MuscleMeat

De Marokkaan ontkent

Status
Niet open voor verdere reacties.
casual dreamer zei:
karmapost !!!!! btw heeft iemand al ooit een verhaal gehoord van een marokkaan die alleen iets doet ?? neen ze moeten altijd met hun maatjes op stap ze beslissen zelf niets . het enige wat een marokkaan alleen kan is slapen en volgens mij moeten ze dan nog iemand hebben die hun handje vasthoud

Ik hoop echt dat mensen jou niet serieus nemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ontken het maar BigNL! :D

Dan ben je er net zo eentje. Misschien legt Casual het wat bot uit maar het is wel een feit.
Marokkanen zijn groepsdieren; ze durven alleen op te treden in grote groepen, en pakken dan nog 1 persoon en dan nog de zwakste van allen, om 100% zeker te zijn van winst.
Net als Hyena's dus.

Helaas DBC01, ik moet je gelijk geven.

Tijdje geleden had ik mijn fiets geparkeerd in een "bewaakte" fietsenstalling. Kom terug, fiets pleite. Dus ik naar de bewaker toe. Om mijn fiets mee te krijgen moest de "dief" zijn naam en adres achterlaten. Ik krijg het adres en de naam van de bewaker. De ondeugd bleek Fathi te heten en ik had zijn adres.

Ik naar huis, mezelf giga opgenaaid. Ik ben niet zo dapper, maar ik ging toch maar even op bezoek bij onze Fathi. Papa Fathi doet open en ik doe mijn verhaal. Denk je dat pa kwaad wordt op zijn zoon? Nee hoor. "Had hij dan naar huis moeten lopen?" was de reactie van paps. Voor de duidelijkheid: Fathi woonde 200 m van de bewaakte stalling af.

De familie en buren kwamen erbij en ze hadden allemaal begrip voor de acties van deze "brave borst" :mad:

Fiets uiteindelijk wel teruggekregen, voor de zekerheid toch maar via de wouten gedaan aangezien ik geen zin had in een stille tocht voor mijn persoontje voor een gevecht tegen een overmacht Ali's

Big'r zei:
Papa Fathi doet open en ik doe mijn verhaal. Denk je dat pa kwaad wordt op zijn zoon? Nee hoor. "Had hij dan naar huis moeten lopen?" was de reactie van paps.
Ja kijk, dit zegt heel veel. Als de opvoeding al niet deugd dan krijg je dus rotte appelen. In dit voorbeeld ligt het dus duidelijk aan de ouders die geen waarden en normen geleerd hebben aan hun kinderen.

Hier moet ook de overheid optreden!!!

DBC01 zei:
Ontken het maar BigNL! :D

Dan ben je er net zo eentje. Misschien legt Casual het wat bot uit maar het is wel een feit.
Marokkanen zijn groepsdieren; ze durven alleen op te treden in grote groepen, en pakken dan nog 1 persoon en dan nog de zwakste van allen, om 100% zeker te zijn van winst.
Net als Hyena's dus.

Tuurlijk zijn er groepen Marokanen die zo opereren.
Als ze alleen zijn dan zijn ze niks, en dat weten ze.
Als je een Marokaan vergelijkt met een dier, en lekker generaliseert, dan ben jij een ezel :D

Big_T zei:
Ja kijk, dit zegt heel veel. Als de opvoeding al niet deugd dan krijg je dus rotte appelen. In dit voorbeeld ligt het dus duidelijk aan de ouders die geen waarden en normen geleerd hebben aan hun kinderen.

Hier moet ook de overheid optreden!!!

Helemaal mee eens,... buiten de opvoeding heeft het ook te maken met hoe de persoon zelf is.
Een persoon die geen opvoeding heeft genoten kan evengoed later een zeer sociaal en aardig persoon zijn.
En andersom natuurlijk ook.
Maar de opvoeding speelt idd een grote rol in deze. :)

Idd regeren is vooruitzien,..dus die hebben ook een taak.

jweigeman zei:
heb veel maten van verschillende afkomst. echter heb ik moeten concluderen dat er slechts 1 verdoet ras op aarde is; DE HEYENA, of anders gezegd, de marokkaan.
AAAAAHHH!!!!!! :mad:
Ik zie visioenen van brandende fakkels, en een woedende menigte die de ruiten uit Marokkaanse winkels en gebedshuizen slaat.
Je kan NOOIT een compleet ras bepaalde eigenschappen toedichten. We hebben toch wel iets geleerd van W.O.2? :(

Marokkanen zijn mensen. Net als jij en ik. Het probleem zit in de cultuur en niet in het ras, laten we dat niet vergeten!

Wat natuurlijk niet wegneemt dat we een probleem hebben dat een harde aanpak verdient. Maar laten we proberen niet te generaliseren, hoe moeilijk dat ook is.

Lauw zei:
Ik zie visioenen van brandende fakkels, en een woedende menigte die de ruiten uit Marokkaanse winkels en gebedshuizen slaat.
Je kan NOOIT een compleet ras bepaalde eigenschappen toedichten. We hebben toch wel iets geleerd van W.O.2? :(

Marokkanen zijn mensen. Net als jij en ik. Het probleem zit in de cultuur en niet in het ras, laten we dat niet vergeten!

