- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom op zeg iedereen weet dat het allemaal opgeblazen is

Ah daar hebben we Killerbee die graag op Stormfront zijn maatjes opzoekt.

Ik zou zeggen,kijk eens op het stormfront forum(wel het nederlandstalige en niet het amerikaanse uiteraard) en op het grossdeutsches vaterland forum ipv blood and honour.
Blood and honour is 1 zieke ongenuanceerde boel zever...
Kijk eens verder dan je neus lang is,er zitten daar inderdaad heel wat meelopers (vooral op blood and honour,heb een afkeer van hun zwart-wit denken)die nogal achterlijk overkomen,maar lees maar eens een post van leden zoals"cicero",ik denk niet dat die achterlijk is...
Ik denk niet dat de gemiddelde medemens aan hem kan tippen qua intelligentie...
En voordat je me verwijt voor een "racist",ik ben geen in racist in de zin van"alles wat niet blank is,is inferieur".
Zeker niet,ik heb respect voor buitenlanders,daar zitten heel fijne mensen tussen.
Ik ben gewoon van mening dat ieder ras,volk in zijn land van herkomst blijft en niet vermengt.
Alleen op die manier blijft de glorie van een cultuur,een volk verder bestaan zoals het hoort.
Als ik kijk naar hoe het gesteld is met de Verenigde Staten....![]()
Om het nu eens heel simplistisch te zeggen,een leeuw doet toch ook niet met een tijger![]()
Als je deze opvatting als "racistisch"opvat,jah dan noem je me maar zo.......![]()
geef mij maar red orchestra,het enige realistische oorlogsspel op pc dat bestaat
Ok Killerbee.
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?p=3591110
Dat jij toevallig post over Stormfront in die Antillianenthread en daarna op Stormfront een posting van Idijood komt om bijval te vragen is zeker ook toeval? Heel toevallig is Idijood ook afkomstig uit West Vlaanderen.
Jouw top 5 spellen :
1)goldeneye(nintendo 64)
2)day of defeat(niet source!!)
3)red orchestra ostfront
4)shadowman(nintendo 64)
5)perfect dark(nintendo 64)
6)killer instinct en street fighter(super nintendo)
7)call of duty 1
Idijood vind Red Orchestra ook tof :
En dat jij Collateral, The Descent en nog wat andere films gezien hebt volgens quotes op DBB en Idijood die films in zijn top 10 heeft staan is ook toeval.
Idijood is in ieder geval een DBB-lid :
Kan nog wel meer overeenkomsten ophalen maar het lijkt me wel duidelijk wat jouw motieven zijn. Negationisme.
Zozo Eric.. goed speurwerk. Is privedetective niks voor je?
Zozo Eric.. goed speurwerk. Is privedetective niks voor je?
zou er meer achter zitten dan hij voordoet?Ik zou hier graag op willen reageren maar ik moet jouw post eerst 5x doorlezen voordat ik er iets van begrijp.

dit is echt een zielige stelling moslims eten zelf nog geen varken!en ik denk jij nog nooit een moskee bent binnengestapt of er iets van afweet,dit is een beledeging voor alle moslims!wat ben jij een trieste stakker zeg. kneus. ga maar varkens nken in je moskee
jij bent echt wel een studiebol dat je telkens moet hameren dat er iemand een schrijffout maakt,ik dacht dat dit een bb forum was geen school met lessen nederlands,precies of jij bent zo perfeckt![]()
Maar Marky is wel lachen. Dan lees je zijn fraaie tekstje en merk je dat het bol staat van de fouten.![]()

jij bent echt wel een studiebol dat je telkens moet hameren dat er iemand een schrijffout maakt,ik dacht dat dit een bb forum was geen school met lessen nederlands,precies of jij bent zo perfeckt![]()

Ok Killerbee.
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?p=3591110
Dat jij toevallig post over Stormfront in die Antillianenthread en daarna op Stormfront een posting van Idijood komt om bijval te vragen is zeker ook toeval? Heel toevallig is Idijood ook afkomstig uit West Vlaanderen.
Jouw top 5 spellen :
1)goldeneye(nintendo 64)
2)day of defeat(niet source!!)
3)red orchestra ostfront
4)shadowman(nintendo 64)
5)perfect dark(nintendo 64)
6)killer instinct en street fighter(super nintendo)
7)call of duty 1
Idijood vind Red Orchestra ook tof :
En dat jij Collateral, The Descent en nog wat andere films gezien hebt volgens quotes op DBB en Idijood die films in zijn top 10 heeft staan is ook toeval.
Idijood is in ieder geval een DBB-lid :
Kan nog wel meer overeenkomsten ophalen maar het lijkt me wel duidelijk wat jouw motieven zijn. Negationisme.