AndroidHealthClinic

De holocaust, een incident?

Verder dan dat kom je niet? Geef gewoon antwoord, waarom vind jij de Holocaust opgeblazen tot en met?

Ik ben overigens anti zionist maar niet anti semitisch. Zionisme vind ik een vrij achterlijke stroming.

kom op zeg iedereen weet dat het allemaal opgeblazen is

kom op zeg iedereen weet dat het allemaal opgeblazen is

Wederom een top argument. Zo komen we natuurlijk niet verder. Met opgeblazen bedoel je dat het minder erg was dan wordt voorgesteld? Enig besef van de gepleegde wandaden in WO2? Of ontken je die wandaden gewoon?

Ik adviseer niet in discussie te gaan met zwakbegaafden. Of je de persoon in kwestie nu wel of niet op nieuwe inzichten gebracht heb, je houdt er altijd een nare smaak aan over.

:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is Bergen Belsen en die slachtoffers vielen vooral vanwege ondervoeding en t*fus. Maar dan na de bevrijding.

Door negationisten dan weer misbruikt als deze foto ten onrechte wordt weergegeven als een massagraf in Auschwitz.

Auschwitz had wel massagraven maar daar werden de slachtoffers gelijk in verbrand en de overige slachtoffers verdwenen de lucht in via Krema I t/m IV.

Dat is Bergen Belsen en die slachtoffers vielen vooral vanwege ondervoeding en t*fus. Maar dan na de bevrijding.

Door negationisten dan weer misbruikt als deze foto ten onrechte wordt weergegeven als een massagraf in Auschwitz.

Auschwitz had wel massagraven maar daar werden de slachtoffers gelijk in verbrand en de overige slachtoffers verdwenen de lucht in via Krema I t/m IV.

Ah ok. Heb gewoon de eerste hit van google hier neergepleurd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is 1 van de weinige foto's van de brandende massagraven van Auschwitz. De Sonderkommando (hoofdzakelijk Joden) moesten daar met menselijk vet de brandstapels brandend laten.

dead-iraqi.jpg
http://badattitudes.com/MT/dead-iraqi.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://www.lizmichael.com/lynndie.jpg

Ja en? Ga je nu Abu Ghraib vergelijken met de Holocaust? Misdragingen van individuele soldaten zijn wel iets anders dan een geindustrialiseerde moordmachine zoals de Nazi's opgezet hebben in WO2.

Ok jongens discussie verloren, in Irak zijn Iraakse gevangenen door Amerikaanse halve garen mishandeld waardoor hiermee direct de hele holocaust als overdreven zijnde is bewezen.

Makaveli1, doe je zelf een plezier en hang jezelf op, er is echt helemaal niemand gebaat bij je bestaan.

Ja en? Ga je nu Abu Ghraib vergelijken met de Holocaust? Misdragingen van individuele soldaten zijn wel iets anders dan een geindustrialiseerde moordmachine zoals de Nazi's opgezet hebben in WO2.

de vraag is wie heeft all die joden afgemaakt
A) Muslims/palestina
B) Adolf Hitler

ik hoop voor jouw dat jouw wens over jouw zal uit komen amen

Jou / jouw

Vraag
Waar staat er een w in Ik heb jou(w) jou(w) auto zien parkeren?

Antwoord
De juiste spelling is: Ik heb jou jouw auto zien parkeren. Jou is een persoonlijk voornaamwoord, jouw is een bezittelijk voornaamwoord.

Toelichting
Twijfelt u tussen jou en jouw, dan kunt u de vormen het best vervangen door u en uw. Bij die vormen kunt u bij een zorgvuldige uitspraak horen of er een w is of niet. Bent u ook bij u en uw nog niet helemaal zeker, gebruik dan hem en zijn.

Jou, u en hem zijn persoonlijke voornaamwoorden:

(1) Ik heb jou gebeld. Ik heb het jou gegeven. Jou vergeet ik nooit.

(2) Ik heb u gebeld. Ik heb het u gegeven. U vergeet ik nooit.

(3) Ik heb hem gebeld. Ik heb het hem gegeven. Hem vergeet ik nooit.

Jouw, uw en zijn zijn bezittelijke voornaamwoorden:

(4) Ik heb jouw zus gezien. Jouw fiets is gestolen.

(5) Ik heb uw zus gezien. Uw fiets is gestolen.

(6) Ik heb zijn zus gezien. Zijn fiets is gestolen.

Om na te gaan of u jou of jouw moet schrijven, kunt u het voornaamwoord ook vervangen door een aanwijzend voornaamwoord en de bepaling van jou. Is dat mogelijk, dan duidt dat op een bezitsrelatie, en moet u jouw gebruiken. Bijvoorbeeld: Ik heb die zus van jou gezien.

Just so you know.

geen incident, in het m-o zijn joden nog steeds immens gehaat.
dat de holocaust in aantallen een incident is mag men althans blijven hopen.

bijna alle dbb zijn pro isreal soortt zoekt soort
niet iedereen is hier pro israel integendeel er is hier ook iemand aanwezig op dit forum dat PRO PALESTINA is maar je weet wie ik bedoel dus ga geen namen noemen anders krijg ik een ban:Doepssssssss krijgt die een ban bedoel ik;)

De Holocaust valt natuurlijk niet te ontkennen en is idd de zoveelste zwarte bladzijde in de geschiedenis. Maar zeker niet erger of minder erg dan wat er in voormalig Joegoslavie zich heeft afgespeeld, en n Rwanda tussen de Hutu's en Tutsi's.

Feit blijft wel dat voor het uitbreken van WO2 veel mensen een ongelovelijke hekel hadden aan Joden, dit was omdat de ''gewone'' burgerbevolking zwaar onder de armoedegrens leefde en de Joden veelal over kapitaal beschikten.
Dit was oa. ook de voedingsbodem waar Hitler zoal mee koketteerde, de Joden pakken alles van ons af, en in overtreffende trap de Joden nemen de Wereld over.
Verklaart ook meteen het hoge aantal aan NSB-ers wat Nederland destijds kende.
Veel gefrustreerden haalden hun gramschap om de Joden te veranden uit rancune of
eigenbelang.

Lang nadat de 2e Wereldoorlog was afgelopen kwamen de verhalen van allerlei mensen die zgn in het verzet hadden gezeten, dat laatste hoor je nog steeds veel van oude mensen.
Dat het gros flink de boel heb lopen veraden of gewoon al die tijd louter zich passief heeft opgesteld wil men liever niet aan herinnert worden.

Ok jongens discussie verloren, in Irak zijn Iraakse gevangenen door Amerikaanse halve garen mishandeld waardoor hiermee direct de hele holocaust als overdreven zijnde is bewezen.

Makaveli1, doe je zelf een plezier en hang jezelf op, er is echt helemaal niemand gebaat bij je bestaan.
SSTT zwijg eens je praat net zoals een nazi maar dan tegen een moslim ipv tegen een jood,net een hitler tegen de moslims als je zijn sterke stellingen niet aan kan hoef je hem de dood niet toe te wensen e,hij is nog een zeer menslievende jongen die ik altijd respeckt heb zien tonen en zichzelf nooit heeft boos heeft gemaakt ook al proberen ze hem te provoceren:(

Laatst bewerkt:
Ik wou dus weten of er nog eens voldoende animo komt om de pleinen vol te laten stromen met gabbers.

Dat gebeurt momenteel al. Alleen zijn het geen gabbers (een gabber is niet bij voorbaat anti-joods) maar moslims die zich verenigen tegen het joodse volk.

Terug
Naar boven