MuscleMeat

Nieuws De Friezen zijn het zat!!!

Kunnen we tegenwoordig niemand meer onderdrukken hier, waar gaat dat heen met deze wereld?. Ik zeg paar straaljagers erheen met bommen!

Die straaljagers staan in Friesland slimmerik.
Opzich grappig filmpje maar ik ben opzich niet tegen een onafhankelijk Friesland. Het is inderdaad waar dat Friesland meer inlevert aan geld dan dat het terugkrijgt en dit is natuurlijk een slechte zaak.
In Friesland worden gewoon de meeste ouderwetse tradities nog in stand gehouden,en toch is het de provincie met de minste PVV-stemmers.

Wtf is this shit.. Deze mongols zijn nou niet bepaald representatief voor onze provincie.. :o

Bom erop

Wat een trieste vertoning..
Zo te horen hebben jullie het niet echt op Friesland.
Nou.. Jullie moeten niet zo zeuren hoor.
Je Zal Er Maar Wonen!! :(

Die kerel links met zn bivakmuts en dat hoedje er bovenop :roflol:

Waarom proberen ze er gevaarlijk uit te zien? Vind het zo eerder grappig dan serieus, idd met die bivakmuts met een hoed :roflol:

het eenige wat ik ooit is aan friesland heb overgehouden is een longontsteking! ik zeg bom erop! :D

Deze jongeren komen qua niveau niet viel hoger dan de bontkraag

Kan wel merken dat je uit Brussel komt ;) Er is geen enkele Vlaming die zegt dat Vlaams een 'taal' is. Is namelijk gewoon Nederlands, Vlaams is het dialect (net zoals Hollands een dialect is van het Nederlands, of Brussels een dialect van het Frans, Nederlands, of Arabisch).

Het punt bij Fries was dat men Nederlandse woorden in een dialect uitspreekt en vervolgens claimt dat ze een nieuwe taal zijn, of deel uitmaken van een andere taal.

:roflol: echt waar.... Friezen...... funny people:D

Kan wel merken dat je uit Brussel komt ;) Er is geen enkele Vlaming die zegt dat Vlaams een 'taal' is.

Dank u, verkondig dat al lang maar ik word dan altijd kwaad aangekeken door mijn Vlaams-Nationalistische medemens :D

En linguistisch is Fries wel een aparte taal, al heb ik geen idee hoeveel het nog gesproken wordt. Zal wel niet zo vet zijn.

Kan wel merken dat je uit Brussel komt ;) Er is geen enkele Vlaming die zegt dat Vlaams een 'taal' is. Is namelijk gewoon Nederlands, Vlaams is het dialect (net zoals Hollands een dialect is van het Nederlands, of Brussels een dialect van het Frans, Nederlands, of Arabisch).

Het punt bij Fries was dat men Nederlandse woorden in een dialect uitspreekt en vervolgens claimt dat ze een nieuwe taal zijn, of deel uitmaken van een andere taal.

Ik kan je garanderen,wanneer je ooit in een fries dorp komt,dan versta je geen woord van wat ze zeggen:D.
in de steden wordt het wel steeds minder gesproken,en zijn er aftakkingen van het echte fries.

En ja het is een officiele taal,mensen vragen mij altijd op vakantie van goh zeg es wat in het fries. en na 2zinnen kijken ze me aan met een onbegrepen blik en is de lol er wel af.

Ik zeg ze praten anders en nu doen ze nog gek ook. Friesland hoort er niet meer bij en zoals Jan jaap van der wal al mooi een keer zij, Je doet niet meer mee.

dat taaltje kan je toch niet serieus nemen :roflol:

Afsteken en doorschuiven tegen Denemarken. Hoor het verschil tussen die taaltjes toch niet.

Ze zijn het zat? En ze eisen dit en dat? Wat willen ze doen als wij Holland dat niet doen? Bom aanslagen?

was dit niet gewoon een parodie??

Ik zeg ze praten anders en nu doen ze nog gek ook. Friesland hoort er niet meer bij en zoals Jan jaap van der wal al mooi een keer zij, Je doet niet meer mee.

Jan Jaap komt uit Friesland, ofja uit Leeuwarden. Dat is niet echt Friesland natuurlijk.

Terug
Naar boven