AndroidHealthClinic

de man met de 70 cm kanonnen

het meest irritante is ook he als je de samenvatting leest op TVGids.nl waar over dit documentaire gaat

ver Gregg Valentino, een bodybuilder die in het Guinness Book of Records stond omdat hij de grootste biceps ter wereld had. Dit resultaat bereikte hij door intensief trainen, een dieet en het injecteren van anabole steroïden. Gregg maakte echter een cruciale fout: hij ging veel te ver in het toepassen van deze verboden hulpmiddelen. Na een ogenschijnlijk simpele infectie aan zijn arm, ging het van kwaad tot erger. Hij kreeg een gigantische onderhuidse hematoom en zijn spierballen ontploften letterlijk. Alsof dit nog niet genoeg is, raakt Gregg verzeild in de wereld van drugs, bendes en belandt op de rand van de afgrond.

:roflol:

LoL alsof brieven van leden van een BB forum ze ervan weerhouden...

:roflol:

leuk beeld over bb'ers schept die gozer.. ik hoor het op school al man

Het was vandaag ook gespreksonderwerp nr1 in de gym hiero.

17.jpg - 122872

deze vind ik nog zo slecht nog niet

alleen zijn die aderen wel eng en rechter biceps groter dan de linker

vindt vooral zijn rechter bicep over done.

Hoorde ze bij ons ook al praten..... Alleen maar Anabolen afkraken, weet zeker dat ze er vaak zat met watertanden over hebben zitten denken om het te proberen:P

ik vind het geen gezicht.

snap niet dat ze zo iets uit zenden, ze zetten heel dat bodybuilding een heel verkeerd dag licht.

Ze kunnen beter pumping iron uitzenden, bij ons op de gym was het ook gesprek nummer 1. Ik zelf heb het niet eens zitten kijken, heb die inbesiel al keer gezien wil ik niet nogmaals zien.

Een van de betere bodybuilders imo. Niks hypertrophie en voedingsschema's. Gewoon hardcore synthol.

Terug
Naar boven