AndroidHealthClinic

de man met de 70 cm kanonnen

hehe Crack Valentino zeker?

Greg is echt een sukkel.
Maar ik ga vanavond zeker kijken, ik vind het leuk om te zien.

Anti-anabolen propaganda, dat is wat het is!

Wordt tijd dat ze die tapes verbranden met die gast erbij! Wordt weer leuk my ass!

door zulke gasten zeuren mijn ouders dat BB voor criminelen/low lifes/onopgeleide mensen is :mad: en dat ik er daardoor mee moet stoppen:

ook door aas enzo hoor, maar dit is ook een van de redenen waardoor ze dit denken :)

Gregg sucks d*ck for breakfast

Wie is dat dan? en wat doet hij, jullie make me nieuwsgierig

Nog zoveel brieven geschreven door leden hier dat het 1 grote bom vol leugens is en nog zenden ze het uit.

^ Niks synthol... Thank God fo natural strength!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH :roflol: :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Vind je? Ik vind het dus een schande voor de sport en geheel irritant dat het voor de zoveelste keer uitegezonden wordt. :mad:

Idd. Men schaart hem nog steeds onder de noemer 'bodybuilder'.

Kan je weer een hele week aan familie, vrienden en colega's uitleggen dat dit soort synthol mong*len niets maar dan ook niets met bodybuilding te maken hebben.

Je zou eigenlijk de makers van dit programma ook een nekschot moeten geven zeg :thumbdown:

• Topic Starter Topic Starter
het meest irritante is ook he als je de samenvatting leest op TVGids.nl waar over dit documentaire gaat

ver Gregg Valentino, een bodybuilder die in het Guinness Book of Records stond omdat hij de grootste biceps ter wereld had. Dit resultaat bereikte hij door intensief trainen, een dieet en het injecteren van anabole steroïden. Gregg maakte echter een cruciale fout: hij ging veel te ver in het toepassen van deze verboden hulpmiddelen. Na een ogenschijnlijk simpele infectie aan zijn arm, ging het van kwaad tot erger. Hij kreeg een gigantische onderhuidse hematoom en zijn spierballen ontploften letterlijk. Alsof dit nog niet genoeg is, raakt Gregg verzeild in de wereld van drugs, bendes en belandt op de rand van de afgrond.

Terug
Naar boven