AndroidHealthClinic

de man met de 70 cm kanonnen

Idd. Men schaart hem nog steeds onder de noemer 'bodybuilder'.

Kan je weer een hele week aan familie, vrienden en colega's uitleggen dat dit soort synthol mong*len niets maar dan ook niets met bodybuilding te maken hebben.

Je zou eigenlijk de makers van dit programma ook een nekschot moeten geven zeg :thumbdown:

Ik voel idd ook al weer de bui hangen :(

het meest irritante is ook he als je de samenvatting leest op TVGids.nl waar over dit documentaire gaat

ver Gregg Valentino, een bodybuilder die in het Guinness Book of Records stond omdat hij de grootste biceps ter wereld had. Dit resultaat bereikte hij door intensief trainen, een dieet en het injecteren van anabole steroïden. Gregg maakte echter een cruciale fout: hij ging veel te ver in het toepassen van deze verboden hulpmiddelen. Na een ogenschijnlijk simpele infectie aan zijn arm, ging het van kwaad tot erger. Hij kreeg een gigantische onderhuidse hematoom en zijn spierballen ontploften letterlijk. Alsof dit nog niet genoeg is, raakt Gregg verzeild in de wereld van drugs, bendes en belandt op de rand van de afgrond.

Ik voel idd ook al weer de bui hangen :(

Ik heb hem na 5 minuten alweer afgezet.

Gatverdamme, de praatjes van die zelfingenomen randmongool zijn niet om aan te horen. Bah.

Bah, ook na 5 minuten uitgezet. Loser!

Pfff gaat heel het programma over die gozer.
Wat een negatief gedoe allemaal zeg.

Het is maar goed dat ik op fitness zit;):D

Wat een k*tdocumentaire!

Steroiden = synthol = creatine = benchmark???

"Greg heeft zoveel steroiden genomen dat zijn arm ontploft..."

En wat een loser die greg. Over steroiden praten en geen een keer over synthol.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een k*tdocumentaire!

Steroiden = synthol = creatine = benchmark???

"Greg heeft zoveel steroiden genomen dat zijn arm ontploft..."

En wat een loser die greg. Over steroiden praten en geen een keer over synthol.

valt mij ook op dat er geen 1 woord over syntolletje word gesproke

Laat ze maar lullen over roids. Als ik 40 ben zet ik toch lekker de spuit er in en blijf ik een jonge god, terwijl de rest om me heen lekker verouderd.

Het is ook gelijk weer duidelijk dat Bodybuilding meer dan alleen trainen is, zonder een echte persoonlijkheid kun je nog zo groot zijn, je blijft een loser... Die Gregg is er maar weer een duidelijk voorbeeld van, wat een idioot zeg!

Dat Engelse jochie dan, denkt ook daadwerkelijk dat Greg zulke armen door de roids heeft :roflol: .

Ben net 30 minuten op kantoor en nu al 2x tekst en uitleg gegeven over 'die bodybuilder' van gisteren. :(

Kijk al dat gezeur over synthol enzo... als je het met mate doet kan het gewoon erg mooi zijn. Een bescheiden hoeveelheid injecteren kan gewoon erg natuurlijk overkomen. Bijvoorbeeld deze man, valt gewoon haast niet op dat hij synthol geinjecteerd heeft (het is toch echt zo!) Zo zie je maar weer...

15.jpg - 122828

He he....valt niet zo op idd. :rolleyes:

Kijk al dat gezeur over synthol enzo... als je het met mate doet kan het gewoon erg mooi zijn. Een bescheiden hoeveelheid injecteren kan gewoon erg natuurlijk overkomen. Bijvoorbeeld deze man, valt gewoon haast niet op dat hij synthol geinjecteerd heeft (het is toch echt zo!) Zo zie je maar weer...

15.jpg - 122834

Ik blijf me afvragen wat die idioten toch bezielt. Maarja, dat is maar goed ook denk ik.

hij is zn schouders en trapezius n beetje vergeten..

gisteren samen met me vriendin in bed dat programma bekeken...die weet gelukkig nu ook hoe en wat:D

maar waar ik me aan zat te ergeren is het feit dat ze alles af schuiven op AAS en geen enkele keer hun bek opentrekken over synthol wat helemaal niks met AAS te maken heeft:mad:

helemaal toen ze hem een bodybuilder noemden en dat meneertje Valentino zelf beweerde dat het door de roids kwam:(

Terug
Naar boven