XXL Nutrition

De grote "Cut & Supp" thread

perfect abs van american sports ?

Ervaringen? :hair:

kingnbajam zei:
Yohimbine HCL oraal nemen is niet echt verstandig (check fora van avantlabs maar) en als je het samen met E neemt, werken bepaalde 'mechanismen' elkaar tegen. Vraag me niet naar de details, ik weet in ieder geval dat het zo is ;)
als je de details niet weet, hoe weet je dat dan zeker?

De mechanismen onersteunen elkaar alleen voor zover ik weet, en ik mag wel zeggen dat ik er heel wat over heb gelezen.

kingnbajam zei:
Yohimbine HCL oraal nemen is niet echt verstandig (check fora van avantlabs maar) en als je het samen met E neemt, werken bepaalde 'mechanismen' elkaar tegen. Vraag me niet naar de details, ik weet in ieder geval dat het zo is ;)
Heb je links? ik was even aan het zoeken daar maar kon het 1,2,3 niet vinden.

Tijdens het cutten dit jaar ga ik Sesathin, groene thee extract, ALCAR en BCAA's gebruiken...verder niets speciaals denk ik.

Brutez zei:
Waar haal jij die ephedrine en caffeïne altijd?

Heb hier nog wat ephedrine liggen die tijd geleden bij 1fast is besteld. En nog een zooitje strackers die ik hier nog heb liggen van voor het verbod op ephedrine (al ruim een jaar :)).

lucky b*stard :D , ik vind geen ephedra meer, 1fast krijgt het ook maar niet binnen omdat die gekke amerikanen maar in grote hoeveelheiden blijven bestellen :p

• Topic Starter Topic Starter
T, welke supps werken volgens jou het beste om wat sneller/extra vet te verliezen tijdens cutten??

Terug
Naar boven