Fitness Seller

De holocaust, een incident?

nee, het is de israelische regering die de boel verziekt, niet het burgertje, dus waarom daar je woede op afreageren?
Hitler was gewoon een sicko, miljoenen mensen misbruiken/laten verhongeren en vervolgens afmaken

Ach ja alleen negationisten, rabiate antisemieten en degenen met het historisch besef van een baksteen zullen de vernietigingspolitiek van Hitler en co zien als iets dat niet meer dan een voetnoot is in de geschiedenis. Dat soort figuren zijn degenen die de grootste kans maken om de fouten uit het verleden te herhalen. Waarbij de eerste 2 groepen het waarschijnlijk nog moedwillig doen ook.

Ik zou zeggen,kijk eens op het stormfront forum(wel het nederlandstalige en niet het amerikaanse uiteraard) en op het grossdeutsches vaterland forum ipv blood and honour.
Blood and honour is 1 zieke ongenuanceerde boel zever...

Kijk eens verder dan je neus lang is,er zitten daar inderdaad heel wat meelopers (vooral op blood and honour,heb een afkeer van hun zwart-wit denken)die nogal achterlijk overkomen,maar lees maar eens een post van leden zoals"cicero",ik denk niet dat die achterlijk is...:rolleyes:
Ik denk niet dat de gemiddelde medemens aan hem kan tippen qua intelligentie...
En voordat je me verwijt voor een "racist",ik ben geen in racist in de zin van"alles wat niet blank is,is inferieur".
Zeker niet,ik heb respect voor buitenlanders,daar zitten heel fijne mensen tussen.
Ik ben gewoon van mening dat ieder ras,volk in zijn land van herkomst blijft en niet vermengt.
Alleen op die manier blijft de glorie van een cultuur,een volk verder bestaan zoals het hoort.
Als ik kijk naar hoe het gesteld is met de Verenigde Staten....:eek:
Om het nu eens heel simplistisch te zeggen,een leeuw doet toch ook niet met een tijger:)
Als je deze opvatting als "racistisch"opvat,jah dan noem je me maar zo.......:rolleyes:

Ik zit niet eens op dergelijke fora. :rolleyes:

Ok Killerbee.

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?p=3591110

Dat jij toevallig post over Stormfront in die Antillianenthread en daarna op Stormfront een posting van Idijood komt om bijval te vragen is zeker ook toeval? Heel toevallig is Idijood ook afkomstig uit West Vlaanderen.

Jouw top 5 spellen :

1)goldeneye(nintendo 64)
2)day of defeat(niet source!!)
3)red orchestra ostfront
4)shadowman(nintendo 64)
5)perfect dark(nintendo 64)
6)killer instinct en street fighter(super nintendo)
7)call of duty 1

Idijood vind Red Orchestra ook tof :

geef mij maar red orchestra,het enige realistische oorlogsspel op pc dat bestaat

En dat jij Collateral, The Descent en nog wat andere films gezien hebt volgens quotes op DBB en Idijood die films in zijn top 10 heeft staan is ook toeval.

Idijood is in ieder geval een DBB-lid :

zit jij of oithanasie soms op dbb?

Kan nog wel meer overeenkomsten ophalen maar het lijkt me wel duidelijk wat jouw motieven zijn. Negationisme.

Ok Killerbee.

Dat jij toevallig post over Stormfront in die Antillianenthread en daarna op Stormfront een posting van Idijood komt om bijval te vragen is zeker ook toeval? Heel toevallig is Idijood ook afkomstig uit West Vlaanderen.

Jouw top 5 spellen :

1)goldeneye(nintendo 64)
3)red orchestra ostfront
4)shadowman(nintendo 64)
7)call of duty 1

En dat jij Collateral, The Descent en nog wat andere films gezien hebt volgens quotes op DBB en Idijood die films in zijn top 10 heeft staan is ook toeval.

Kan nog wel meer overeenkomsten ophalen maar het lijkt me wel duidelijk wat jouw motieven zijn. Negationisme.

Zozo Eric.. goed speurwerk. Is privedetective niks voor je?

