AndroidHealthClinic

De Iron Man met misschien ook Nederlandse deelnemers !

Problemen met het beeld???

ik heb geen problemen? kijk in windows media player.. die meiden zijn voorbij nu.

zie ik nou staan begint het pas 6:00 uur? of heb ik het mis:D ja heb net nog gedronken vandaar haha.

Grrrr ff andere PC gestart nu heb ik weer beeld.. :D

Je hebt niks gemist, bla bla bla.
Maar wat DENKT Bob nou om zo'n jasje aan te trekken met zo'n lage online beeldkwaliteit :P

Jay komt voor de verandering eens soepeltjes over tijdens dat interview net. Cool.

Wie zijn er allemaal al geweest?

Phil heath is on :D

Damn die back double biceps is insane :eek:

Definately the winner van the iron man .. die gluteus hams quads seperatie is ook sick gewoon.

Goddomme dacht ik het niet!

Een INTERVIEW tijdens Neset's posing! :@:@:@

Nou jongens ik vind het mooi geweest.
Phil op nr. 1, de rest zal ook niet zo'n verrassing zijn.
Veel plezier nog met kijken!

Ik denk dat de helft nog ligt te slapen die vannacht gekeken hebben, maar erg grappig om die reacties zo te lezen. :D

Khalid is 13e geworden en Neset is buiten de top 15. Khalid heeft het hartstikke goed gedaan in deze zware line up van 32 man en met iets meer beef erbij, komt hij de de volgende keer zeker in de top 10!

Props voor Khalid! :)
Helaas voor Neset dat hij niet geplaatst is. Helaas hebben we z'n halve poseer-routine niet kunnen zien vanwege een bloody interview.

wat zal Neset teleurgesteld zijn al die energie en wat nog meer wat ie erin heeft gestopt om dit fysiek te bereiken...maar aan de ene kant was dit wel te verwachten.

ja ik denk dat ie gigantisch teleurgesteld is!

Toch een puike prestatie van beide nederlanders, khalid mocht gerust in de top tien staan ipv kamali en Harris

Terug
Naar boven