinatie zo zijn als eerste kuur en welke hoeveelheid en hoelang deze zou moeten duren.

Ik zou graag eens weten dus wat jullie eerste kuur was en wat de ervaringen bij deze kuur waren en wat jullie er zouden aan verbeteren moesten jullie het aan mij aanraden.

En is het beter eerst mijn vet te verbranden en dan te kuren of juist het omgekeerde.

Ik hoop dat ik veel reactie op deze thread ga kregen want ben echt wel benieuwd.

Alvast heel hard bedankt! :thumbs:

Ben je er niet wat erg vroeg bij ? Ik lees in een andere post dat je 8 maanden traint. Kuren doe je best als je dicht bij je natuurlijke limiet komt, en da's zeker niet na 8 maanden. Hoe zit het met je voeding enzo ?

GLitz er bestaat nu eenmaal geen perfecte eerste kuur, simpelweg omdat je nog niet weet hoe je ergens op reageert. Zaak is gewoon om licht te beginnen, het best met één product, kijken hoe je erop reageert.
Voordat je een kuur start moet je eerst huge zijn, wat je met je vet doet is jouw eigen zaak. Denk wel dat je ze het best eraf traint, aangezien je in een kuur mega zou moeten bulken dus ook wel flink vet wint. Niet fijn, als je er dan al met 20% in zou gaan.
@ raistlin: wijsneus, waarom zou iemand na 8maanden nog niet aan zn natuurlijke limiet kunnen zitten?
... j/k:kiss:

@ D.

We bedoelen hetzelfde, maar ik zeg het liever meteen zoals het is, vooral omdat ik ergens Glitz z'n voedingsschema zag. Even een quote van 17 december :

Glitz zei:
Elke morgend gewoon wat kellog's met halve volle melk
op de middag meestal een stuk of 4 kleine broodjes met beleg ( kaas, ham eenderd)
en s'avonds een gewone maaltijd groenten (elke avond is iets anders), aardapellen en een stuk vlees (van kip tot wild) met saus van het vlees...
en ja tussendoor wel af en toe iets uit de koekjeskast... aardig veel eigenlijk
En elke vrijdag frit...

Ik let dus niet echt op mijn voeding...

@ Glitz

Verder zie ik dat je het ook al over fatburners en stackers heeft, maar 'k denk dat je gewoon nog heel wat uit je voeding kan halen. Daarom stel ik voor dat je even je verbruik uitrekent en een eerste voedingsschema opstelt. Genoeg mensen hier om te zien wat eraan verbeterd kan worden.

Ik kan geen advies over roids ed geven, maar heb gewoon het gevoel dat dat momenteel niet nodig is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou me wat informeren, is nog niet voor direct maar met wat meer knowledge kom je altijd wel verder. Ik wil nu nog niet gaan kuren zou maar wat gekjes zijn maar ik wil er toch wel alles over weten dat ik goed ben voorbereid als het zo ver zou komen.

Dus alle info is nog altijd welkom :p

en ondertussen is er al wat veranderd aan mijn voeding hoor ;)

we moeten ergens mee beginnen he.

toch bedankt voor de eerlijke antwoorden :thumbs:

Informeren kan nooit kwaad, je post leek gewoon te suggereren dat je er nu al zin in had. Als het niet zo is, goed zo :) .

Enkele veel gebruikte beginnerskuren:

10 weken test enth 500mg met 4 weken dboll op 30mg per dag

of

10 weken test enth 250mg met 10 weken deca 200mg en eventueel nog eerste 4 weken dboll met 30mg

of

10 weken test enth 500mg met 10 weken equipose 400mg en eventueel nog eerste 4 weken een oral

Hey blitz,voor een eerste kuur begin je best licht,met één middel zou moeten volstaan,afhankelijk van je gewicht en vetpercentage zou ik ofwel deca 200/week of boldenone 200/week nemen,voor een tweede kuur zou ik een test 250-500mg/week nemen,het doel om eerst maar één middel te nemen is om goed te kunnen inschatten hoe je lichaam erop zal reageren,good luck.

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Nog lang niet aan kuren denken. Lekker veel eten, rusten en je gewrichten & pezen lekker laten wennen aan het zware ijzer. Suc6 bro :thumbs:

veels te vroeg man...na 8 maanden trainen haha:)

Bo zei:
Enkele veel gebruikte beginnerskuren:

10 weken test enth 500mg met 4 weken dboll op 30mg per dag

of

10 weken test enth 250mg met 10 weken deca 200mg en eventueel nog eerste 4 weken dboll met 30mg

of

10 weken test enth 500mg met 10 weken equipose 400mg en eventueel nog eerste 4 weken een oral

Wat ik nu eens zou willen weten is,wat kost nu zo een eerste kuur ongeveer?
Heb totaal geen idee ???

@ Munk: Zoals ik al zei, gewoon info kan geen kwaad kvolg de thread van den admin maar wat op... beginnen met te informeren...

Dank je D.!! Kheb ze al eventjes in mijn favorieten gezet dan heb ik wat lectuur! Dit zogt ik dus :thumbs:

Dit zal me al heel wat bijleren!

beer zei:
Wat ik nu eens zou willen weten is,wat kost nu zo een eerste kuur ongeveer?
Heb totaal geen idee ???

Reken maar uit een ampul human grade test enth van 250 mg betaal je 7-8 euro
Een ampul human grade deca van 200mg 8-9 euro
D-boll 100 tabs 10 mg tussen de 50-70 euro
Bla bla ligt maar net aan je dealer enzo :thumbs:

tussen de 300 en 500 euro

voor zover ik weet lijkt me dat toch een redelijke prijs...

Duur of niet duur, blijf er vanaf ...

Terug
Naar boven