XXL Nutrition

Bewoonster Gouden Kooi krijgt geen uitkering meer

ik heb welgeteld één kwartier naar die schreeuwende Latoya kunnen kijken , toen was het wel weer even goed....

Ik blijf het vreemd vinden.

Ze doe niet aan solliciteren waarschijnlijk omdat ze niet kan werken maar ze kan wel 1 jaar lang in de kooi verblijven.

Dus komt het er op neer dat ze wel kan werken.

* Omdat deelnemers hun baan moeten opzeggen om mee te kunnen doen, ontvangen hun gezinnen tijdens hun afwezigheid een bedrag per maand om in hun vaste lasten te kunnen voorzien.

Schijnt op de site van de Gouden Kooi te staan, niet veel aan de hand dus qua financieen. Ook al is je kinderen verlaten waarschijnlijk wel reden tot ingrijpen voor instanties.

Schijnt op de site van de Gouden Kooi te staan, niet veel aan de hand dus qua financieen. Ook al is je kinderen verlaten waarschijnlijk wel reden tot ingrijpen voor instanties.

Dat vind ik dus echt niet kunnen een uitkering ontvangen en nog eens geld van Talpa.

Dat bedrag van Talpa zal ook wel rond de 1100 euro netto per maand liggen.

Ze krijgt geen uitkering meer Houston, lezen.

Ach het is een programma dat op prime time wordt uitgezonden, daar zullen ze echt niet achter komen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er ook erg intelligent uit trouwens.

Van BigBrother weet ik dat Talpa de bewoners een vergoeding betaald, een soort uitkering dus, dus wellicht is dit bij de Goude Kooi ook het geval.

Wat ik wel vreemd vindt is dat ze in de bijstand zit, maar wel €10.000 inleggeld kon betalen. ???

Ach het is een programma dat op prime time wordt uitgezonden, daar zullen ze echt niet achter komen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er ook erg intelligent uit trouwens.

Ze zijn er alleen maar achter komen omdat Gordon voor de de deur opeens stond.

Toen is dat gaan spelen met die kinderen en nu het financiële gebeuren.

Van BigBrother weet ik dat Talpa de bewoners een vergoeding betaald, een soort uitkering dus, dus wellicht is dit bij de Goude Kooi ook het geval.

Wat ik wel vreemd vindt is dat ze in de bijstand zit, maar wel €10.000 inleggeld kon betalen. ???

Het kan zijn dat haar vriend het heeft betaald of ouders.

we weten het fijne er niet van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Enige pluspunt aan dat programma is dat Nena gevraagd is om voor de Playboy te poseren.

ok "marijn" wát een pluspunt haha.

Talpa sucks anyhow!

****, wat een k*tprogramma!!!

DeGoudenKooi.tv:

11:05 - "Ik doe het niet"

Over het hoofd van Nena, discussiëren Ilona en Brian over het Playboy dilemma. Ilona: “Ze moet er zelf achter staan, als ze enige twijfel heeft kan ze het altijd opschorten.” Brian uit twijfels of Nena dan nog commercieel aantrekkelijk is. En Nena zelf? Die is er wel klaar mee ."Het is veel geld maar ik doe het niet!", zegt de 19-jarige vastberaden.

Komt er dan ook helemaal niks positiefs uit die Talpa

Terug
Naar boven