dat zal best

als je in sommige dorpen komt is het niet best wat je er tegenkomt.
een vriend van een vriend zegmaar is een keer de huistelefoon op de scooter komen brengen naar mijn vriends huis. net alsof dat ding zover bereik heeft.
dat geloof ik ook best,heb ik zelfmoorden ''meegemaakt'' in mijn directe omgeving.
Toch is het wat biobeast zegt best leuk om trots te zijn op waar je vandaan komt,en dan in de trein te gaan lopen ouwehoeren met wat trotse groningers.
echter hebben we in friesland ook nog de anti-friezen(liwwadders) die omdat ze tegen SC heerenveen zijn niks met friesland te maken willen hebben. Dit is ook waarschijnlijk de verklaring voor de lage iq uitslag
Belangrijkste van trots is gewoon dat we ons internationaal op de kaart hebben gezet. Amerikaanse vrienden van mij kenden het volk de friezen uit hun geschiedenislessen in Chicago. Vroeger is ons volk nou eenmaal machtig en groot geweest.
trouwens jullie met je carnaval,das niks vergeleken het grootste evenement van nederland.
Want als de nachten koud en droog zijn,en het ijs begint te dikken.
De elfstedentocht!
Hij is er maar soms,maar het krijgt internationaal aandacht van de media,en welke provincie draagt deze trots?
je moet eens weten wat voor sweren er ontstaan in Friesland wanneer ''Hollanders'' de provincie voor het eerst echt bezoeken!