AndroidHealthClinic

De heilige Ayaan

Marc zei:
Dan zullen Verdonk en Fotuyn ook wel voor je afgedaan hebben, aangezien zij hetzelfde gedaan hebben ?

@ Silva: Ik heb zo'n vermoeden dat Ayaan hier ook van op de hoogte was.
DIe waren bij voorbaat al afgedaan...

Socrates zei:
Wanneer komt haar uitzwaaitopic?
Ff een preventief uitzwaaitopic maken? (ook al komt daar niks van terecht... het negerinnetje mag denk ik gewoon blijven).

Van Verdonk heeft ze niks te vrezen in ieder geval, VVD vind dit soort gedrag dus normaal. Zou Ayaan nog bij de P.V.D.A. hebben gezeten had je denk ik de poppen al aan het dansen gehad en waren er direct kamervragen over gesteld.

Wat heb je in vredesnaam aan een volksvertegenwoordiger met 0% geloofwaardigheid.

Vreemd eigenlijk dat oud PvdA leden, zien hoe de realiteit is om vervolgens de overstap te maken naar een rechtste partij.
Ik ken geen bekende oud VVD'ers die nu bij de PvdA zitten.
Toch wel een aparte ontwikkeling :)

Bij de VVD heb je betere kansen als fraudeur misschien.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Van Verdonk heeft ze niks te vrezen in ieder geval, VVD vind dit soort gedrag dus normaal. Zou Ayaan nog bij de P.V.D.A. hebben gezeten had je denk ik de poppen al aan het dansen gehad en waren er direct kamervragen over gesteld.

Wat heb je in vredesnaam aan een volksvertegenwoordiger met 0% geloofwaardigheid.

Hihi nee hoor, als er nog 1 partij is die zich, naast D66 van de meest kontendraaiierige kant heeft laten zien, is het de PvdA wel.
Niet voor niets sinds kort de keus van Allochtoon Nederland.

Toen een Amsterdams PvdA raadslid werd betrapt op rijden zonder papieren en opgeven van valse naam deed een raadslid van haar eigen partij dit af als 'normaal want zoiets gebeurt nu eenmaal in de Bijlmer'.
Lekker partijtje.
De VVD is geen partij die dit soort dingen laat doorglippen.
Ik denk dat ze te blij waren met een kritische kleurling in de partij, gewoon eager om haar te houden. Daar zijn ze nu wel klaar mee :)

Klaar mee? Als ze er klaar mee zijn knallen ze Ayaan er uit. Wat de P.V.DA. verder gedaan heeft in andere zaken is niet zo relevant, ik haalde aan dat waarschijnlijk heel rechts Nederlands moord en brand had geschreeuwd mocht Ayaan nog bij de P.V.DA. had gezeten. Mag je meer als VVD-er dan? Verdonk hoeft ze in ieder geval niets van te vrezen, dezelfde Verdonk die er niet voor schroomt om meerdere malen mensen uit te zetten die hier al een volledig bestaan hadden opgebouwd. Regels zijn regels, toch? En ja ze heeft ook mensen gepardoneerd, maar die mensen hebben waarschijnlijk niet zo gelogen als Ayaan heeft gedaan. Die zat in Zembla zicthbaar te liegen, een leugenaar herkennen is wat dat betreft niet zo moeilijk.

Diverse leugenachtige kamerleden en kabinetsleden hebben in het verleden de exit mogen zoeken, ongeacht welke partij.

Hoor net op de radio dat Verdonk heeft gereageerd met een 'er volgen voor Ayaan geen consequenties, het is nl 14 jaar geleden gebeurd'. Schiet mij maar in een boom...

Mag toch hopen dat ze hiermee NIET doelde op politieke consequenties?

Zwaai Ayaan!

Verdonkkie for president!! Pimmetje heeft het zo gewild!! Je weet toch!!!

Ach ja had ook niet anders verwacht, Ayaan heeft zich natuurlijk bewezen met haar leugenachtige schrijfsels en half of heel verzonnen gebeurtennisen die ze aan de wereld wil wijs maken. Een groots voorvechtster van rechten voor moslimvrouwen, terwijl het gros van die vrouwen eigenlijk geen ruk te maken wil hebben met de onzin die Ayaan uitkraamt.

Dat in haar land nou de vrouwen de onderdrukt worden wil dat nog niks zeggen over alle andere landen waar moslimvrouwen wonen. Dus een echte spreekbuis is ze zeker niet voor een bepaalde groep. Hooguit voor de achtergestelden, maar eerlijk gezegd weet zij daar weinig van gelet op haar afkomst. Zo achterlijk was haar familie niet, op het uithuwelijken na dan. Maar dat maakt je geen vluchteling, vluchten voor uithuwelijken is geen reden voor asiel.

Uithuwelijken hoort niet echt bij welgestelde Afrikaanse families lijkt me dus Ayaan is niet uitgehuwelijkt :D

Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn vindt dat Hirsi Ali het land uit moet als blijkt dat zij heeft gelogen bij haar toelating tot Nederland. Hij heeft donderdagavond aan minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) gevraagd of zij in dat geval haar partijgenote het Nederlanderschap wil ontnemen. Ook zou Hirsi Ali dan niet moeten kunnen terugvallen op de status van asielzoeker.

