Rob G zei:Ephedrine, caffeïne, maybe ga ik ook wat clen nemen maar das niet echt een supplement.
Waar haal jij die ephedrine en caffeïne altijd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Ephedrine, caffeïne, maybe ga ik ook wat clen nemen maar das niet echt een supplement.
8 wekeneq_909 zei:Hoe lang is de periode dat jullie de EC(Y) stack aaneengesloten nemen?
als je de details niet weet, hoe weet je dat dan zeker?kingnbajam zei:Yohimbine HCL oraal nemen is niet echt verstandig (check fora van avantlabs maar) en als je het samen met E neemt, werken bepaalde 'mechanismen' elkaar tegen. Vraag me niet naar de details, ik weet in ieder geval dat het zo is![]()
Heb je links? ik was even aan het zoeken daar maar kon het 1,2,3 niet vinden.kingnbajam zei:Yohimbine HCL oraal nemen is niet echt verstandig (check fora van avantlabs maar) en als je het samen met E neemt, werken bepaalde 'mechanismen' elkaar tegen. Vraag me niet naar de details, ik weet in ieder geval dat het zo is![]()
Brutez zei:
).DNP, maar dat is wel heel radicaal. Nee lol, moest ik ff zeggenBrutez zei:T, welke supps werken volgens jou het beste om wat sneller/extra vet te verliezen tijdens cutten??