Fitness Seller

Gouden Kooi per 1 febr 2008 van de buis!

Het interesseert me geen ****! Waarom ik dan reageer? Ik moet ook aan mijn postcount denken

Ik had het al gelezen, maar toen was zijonline.nl de bron.. Een bron die al eerder bleek niet betrouwbaar te zijn..

Anyway, het is gewoon uitstel van executie, Huub verdient het om dit te winnen, gaat dit waarschijnlijk ook winnen

Het valt me vies tegen dat er nog zo veel DBB'ers naar dit niveau- en waardeloze 'programma' kijken.

Kan de heren in dit topic die het niet volgen helaas geen karma geven omdat ik eerst wat moet rondstrooien :)

Eerst een gratis licentie krijgen via de DGK gadget:

Het is ook mogelijk om de Vista Sidebar op een computer met Windows XP te installeren. Na deze installatie kan je dus ook de Gouden Kooi Vista gadget op je bureaublad plaatsen! En profiteren van een maand gratis de live streams kijken.

Installatie (alleen aan te raden indien je een redelijk snelle PC bezit en een beetje handig met computers):

Sidebar installeren
1. Download op het volgende adres het ZIP bestand: http://www.tweakwindows.nl/php/download.php?t=tools&id=89&s=grafisch.
2. Open het mapje en klik op 'alle bestanden uitpakken' of unzip het mapje met een zip programma.
3. Open nu het bestand "Extra.exe" in het uitgepakte mapje, en installeer het programma.
4. Klik nu op het "Vista_5744_Sidebar_Setup_v2.2.exe" bestand, en installeer dit programma. Hierbij wordt gevraagd om een Vista Key. Klik dan op 'Skip'.
5. Start nu je PC opnieuw op. Hierna start als het goed is de Vista Sidebar op.

De Gouden Kooi gadget toevoegen
1. Download het bestand DeGoudenKooi.gadget vanaf de website: DGK Windows Vista Gadget.
2. Download en installeer het programma 7-zip. Het programma is gratis hier te downloaden: 7-Zip.
2. Extract het bestand DeGoudenKooi.gadget in het 7-zip programma. Er wordt nu een mapje gecreeerd met de naam 'DeGoudenKooi'.
4. Plaats het gecreerde mapje in de Gadgets map van de Sidebar applicatie. Die vind je standaard hier: C:/Program Files/Windows Sidebar/Gadgets/.
5. Hernoem de map van 'DeGoudenKooi' naar 'DeGoudenKooi.gadget'.
6. Nu kan je, door op het plusje te klikken op de sidebar, de Gouden Kooi gadget toevoegen.

Daarna het back-up gedeelte doen als de streams werken

Streams voor altijd

Ik moet eerlijk bekennen toen het nog op Talpa was, dat ik anti-gouden kooi was. Sinds het op RTL5 te zien is heb ik wel een beetje gevolgd. Niet omdat het een bijster intelligent programma is, maar omdat het genieten om de "tekortkomingen" van deze gasten te zien, en hoe vals mensen elkaar kunnen uitspelen om winnaar te kunnen zijn!

bron: reporter.msn.nl
Het omstreden reality televisieprogramma De Gouden Kooi stopt niet eind dit jaar, zoals eerder aangekondigd, maar pas op 1 februari. RTL-baas Fons van Westerloo, die meermaals liet weten zelf niet al te gecharmeerd te zijn van het programma, had aan het begin van dit tv-seizoen nog laten weten dat hij uiterlijk 1 januari de stekker uit het programma zou trekken.

Nu is dus besloten om het programma nog een maand langer op de buis te laten zien. De reden zou zijn dat men wil stoppen met een daverende slotaflevering waarbij een van de dan nog in de miljonairsvilla verblijvende 'miljonairs' ook daadwerkelijk met minimaal een miljoen de villa verlaat.

De Gouden Kooi is een zeer omstreden programma. RTL wilde het programma na de overname van Talpa/Tien van John de Mol dan ook eigenlijk dumpen, maar kwam uiteindelijk tot het compromis om het tot het eind van het jaar uit te zenden op RTL5. De Mol zou het format dan in het buitenland kunnen verkopen.

Gouden Kooi gaat door! - Privé - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [prive]

Zoals ik al poste, de kijkcijfers zijn goed dus het gaat gewoon door.

Terug
Naar boven