AndroidHealthClinic

De heilige Ayaan

spiertje16 zei:
'Hirsi Ali kan wel paspoort kwijtraken'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Trouw /ANP
Gepubliceerd: zaterdag 13 mei 2006 @ 11:06
060211_519_Ayaan_Hirsi_Ali.jpg
De affaire rondom de leugens die Ayaan Hirsi Ali (Magan) heeft verteld toen ze in Nederland asiel aanvroeg, krijgt nog wel degelijk een staartje. Zei minister Rita Verdonk gisteren nog dat haar partijgenoot niets te vrezen heeft (omdat het 'verjaard' zou zijn), deskundigen hebben daar een
hele andere mening over.

Naturalisatie-expert professor René de Groot wijst vandaag in dagblad Trouw op een arrest van de Hoge Raad uit 2005. Daarin werd gesteld dat een Iraaks gezin terecht de Nederlandse nationaliteit was kwijtgeraakt. De ouders hadden valse namen en geboortedata opgegeven bij hun verzoek om naturalisatie.

Volgens De Groot moet VVD-minister Verdonk ''ogenblikkelijk een onderzoek instellen naar het Nederlanderschap van Ayaan Hirsi Ali''; zeker omdat het hier een Kamerlid betreft. Zelf heeft Hirsi Ali nooit ontkend dat ze gelogen heeft in het verleden. Ze vertelde dit ooit al eens op tv bij Barend en Van Dorp en ook de VVD-top wist ervan toen ze zich daar aanmeldde als lid. De VVD zag er destijds geen probleem in. Maar sinds donderdag het VARA tv-programma Zembla de zaak oprakelde, is er grote ophef over ontstaan.

Veel asieladvocaten hebben zich inmiddels ook op de affaire gestort: ''Er wordt met twee maten gemeten. We kennen uit de praktijk voorbeelden van cliënten die vanwege een leugen het land zijn uitgezet'', aldus de Vereniging Asieladvocaten en -juristen Nederland (VAJN). Donderdag al liet Kamerlid Hilbrand Nawijn weten dat Hirsi Ali het Nederlanderschap zou moeten worden ontnomen. De asieladvocaten gaan niet zo ver, maar stellen wel het voorbeeld van Hirsi Ali te zullen gebruiken in zaken die in de toekomst voor de rechter komen. Verdonk zei gisteren wel dat als ze in 1992 minister was geweest, ze Hirsi Ali zou hebben uitgezet. Dat liet ze ook al eerder aan Ayaan weten, toen die haar persoonlijk aansprak op de affaire rondom Taida Pasic.

:rocknana: Eruit Eruit Eruit
Ga maar lekker die leugenachtige Taida achterna
Bye bye~!!!!:hello: :hello:
Ergste is nog dat ze 13.000 per maand verdient
en gemiddeld 2 ton per jaar uitgeeft aan beveiliging, en nu al wel weer miljoenen in totaliteit
Juich niet te vroeg bro, it's never gonna happen.

spiertje16 zei:
Ja weet ik..
Maar zou wel mooi zijn als het zo was:D
Iig de politiek uitschoppen
Zou me echt verbazen als zo iemand gewoon in functie zou blijven. Denk niet dat dat goed is voor de partij die ze vertegenwoordigd als dat gebeurd.

Big_T zei:
Zou me echt verbazen als zo iemand gewoon in functie zou blijven. Denk niet dat dat goed is voor de partij die ze vertegenwoordigd als dat gebeurd.
Ik denk eerlijk gezegd (Nederlandse manier van denken kennende...Iig de politiek dan, spreek me nu niet uit over de mensen zelf) dat ze gewoon doodgeknuffeld wordt... En dat ze gewoon mag blijven, en zelfs over een paar jaar lijsttrekker wordt!

Als ze dan zo graag de harde lijn willen volgen in Nederland dan moet je dat consequent doen. Eerst worden andere partijen beschuldigd van zwalken en als puntje bij paaltje komt doet de VVD net zo hard mee.

Ayaan je Mag gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Uitzetting van Ali zou (inter)nationaal zoveel onbegrip opleveren, dat mens zit gebakken in de VN en andere organisaties, dat weet ze zelf ook wel.

Weinig met internationale belangen te maken, het beleid van Nederland zoals ingezet wordt wel vaker afgedaan als te streng. Dan moet je niet buigen, laat Ayaan maar barsten.

DBC01 zei:
Uitzetting van Ali zou (inter)nationaal zoveel onbegrip opleveren, dat mens zit gebakken in de VN en andere organisaties, dat weet ze zelf ook wel.

Vandaar ook mijn antwoord van dat ze ons lekker anaal genomen heeft
En zich nu gewoon lekker doorstoot naar het Vn
Ouch wat doet dat pijn aan onze achterste

Wat ik bedoel: Nederland luistert teveel naar het buitenland, met name de VS, als er belangrijke beslissingen genomen moeten worden. Een Amerikaanse lobby voor Ali vind ik niet ondenkbaar. Maar dat is allemaal niet nodig om over te praten, we heffen het glas vanavond in de kroeg en maandagochtend gaan we weer over tot de orde van de dag,

DBC01 zei:
Wat ik bedoel: Nederland luistert teveel naar het buitenland, met name de VS, als er belangrijke beslissingen genomen moeten worden. Een Amerikaanse lobby voor Ali vind ik niet ondenkbaar. Maar dat is allemaal niet nodig om over te praten, we heffen het glas vanavond in de kroeg en maandagochtend gaan we weer over tot de orde van de dag,

:roflol:
Slaat nergens op
Vraag me echt af of ze nog in de politiek mag blijfen
Motie van wantrouwen anynone?

Haar VVD vriendjes steunen haar wel en denk dat het CDA dan meegaat. Misschien dat de druk op den duur te groot wordt en zelf uit de kamer treed, maar niet omdat haar eigen partij er op aandringt.

Wat slaat nergens op Spieremans? Zo gaat het bij elke politieke rel of iemand moet 3 keer op herhaling dezelfde fout maken.

maar 10 keer liegen in de kamer is dan weer niet erg! ;)

spiertje16 zei:
Vandaar ook mijn antwoord van dat ze ons lekker anaal genomen heeft
En zich nu gewoon lekker doorstoot naar het Vn
Ouch wat doet dat pijn aan onze achterste

Tja, de VN; wespennest van de politieke correctheid. Betaald met heel veel centjes van het onwetende "burgervolkje". Lach mezelf kapot als de VS een keer een flinke klap aan dat PC-instituut uitdeelt.

Een tolerantie die alleen zichzelf tolereert......

Terug
Naar boven