„Ik ben geschokt door deze feiten”, zegt Nawijn, die directeur was van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) toen Hirsi Ali het land in kwam. „Ze heeft ons toen op het verkeerde been gezet.”

Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken wilde donderdagavond niet reageren op de bevindingen rond haar partijgenote Hirsi Ali.

ANP

DBC01 zei:
Uithuwelijken hoort niet echt bij welgestelde Afrikaanse families lijkt me dus Ayaan is niet uitgehuwelijkt :D

Als ik het zo aanhoorde was het uithuwelijken wel het geval, maar met instemming van Ayaan zelf. Misschien had die kerel een kleine pik en wilde ze op een slinkse manier van hem af, zou kunnen.

Een diva als Ayaan staat hier ver boven!

Het spijt me zeer maar ik heb weer genoten, dankuwel meneer Zembla! :D

ayaan hirsi whatever:

you got

OWNED
.

badly.

en nu OPNOKKEN. (en dat zeg ik niet snel)
als ze in Nederland mag blijven; gedwongen opname in psychiatrie: pathologisch leugenaartje. GADVER.

Ben ik het mee eens dat mens moet naar een inrichting toe allemaal sprookjes vertellen om jezelf in daglicht te zetten. opzouten.

'Hirsi Ali kan wel paspoort kwijtraken'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Trouw /ANP
Gepubliceerd: zaterdag 13 mei 2006 @ 11:06
060211_519_Ayaan_Hirsi_Ali.jpg
De affaire rondom de leugens die Ayaan Hirsi Ali (Magan) heeft verteld toen ze in Nederland asiel aanvroeg, krijgt nog wel degelijk een staartje. Zei minister Rita Verdonk gisteren nog dat haar partijgenoot niets te vrezen heeft (omdat het 'verjaard' zou zijn), deskundigen hebben daar een
hele andere mening over.

Naturalisatie-expert professor René de Groot wijst vandaag in dagblad Trouw op een arrest van de Hoge Raad uit 2005. Daarin werd gesteld dat een Iraaks gezin terecht de Nederlandse nationaliteit was kwijtgeraakt. De ouders hadden valse namen en geboortedata opgegeven bij hun verzoek om naturalisatie.

Volgens De Groot moet VVD-minister Verdonk ''ogenblikkelijk een onderzoek instellen naar het Nederlanderschap van Ayaan Hirsi Ali''; zeker omdat het hier een Kamerlid betreft. Zelf heeft Hirsi Ali nooit ontkend dat ze gelogen heeft in het verleden. Ze vertelde dit ooit al eens op tv bij Barend en Van Dorp en ook de VVD-top wist ervan toen ze zich daar aanmeldde als lid. De VVD zag er destijds geen probleem in. Maar sinds donderdag het VARA tv-programma Zembla de zaak oprakelde, is er grote ophef over ontstaan.

Veel asieladvocaten hebben zich inmiddels ook op de affaire gestort: ''Er wordt met twee maten gemeten. We kennen uit de praktijk voorbeelden van cliënten die vanwege een leugen het land zijn uitgezet'', aldus de Vereniging Asieladvocaten en -juristen Nederland (VAJN). Donderdag al liet Kamerlid Hilbrand Nawijn weten dat Hirsi Ali het Nederlanderschap zou moeten worden ontnomen. De asieladvocaten gaan niet zo ver, maar stellen wel het voorbeeld van Hirsi Ali te zullen gebruiken in zaken die in de toekomst voor de rechter komen. Verdonk zei gisteren wel dat als ze in 1992 minister was geweest, ze Hirsi Ali zou hebben uitgezet. Dat liet ze ook al eerder aan Ayaan weten, toen die haar persoonlijk aansprak op de affaire rondom Taida Pasic.

:rocknana: Eruit Eruit Eruit
Ga maar lekker die leugenachtige Taida achterna
Bye bye~!!!!:hello: :hello:
Ergste is nog dat ze 13.000 per maand verdient
en gemiddeld 2 ton per jaar uitgeeft aan beveiliging, en nu al wel weer miljoenen in totaliteit

Eerlijk is eerlijk dat wel..
Ze heeft het geniaal aangepakt, ze heeft ons eerst hard in de kont genaaid om het zo maar te zeggen en ons gebruikt om hogerop te komen
En nu stoot ze waarschijnlijk door naar de vn of iets dergelijks

Volgens mij hebben ze haar trouwens gewoon in de politiek gelaten om zogenaamd kleurlingen een kans te geven? En wat ze zei pastte perfect in hun kraam. Mensen die zo hard gaan liegen om zichzelf hogerop te helpen (vooral voor het geld volgens mij) moeten gewoon hun ontslag geven in de politiek. Dat is de correcte gang van zaken. Dat het lang geleden is gebeurd is natuurlijk niet relevant, het gaat erom dat mensen vertrouwen moeten hebben in de politiek en deze persoon is dat vertrouwen niet meer waardig.

Terug
Naar boven