Welk bewijs is daar dan voor? Uitgaande van Einsatzgruppe rapporten (die aangedikt kunnen zijn), treinlijsten van afgevoerde Joden naar vernietigingskampen en gevonden massagraven komt zelfs de meest voorzichtige berekening uit op 5,1 miljoen doden aan Joodse kant. Maar dat is een aantal waarbij uitgegaan wordt van de laagste schattingen per kamp of vernietigingsplaats als Babi Yar, Ponari , Het Oogstfeest etc.

5,1 miljoen of 6 miljoen maakt overigens wel uit maar dan vooral voor eventuele claims van nabestaanden.

Wat jij nu aanhaalt klinkt als negationistische crap. 1 miljoen Joden verplaatsen, wat voor nut heeft dat dan? In Bergen Belsen gingen de overleden Joden 'gewoon' een massagraf in. Net zoals in andere kampen waar de kampbevolking die overleed na de bevrijding in een massagraf terecht kwam vanwege het gevaar op verspreiding van ziektes.

Welke gestoorde gaat 1 miljoen personen verplaatsen en dan claimen da ze dood zijn? Dat is nog een grotere actie dan de hele afvoer van Joden naar Treblinka en Chelmno bij elkaar, een actie die vele maanden kostte aan uitvoering.

Ach je kan zoveel lezen als je wilt over allerlei onderwerpen, je kan voor iedere nergens op gebaseerde gedachtespinsel wel een bevestiging vinden zoveel is er geschreven over de 2e wereldoorlog. Letterlijk meer dan honderdduizenden werken geschreven door ervaringsdeskundigen, hobbyisten, journalisten en wetenschappers. De kunst is om in die enorme hoeveelheid van materiaal een lijn te vinden dat de werkelijkheid het meeste benaderd en laten we zeggen dat als je daar niet voor bent opgeleid jezelf niet al te serieus zou moeten nemen al was het alleen maar om aan te geven dat je beseft dat je simpelweg te weinig weet wat betreft kennis én methodiek om er een goed oordeel over te fellen.

Dacht als pauze tijdens studeren eens ontspannen op dbb te kijken.
na het lezen van dit topic heb ik nog een extra pauze nodig :(

En jij denkt dat de verplaatsing van 1 miljoen personen niet opvalt? De transporten door de Duitsers vielen ook op de lokale bevolkin maar het plaatsen van 1 miljoen Joden in huizen van Duitsers en ze dan opgeven als dood is niemand opgevallen. Zelfs 9/11 theorieen klinken nog aannemelijker.

Hoe kan trouwens de hele zaak hypocriet zijn? De brute moord op miljoenen onschuldige burgers is een hypocriete aangelegenheid? Of is het hypocriet omdat de geallieerden ook misdaden hebben begaan waarbij vooral de Russen zich soms misdragen hebben? Maakt dat de acties van de Nazi's tot minder belangrijk of minder wreed? Dat de Duitsers ook hebben geleden in WO2 zal niemand ontkennen maar het blijft in WO2 het enige land dat zich bezig hield met grootschalige genocide. Stalin deed dat overigens al eerder maar ik ken maar weinig mensen die Stalins daden ontkennen.

Laat het rekenwerk nou maar over aan historici. Hilberg komt uit op 5,1 miljoen terwijl hij zeer voorzichtig te werk ging bij die berekeningen. Bijna iedere andere historicus komt uit op een aantal van 5,8-5,9 miljoen. Alsof het aandikken met 1 miljoen ook maar enig nut gehad zou hebben. Vooral vlak na de oorlog werden de tellingen schromelijk overdreven of onderschat aangezien toen nog amper duidelijk was wat had plaatsgevonden in de verdwenen vernietigingskampen als Treblinka, Belzec en Chelmno.

Het moorddadige werk van de Einsatzgruppen was wel grotendeels bekend aangezien de Duitsers zelf dodenlijsten bijhielden. Alleen het werk van die Einsatzgruppen is voldoende voor 1,5 miljoen doden (waarvan het grootste gedeelte Joden). Vul dit aan met de naar vernietigingskampen gezonden Joden en de 6 miljoen is misschien nog een lage schatting.

