XXL Nutrition

De Gouden Kooi stopt: niemand wint villa

omg dat word super :P REGELEN :D traangas naar binnen GO GO GO :D

cover me , googogogoogoog, its gonna blowww, get in position , need backup , storm the front

Vreselijk, ... wat erg.. wat een drama.... Waar moeten we dan naar kijken ... documentaires ofzo ? geez....

Net nu ik het dagelijks begin te volgen stop het :(

gouden kooi = op zich wel een leuk idee..

alleen hadden ze het wel beter moeten opzetten. Je kan het niet eens echt een wedstrijd noemen. Doelloos ruziemaken en ouwehoeren => kan het nog makkelijker?

Lol, die lui hebben daar dik lang gezeten, veel ruzies geweest, en nu wint niemand :roflol: owned:D

wat doe je dan pat?

nee hoor mighty ik speelde vroeger counterstrike vandaar die gogooog etc

Mg42 position ahead! (Day of Defeat)

:roflol: Best grappig ik heb eigenlijk nooit het programma gevolgd....Nadat ik het programma toch paar keer gezien had snapte ik het alleen niet. Maar alsnog flink gepakt dan.. zit je een flinke tijd in een huis als prijs heb je flink mogen proeven. En dan kan je het niet winnen. haha genomen is een understatement geworden:D.

En invallen wat voor werk doe je dan krijg er verschillende beelden bij:D.

Mvg

Haha ****ed, plus Huubje zal met een soa en 0,0 euro de villa uitlopen :D

Dachten jullie nou echt dat die mensen uberhaupt die gouden kooi willen? Het is niet meer dan een televisie decor, volledig onbruikbaar voor een normaal leven. Er lopen zoveel kabels daar door het huis, zoveel lampen aan het plafond. Zelfs het gras is grotendeels nep. Bovendien zijn er vele geheime onbruikbare ruimtes voor enkele cameramensen die achter een spiegel de boel filmen. De enige optie zal zijn het huis te slopen wanneer alles voorbij is.

hoe owned :roflol:

haha, keihard genaaid :D

Terug
Naar boven