MuscleMeat

De Linkse Prem Radhakishun is rechts geworden, volgende stem gaat ipv PvdA naar PVV

Pim, een volk een land en dergelijke uitspraken gebruikte hitler ook, niet dat ik pim met hitler wil vergelijken maar wilders is veel minder extreem dan pim, dus pas even op wat voor info je verspreid.

Pim Fortuyn vond ik meer een geschikte kerel dan Wilders.

Maar momenteel is Wilders de enige keuze om nederland schoon te late vegen.

als er iemand faalt is het wel onze wannabe-genie 'De Kelt'.

Komt er nu een reactie als 'toon eens wat intellect!' of 'ik ben heel slim, mijn vrienden zijn heel dom, en daarom own ik' OF (om even door te gaan), 'ik ben te slim voor school, daarom studeer ik buiten mijn studiestof nog extra maatschappijleer!'

Mijn vrienden zijn niet dom en ik zit niet op school, ik leer voor middenjury. Dat is trouwens ook niet wat ik bedoelde met zelfstudie, maar blijf jij daar maar hangen in je pre-puberale fase.

wat is dat toch met veel linkse aanhangers om mensen met een rechtse gedachtegang altijd als dom af te schilderen ???
Beetje jammer en kort door de bocht, zou bijna zeggen dat het hetzelfde is als zeggen dat alle marrokanen crimineel zijn,....
Ok tussen de rechtse stemmers zullen meer mensen uit de modale kringen zitten doordat deze mensen ook vaak vergeleken met de rijkere kringen die zich niet of nooit op straat bevinden heel wat meer meemaken waardoor hun kijk op dingen veranderd ( misschien wel meer realistischer :dunno: )

Beetje jammer ,... rechtse mensen beschuldigen van het "over één kam scheren" en dit zelf net zo hard doen :S

Dan roepen dat rechtse de "linkse humor" niet inzien,.... ofwel belachelijk trachten te maken van anderen,.... waar is het linkse credo van "iedereen is gelijk" dan gebleven of is dat enkel van kracht voor mensen met een zelfde gedachtegang als hun ?

wat is dat toch met veel linkse aanhangers om mensen met een rechtse gedachtegang altijd als dom af te schilderen ???
Beetje jammer en kort door de bocht, zou bijna zeggen dat het hetzelfde is als zeggen dat alle marrokanen crimineel zijn,....
Ok tussen de rechtse stemmers zullen meer mensen uit de modale kringen zitten doordat deze mensen ook vaak vergeleken met de rijkere kringen die zich niet of nooit op straat bevinden heel wat meer meemaken waardoor hun kijk op dingen veranderd ( misschien wel meer realistischer :dunno: )

Beetje jammer ,... rechtse mensen beschuldigen van het "over één kam scheren" en dit zelf net zo hard doen :S

Dan roepen dat rechtse de "linkse humor" niet inzien,.... ofwel belachelijk trachten te maken van anderen,.... waar is het linkse credo van "iedereen is gelijk" dan gebleven of is dat enkel van kracht voor mensen met een zelfde gedachtegang als hun ?

Wat een onzin, je kan niet zeggen:"Sommige rechtsen zijn echt niet nationalistisch of fascistisch hoor!". De enige verantwoorde generalisatie is in politieke partijen.

toch leuk, dat de meeste wildersstemmers uit gebieden komen zonder veel allochtonen. je zou toch wat anders verwachten van rechtse mensen die de realiteit wel kennen.
Bron?

In België is het iig zo dat extreem-rechts beter scoort waar de problematiek ook sterker aanwezig is.

Bron?

In België is het iig zo dat extreem-rechts beter scoort waar de problematiek ook sterker aanwezig is.

De verkiezingsuitslagen maar ook o.a. door de NOS aangetoond in Zembla. Daar kwam een hele groep jongeren aan het woord die wel op partijen als de PVV zouden stemmen bij de verkiezingen maar in hun directe omgeving 0 of amper allochtonen had wonen.

Nu zeg ik niet dat in de grote steden geen aanhang is voor extreem-rechts maar naar verhouding is dat niet meer dan het landelijk gemiddelde. Zelfs al zou je het effect van stemmende allochtonen weghalen dan wordt er in de grote steden in Nederland (buiten Rotterdam) meestal gekozen voor evenwichtigere partijen. In Rotterdam was overigens Leefbaar Rotterdam niet eens extreem-rechts te noemen.

Nederland is Belgie niet en als ik eerlijk ben zeg ik gelukkig niet. Als ik sommige Belgische steden zie dan kan ik daar ook niet echt vrolijk van worden.

Terug
Naar boven