Wat natuurlijk niet wegneemt dat we een probleem hebben dat een harde aanpak verdient. Maar laten we proberen niet te generaliseren, hoe moeilijk dat ook is.
You tell 'em, Lauw! :thumbs:

het is die blanken verdorvenheid.. wij blanken, zijn Bad to the Bone.. Alleen de islam kan onze zonde schoonwassen..!! Laten wij ons wassen in bloed..
Maar dan wel het bloed van onschuldigheid.. bloed van lieve marokaanse jongentjes die geen schuldige verdorven blanken overvallen

Precies. De cultuur die vooral bij Marokkanen aanwezig is. Dus wordt er geageerd en gereageerd tegen vooral Marokkanen. Met alle respect; Mensen als Dani zien dat als discriminatie, omdat je één bevolkingsgroep aanwijst. Stel dat er morgen 100.000 Marokkanen tegelijk gaan doen wat er nu enkele honderden per dag doen, en het dus wel erg duidelijk wordt, dan hoor je sommige mensen nóg zeggen dat het 'enekelen zijn zoals er ook Hollanders zijn'. Ze steken hun hoofd het liefst in het zand omdat ze geen confrontatie met het probleem willen. Ze vinden de materie al erg genoeg.

Dat is erg vervelend en je vraagt je af: Hoe komt een mens zover dat hij/zij zich afwendt van een probleem en het niet bij de naam wil noemen? Er zijn verschillende redenen voor; één van die redenen is angst, een andere reden kan zijn dat de persoon in kwestie niet voldoende in aanraking komt met de ellende en die alleen uit de media hoort. Zo is het kabinet jarenlang doof geweest voor mensen uit de omgeving Rotterdam. Die werden als rascist bestempeld. Nu weten we wel beter omdat het probleem ook is komen settelen in andere streken van ons land.

Omdat ik de zaken aankaart en het keihard bij de naam noem, verstoort dat de rust van sommige mensen. So be it. Allochtonen zijn genoeg geknufffeld, nu is het tijd om ze een spiegel voor te houden. Mijn stelling wordt onderschreven door Marokkanen die net zo kwaad zijn als ik. Marokkanen met een baan en normen en waarden, die ze hebben geaccepteerd als de ware, danwel die normen die gelden in het land waar ze wonen.
Marokkanen die mij echt uitstekend kunnen uitleggen waarom deze dingen gebeuren.
Deze mensen zijn ook Marokkaans en bestrijden wat mensen als BigNl zeggen. Die mensen durven te zeggen dat het mis is gegaan met vooral één bevolkingsgroep.
Maar veel Nederlanders dragen een Anne Frank-stempel op hun ziel en zien al Kristallnachten langskomen als ze dit horen.
Waren de Joden uit op het verkrachten van onze vrouwen? Het beroven van onze ouders> Waren zij een dagelijkse plaag waar zelfs de politie geen antwoord op heeft? Nou nee hè. laten we dus die vergelijking even buiten boord houden.

En mocht er dan toch een Moskee sneuvelen dan zitten we aardig uit de richting.
Hoewel sommigen een broeinest zijn van extreem kwaad maar da's een ander onderwerp.

Het draait bij de marokaanse problemen jongeren allemaal om respect, en het zo min mogelijk ervan hebben

Gorilla-Man zei:
Het draait bij de marokaanse problemen jongeren allemaal om respect, en het zo min mogelijk ervan hebben

Idd....ze eisen respect van anderen maar teruggeven komt in hun, vaak toch al niet zo uitgebreid, Nederlands woordenboek niet voor.

@ DBC: ik ben blij dat jij wel de juiste nuancering kan plaatsen.
Helaas kan niet iedereen dat. En die mensen leg ik graag uit dat ze niet een compleet ras over 1 kam kunnen scheren. Dat is niet alleen dom, het is ook nog eens heel gevaarlijk.

Ach die mensen vallen snel door de mand.

Ik maak me meer zorgen om autochtonen die NU nog steeds hun kop in het zand steken.

Lauw zei:

chico, dont get me wrong, maar het is wel toevallig dat al er weer iets verdoet gebeurt, het in 99% van de gevallen een marokkaan is. Ja, een marrokaan kan wel een islamiet zijn, maar niet elke islamiet is een marokkaan, daarom vind ik het ook uit den boze om moskeeen plat te gaan branden. dat is helemaal bullshit. Maar je kan het ontkennen of niet, maar 99% van de marokanen wil zich niet aanpassen en wordt al met een anti-westese opvatting grootgebracht. ze willen niet en zullen het nooit willen. En ja, we zullen niet gaan generaliseren mbt die ene % die overblijft, die toevallig wel normaal zich aanpast. Het is totaal geen islamitisch probleem, het is een marokaans probleem. Tuurlijk zitten er rotte appels in elk ras.. alleen maken de heyena's 7 of 8% deel uit van onze bevolking...terwijl 30% van de mensen die vast zit in de bak, van marokaanse afkomst is.

En @DBC01, ik vraag me dan af (geloof dat je ook wel eens aan de deur stond) welke type figuren, je meestal weigert en uit de tent moeit gooien.. wedden dat dat geen turk is, of iranees, of iemand uit soedanie of weet ik veel. zal wel een heyena zijn... die braaf terug komt met zijn broer....

DBC01 zei:
Precies. De cultuur die vooral bij Marokkanen aanwezig is. Dus wordt er geageerd en gereageerd tegen vooral Marokkanen. Met alle respect; Mensen als Dani zien dat als discriminatie, omdat je één bevolkingsgroep aanwijst.
Laatste keer dat ik keek kon ik nog voor mezelf denken. :mad:
Je hebt A. geen idee wat ik denk en B. geen idee wie ik ben dus doe nou niet of je me kent met je 'mensen als...'

Deze struisvogel sluit het topic maar, die generalisaties geven weinig blijk van realititeitszin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven