AndroidHealthClinic

Nieuws De Friezen zijn het zat!!!

Jezus wat woon ik toch in een k*t provincie. Niet te geloven wat een mong*len.

Hoe weet je wanneer je in Friesland bent?

Dan zie je geen verschil meer tussen de koeien en vrouwen

Hoe weet je wanneer je in Friesland bent?

Dan zie je geen verschil meer tussen de koeien en vrouwen

ba+dum+tss.png

not sure if serious...

really not sure...
Dit dus.

Kunnen we tegenwoordig niemand meer onderdrukken hier, waar gaat dat heen met deze wereld?. Ik zeg paar straaljagers erheen met bommen!
wel serieus... dan dit!:D

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Die straaljagers staan in Friesland slimmerik.
Opzich grappig filmpje maar ik ben opzich niet tegen een onafhankelijk Friesland. Het is inderdaad waar dat Friesland meer inlevert aan geld dan dat het terugkrijgt en dit is natuurlijk een slechte zaak.
In Friesland worden gewoon de meeste ouderwetse tradities nog in stand gehouden,en toch is het de provincie met de minste PVV-stemmers.
en dat laatste is een argument om het onafhankelijk te laten verklaren omdat?
kan uiteraard aan mij liggen! Plz tell me!

Ik las: Frieza is het zat :eek:

stugge friezen negeren me gewoon als hollander, net als in wallonie met die wannabe fransen, ze verstaan je wel maar lopen gewoon door ook al doe je beleefd.

Idd, de enige voorwaarde daarvoor is dat je hun taal spreekt, jaarlijks een kleine som geld stuurt, en verder doet wat zij willen. Ik vind dat we er nog goed uitkomen met die deal...

Ik was al op zo'n reactie van jou aan het wachten :D

Ben blij dat het merk friesche vlag, bij mij in de buurt, verdwenen is uit de albert heijn schappen. Ik zeg we boycotten friesland, ze verpesten het nederlandse imago, kudt friesland. En doutzen kroes moet nederlands leren praten, net als de rest van die mongos in friesland.
Friesland maakt Nederland rijk door aardgas, was een van de redenen om Friesland onafhankelijk te maken, woww dan was Friesland een van de rijkste landen van de wereld geworden. Laat die Friesen maar mooi fries zijn. Bovendien waren de eerste Nederlanders die vroeger gingen roven op zee en Nederland toen rijk hebben gemaakt Friesen! Wat waren de mensen die Amsterdam hebben gesticht?..en alweer de Friesen.

Laatst bewerkt:
hahaha wat een mongos

Duits engels zweeds enzo terug naar de basisch zijn het niet allemaal de zelfde taal opgesplitst in dialecten ? huh big T

Als je kiek naar euh oud engels lijkt het meer op oud nederlands dan op engels en alle Europese talen behalve Russisch lijken op mekaar

Latijnse talen als Spaans hebben toch een totaal andere opbouw als die van ons.
Maargoed dat er ondertiteling bij zit, versta er bekant niks van :p
+1, en dat moeten wij dan serieus nemen :rolleyes:

wel al bijna 53.000 hits op youtube.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

even of topic :o
Jezus wat woon ik toch in een k*t provincie. Niet te geloven wat een mong*len.
Jij bent dus fries, en jullie friezen zijn toch heel trots?

Kan jij me dan uitleggen wat jullie hebben om trots op te zijn. Want volgens mij is het gewoon trots zijn op het trots zijn:p

Friezen zijn vaag

Ik geef die friezen groot gelijk! Nederland het gas stelen uit Friesland en er radioactieve troep voor terug geven. De straat op met knuppels JA eindelijk zijn er mensen die goed voor hun mening uit durven te komen.

Zelfbeschikkingsrecht zullen ze nooit krijgen :P

Kansloos

Als je snel door het filmpje scrolled lijken die achterste kerels te dansen.. hihi.

Dit moet toch een grap zijn,zotte hollanders :)

Terug
Naar boven