boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.
Schijnt op de site van de Gouden Kooi te staan, niet veel aan de hand dus qua financieen. Ook al is je kinderen verlaten waarschijnlijk wel reden tot ingrijpen voor instanties.
...Die negerin was echt súperarm, woonde met kinderen in een rijtjeshuis enzo.

Wat ik wel vreemd vindt is dat ze in de bijstand zit, maar wel €10.000 inleggeld kon betalen.![]()

En dan heb je nog een 'goede' foto gevonden

haha, je kinderen wellicht een jaar lang niet zien vanwege een huis...
volgens mij kunnen we toch nog wel het nodige leren van onze moslimvrienden hier in ons kikkerlandje.

Ach het is een programma dat op prime time wordt uitgezonden, daar zullen ze echt niet achter komen.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ziet er ook erg intelligent uit trouwens.
Van BigBrother weet ik dat Talpa de bewoners een vergoeding betaald, een soort uitkering dus, dus wellicht is dit bij de Goude Kooi ook het geval.
Wat ik wel vreemd vindt is dat ze in de bijstand zit, maar wel €10.000 inleggeld kon betalen.![]()
DeGoudenKooi.tv:
11:05 - "Ik doe het niet"
Over het hoofd van Nena, discussiëren Ilona en Brian over het Playboy dilemma. Ilona: “Ze moet er zelf achter staan, als ze enige twijfel heeft kan ze het altijd opschorten.” Brian uit twijfels of Nena dan nog commercieel aantrekkelijk is. En Nena zelf? Die is er wel klaar mee ."Het is veel geld maar ik doe het niet!", zegt de 19-jarige vastberaden.