AndroidHealthClinic

De Linkse Prem Radhakishun is rechts geworden, volgende stem gaat ipv PvdA naar PVV

Ik vraag me af of het een grap is. Misschien is PVV stemmen wat overdreven, maar ik denk echt dat hij wel een beetje om is. Hopelijk doen meer multiculti dromers hun ogen open.

weet je dat:

wanneer illegalen in USA kinderen krijgen tijdens hun vrblijf in de States:
- hun kinderen legale burgers zijn, terwijl hun ouders nog steeds illegaal zijn?
- wanneer de overheid de ouders pakt en uitzet, de kinderen afgenomen worden omdat die namelijk legaal zijn in USA?
:mad:

Prem provoceert graag. En er is geen grotere provocatie dan in een groep met ontwikkelde mensen te roepen dat je pvv gaat stemmen.
Hij zal nooit op de pvv stemmem. Dit is een partij voor de marginale, simpele negatieve laffe klaplopers.

bewijs: de pvv-stemmers denken dat Prem inderdaad serieus is

Duidelijk.
Een "echte" Nederlanders dus.
hoezo een echte nederlander zijn ze allemaal zo dan
kijk als ik een jaar in zwitserland kan gaan werken ben ik ook een gastarbeider
en daarna zal ik gewoon weer naar huis moeten je kiest daarzelf voor ook die gastarbeiders die toen in ons land kwamen werken het is dus je eigen keus
of zie ik dat verkeerd??

en daarna zal ik gewoon weer naar huis moeten je kiest daarzelf voor ook die gastarbeiders die toen in ons land kwamen werken het is dus je eigen keus
of zie ik dat verkeerd??
JIJ ziet het prima, probleem is alleen dat de overheid boter op haar hoofd heeft.........
:o

of zie ik dat verkeerd??

:yes:

Als jij een jaar in Zwitserland gaat werken is dat uit vrije wil en om er nog meer te gaan verdienen. Een gastarbeider in ons land doet dit meestal niet uit vrije wil, maar uit noodzaak, om iets te verdienen.

:yes:

Als jij een jaar in Zwitserland gaat werken is dat uit vrije wil en om er nog meer te gaan verdienen. Een gastarbeider in ons land doet dit meestal niet uit vrije wil, maar uit noodzaak, om iets te verdienen.
maar geef toe, er zijn er ook een heleboel bij die hier komen voor de gratis voorzieningen zonder dat ze er zelf aan mee willen werken dit systeem in stand te blijven houden.
;)

en dat soort GASTEN kunnen we missen als kiespijn.

Prem provoceert graag. En er is geen grotere provocatie dan in een groep met ontwikkelde mensen te roepen dat je pvv gaat stemmen.
Hij zal nooit op de pvv stemmem. Dit is een partij voor de marginale, simpele negatieve laffe klaplopers.

Precies.

maar geef toe, er zijn er ook een heleboel bij die hier komen voor de gratis voorzieningen zonder dat ze er zelf aan mee willen werken dit systeem in stand te blijven houden.
;)

en dat soort GASTEN kunnen we missen als kiespijn.

Nu misschien wel ja.
Maar we hadden het over de eerste gastarbeiders. Die hier slecht behandeld werden, onderbetaald, en zwaar werk moesten leveren.
En dan wil jij ze daarna weer gewoon even terug verschepen naar hun arme bestaan?

De vergelijkenis met een jaar werken in Zwitserland slaat natuurlijk ook als een slappe lul op een drumstel.

Nu misschien wel ja.
Maar we hadden het over de eerste gastarbeiders. Die hier slecht behandeld werden, onderbetaald, en zwaar werk moesten leveren.
En dan wil jij ze daarna weer gewoon even terug verschepen naar hun arme bestaan?

De vergelijkenis met een jaar werken in Zwitserland slaat natuurlijk ook als een slappe lul op een drumstel.

Vergelijk ze dan eens met de huidige "GASTarbeiders" ,.... De Polen.
Deze mannen worden in onze ogen ook slecht betaald en moeten ook erg hard werk leveren ,... werk waar wij of geen mensen voor hebben of ons "te goed" voor voelen.
Deze mensen verdienen zo'n 4 tot 5 keer hun normale salaris hier, en kunnen zodra ze terug gaan leven als god in frankrijk !
gem 3 á 4 mnd werken = een jaar salaris voor hun ;)

Imo zal de insteek van vele turkse en marokkaanse gastarbeiders niet anders geweest zijn dan die vd polen.
Ofwel hier lekker verdienen en thuis er goed van kunnen leven.
En gelijk hebben ze , als ik 5x mijn huidige salaris kan verdienen in een fabriek in engeland ga ik ook , ookal is het zwaar ! 3mnd werken betekend(e) een jaar kunnen teren in eigen land.
Daarbij komt dat er heel vaak geroepen wordt dat de mensen hier "verplicht" kwamen als een soort "slaven",.... Maar de grootste toestroom van turkse en marokkaanse gastarbeiders was in de jaren '70 en '80 ,.... dus helaas gaat die vlieger ook niet op ;)

Zie ik ook niet echt snel gebeuren, maar muhahaha, ga jij ff hard op je bek als je ernaast zit. :D

Prem gaat geen PVV stemmen, dat zegt hij gewoon om zijn column wat interessanter te maken.

Hij is overigens ook niet aan het provoceren, hij is dat gezeik met die rellende Marokkanen waarschijnlijk gewoon écht zat. Dat kan ik begrijpen, als je de dingen leest, die hij opnoemt.

Terug
Naar boven