MuscleMeat

De grote "Cut & Supp" thread

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Vertel het maar... Welke supplementen werken echt om vet beter te verbranden? Welke heb je geprobeerd? Wat zijn je ervaringen? Welke zijn zeker je geld niet waard? Etc. etc...

cafeinne en calcium ...werken wel goed voor me

caffeine en efedrine, water maar dat is geen supplement :)

Ephedrine, caffeïne, maybe ga ik ook wat clen nemen maar das niet echt een supplement.

ja met de alpha-2 receptoren, wel oppassen als je yohimbine hcl stacked met ephedra.

Ben vandaag begonnen met een EC-stack (ephedrine en caffeine). Vanochtend om 07.30 uur van beide een tab/cap genomen. Vanochtend merkte ik het al....was keihard door het huis aan het zingen en fluiten!!! :D Normaal ben ik ook vrij actief...maar eerder 's middags...en in mindere mate. Om 12.30 uur nog een keer beide genomen...en voelde me later een beetje licht in me kop! :o
Eerste week de ik 2x maal daags EC...daarna ga ik een maand lang 3x daags EC nemen. Ik ga 5 dagen per week on en 2 per week off om gewenning te voorkomen. Ik laat spoedig van mijn bevindingen horen! ;)

gewoon hard cardio doen, zonder supps.. elke dag touwtje springen, hardlopen, en andere conditie oefeningen..

old school !

Waar zit hem het gevaar in als je ephedra stackt met yohimbine HCl?

Carbs naar beneden eiwitten omhoog, veel extra water, extra cardio, vitamine A, ephedrine HCL, caffeine en L-tyrosine.

guggel,arginine? ik weet verder niet, ben ecto :( :p

Rambi zei:
Waar zit hem het gevaar in als je ephedra stackt met yohimbine HCl?
verhogen hartslag en bloeddruk beter yohimbine erbij nemen als je al wat gewend bent geraakt aan de E

anders kan het wel eens misgaan..

Hoe lang is de periode dat jullie de EC(Y) stack aaneengesloten nemen?

Yohimbine HCL oraal nemen is niet echt verstandig (check fora van avantlabs maar) en als je het samen met E neemt, werken bepaalde 'mechanismen' elkaar tegen. Vraag me niet naar de details, ik weet in ieder geval dat het zo is ;)

nu het kan wel gestacked worden, maar de neveneffecten van beide versterken mekaar, dus hartkloppingen enzo maar ze werken mekaar qua het gewenste effect niet tegen.
vandaar dat er veel een ecy stack gebruikt wordt/werd

Ik heb net herbal thermostack van universal gekocht, hopelijk krijg ik hem morgen binnen. Ff testen of het zo goed is als ze beweren. :rolleyes:

EDIT: ik heb hem binnen gehad.

Laatst bewerkt:
eq_909 zei:
Hoe lang is de periode dat jullie de EC(Y) stack aaneengesloten nemen?

1 week 2x daags EC...daarna 4 weken 3x daags EC.
Vervolgens 2 weken niet. En dan weer 2x daags EC...daarna 4 weken 3x daags EC.
Ik neem overigens 5 dagen in de week EC om gewenning te voorkomen.

gewoon meer cardio, veel water, groene thee en minder carbs maar > eiwitten

Terug
Naar boven