Het resettlen van Joden zegt in ieder geval geen ruk over het aantal
vermoorde Joden of andere groepen. De Duitsers en hun rapporten hebben wat dat betreft meer inhoud. Alleen het Jaeger rapport heeft het al over 137.346 doden in 5 maanden. Dat was 1 Einsatzgruppe, je kan wel indenken wat 4 van die gruppen konden aanrichten in 1 1/2 jaar

:roflol:

Maar Marky is wel lachen. Dan lees je zijn fraaie tekstje en merk je dat het bol staat van de fouten. :D
jij bent echt wel een studiebol dat je telkens moet hameren dat er iemand een schrijffout maakt,ik dacht dat dit een bb forum was geen school met lessen nederlands,precies of jij bent zo perfeckt ;)

jij bent echt wel een studiebol dat je telkens moet hameren dat er iemand een schrijffout maakt,ik dacht dat dit een bb forum was geen school met lessen nederlands,precies of jij bent zo perfeckt ;)

:rolleyes:
Een bodybuildingforum met een aardige hoop subfora waar er nu eenmaal Nederlands gebruikt wordt. Dat hameren op fouten lijkt mij gezien de idioterie hier best mee te vallen.
Er lijkt mij niets verkeerd te zijn aan het bespotten van Marky' hoogdravende schrijfsT. Zeg ik daarmee dat ik beter ben? Nee.
In feite is Marky een heel verstandige kerel gezien enkelingen het niveau hier aardig naar beneden halen. Ik denk dan ook dat hij best tegen een kleine "bash" kan.

Als je Pro-Palestina bent ben je gemakshalve vaak meteen maar een anti-semitist.
En dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en maakt elke discussie dood.
Ik heb persoonlijk niets tegen welke bevolkingsgroep dan ook, ik heb er alleen een menig over dat is alles, en in mijn optiek zijn de Joden zeer verkeerd bezig in het Midden -Oosten.

De 2e Wereldoorlog is niet te evenaren als het gaat om het aantal slachtoffers, maar er zijn veel meer dictatoriale regimes geweest in de wereld waar werdt gezuiverd.
maw het zijn niet alleen de Joden die heel veel leed is aangedaan.

Wat de denken van Pol Pot in Cambodja, Nicolae Ceauşescu in Roemenie, Saddam Hoessein/ Irak, Jean-Claude Duvalie/ Haiti, Robert Mugabe/ Zimbabwe, Augusto Pinochet/ Chili, De 'Grote Leider' Kim Il-Sung/ Noord Korea,
Slobodan Milošević/ Servië, slachtpartijen tussen de Hutu's, Tutsi's

Allemaal schurken met het nodige bloed aan hun handen, ook in die regimes werden mensen massaal gedeporteerd, afgeslacht en in massagraven begraven.
En de VN? die greep nauwelijks in!

Ok Killerbee.

Jouw top 5 spellen :

1)goldeneye(nintendo 64)
3)red orchestra ostfront
4)shadowman(nintendo 64)
7)call of duty 1

Ik had moeten zeggen "niet meer", ik hou me sinds jaren niet meer bezig met dergelijke fora. Ik heb me trouwens altijd al gedistancieerd van lui die het extreme gedachtegoed aanhangen van fora zoals "blood and honour".(sf is gematigder,op enkele uitzonderingen na)Ik vind dat ik me niet moet verantwoorden tegenover jou. Ik ben enkel van mening dat de holocaust erger voorgesteld wordt dan het al was en dat Israel het gebruikt als excuus om hun misdadig beleid goed te praten. Het bestaan van de holocaust ontken ik niet,het is volgens mij enkel allemaal wat uitvergroot.

http://nl.youtube.com/watch?v=uQn8QyFQpAM

feiten, geen BS.

Nog iets om over na te denken:
Hitlers gedachtegoed werd door veel gedeeld.. vooral adellijken voelden zich ertoe aangetrokken, beter nog: veel van zijn ideeën over het Arische ras en over de untermenschen (joden) nam hij rechtstreeks over van het ENGELSE KONINGSHUIS (ook duitsers).. ook in Belgie en Nederland waren ze niet vies van zijn ideologie.. :mad:
Wat mij verder ook stoort is het 'business as usual' principe van oa de amerikanen.. ze leverde IBM machines waarmee oa gegevens over de joden werd verzameld, benzine voor de vliegtuigen en veel meer... en dit terwijl iedereen al goed wist waar het naar toe ging en wat Hitler van plan was..

Terug
Naar boven