spierpijn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
Ik juist meer van turken dan marokanen, maar dat is voor elke wijk/stad weer verschillend.
Ok.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik juist meer van turken dan marokanen, maar dat is voor elke wijk/stad weer verschillend.
de vvd had toch al die allochtonen binnengehaald als gastarbeiders.
idd, goed begrepen!
ikkeHeel goed, jij hebt een snoepje verdiend
Welk persoon laat nou iemand anders zijn vuile werk opknappen, waarna hij degene te weinig betaald en gewoon weer terug stuurt naar het arme leven waar ie vandaan kwam.
hoezo een echte nederlander zijn ze allemaal zo dan
JIJ ziet het prima, probleem is alleen dat de overheid boter op haar hoofd heeft.........hoezo een echte nederlander zijn ze allemaal zo dan
kijk als ik een jaar in zwitserland kan gaan werken ben ik ook een gastarbeider
en daarna zal ik gewoon weer naar huis moeten je kiest daarzelf voor ook die gastarbeiders die toen in ons land kwamen werken het is dus je eigen keus
of zie ik dat verkeerd??

dank jeJIJ ziet het prima, probleem is alleen dat de overheid boter op haar hoofd heeft.........
![]()

hoezo een echte nederlander zijn ze allemaal zo dan
kijk als ik een jaar in zwitserland kan gaan werken ben ik ook een gastarbeider
en daarna zal ik gewoon weer naar huis moeten je kiest daarzelf voor ook die gastarbeiders die toen in ons land kwamen werken het is dus je eigen keus
of zie ik dat verkeerd??

maar geef toe, er zijn er ook een heleboel bij die hier komen voor de gratis voorzieningen zonder dat ze er zelf aan mee willen werken dit systeem in stand te blijven houden.
Als jij een jaar in Zwitserland gaat werken is dat uit vrije wil en om er nog meer te gaan verdienen. Een gastarbeider in ons land doet dit meestal niet uit vrije wil, maar uit noodzaak, om iets te verdienen.

Precies.Prem provoceert graag. En er is geen grotere provocatie dan in een groep met ontwikkelde mensen te roepen dat je pvv gaat stemmen.
Hij zal nooit op de pvv stemmem. Dit is een partij voor de marginale, simpele negatieve laffe klaplopers.
bewijs: de pvv-stemmers denken dat Prem inderdaad serieus is
maar geef toe, er zijn er ook een heleboel bij die hier komen voor de gratis voorzieningen zonder dat ze er zelf aan mee willen werken dit systeem in stand te blijven houden.
en dat soort GASTEN kunnen we missen als kiespijn.
Nu misschien wel ja.
Maar we hadden het over de eerste gastarbeiders. Die hier slecht behandeld werden, onderbetaald, en zwaar werk moesten leveren.
En dan wil jij ze daarna weer gewoon even terug verschepen naar hun arme bestaan?
De vergelijkenis met een jaar werken in Zwitserland slaat natuurlijk ook als een slappe lul op een drumstel.

Prem provoceert graag. En er is geen grotere provocatie dan in een groep met ontwikkelde mensen te roepen dat je pvv gaat stemmen.
Hij zal nooit op de pvv stemmem. Dit is een partij voor de marginale, simpele negatieve laffe klaplopers.
bewijs: de pvv-stemmers denken dat Prem inderdaad serieus is

Zie ik ook niet echt snel gebeuren, maar muhahaha, ga jij ff hard op je bek als je ernaast zit.![]()