Fitness Seller

De meest irritante NLers...

spiertje16

Monstrous Giant
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Topless bejaarden, chipknips, moeilijk doen over een eurocent en verkeersdrempels kwamen spontaan bij de mensen op. Ook werden de reclames tijdens de films op SBS6 opvallend vaak genoemd. Reclame irriteert overigens meer mensen. Op de vraag om de mate van ergerlijkheid aan te geven bij acht vooraf bepaalde irritante zaken, kwam opnieuw reclame boven aan te staan.

Het overgrote deel van het publiek vindt reclame op de computer met pop-ups en spam mateloos irritant. Daarna volgen onder meer telemarketing, grof taalgebruik op tv en mobiel bellen in het openbaar. De 490 ondervraagden noemden in totaal ook iets meer dan honderd bekende Nederlanders aan wie ze zich ergeren. Politici werden vaak genoemd en komen in de toptien zelfs vijfmaal voor.

ik vind patty brard nog wel de meest hatelijke graft*k van allen.

Paul de Leeuw is mijn nummer 1.

hoe komen ze op topless bejaarden?

Ligt toch echt aan je zelf lijkt mij.

De irritantste Nederlander is Johnny Kraaijkamp Jr. Denk eens aan die Koopmans reclame, waar hij zo'n oud omaatje speelt. :grumble:

ik kan die tieveslijer van die vroegere postkrediet reclame niet uitstaan :

ja gvd das ook een droplul
heet hij niet ..... engelkes ofzo??

Idd Rik Engelkes ofzo ja.. grafkikker dat het is:rolleyes:

Robert Jensen op stipt nummer 1

verdonk vind ik een topwijf.

van mij mag peter r de vries er wel in. en idd patty braard iseen vuile aso. en wat dacht je van 'leen' van de frisia-reclame? :fire:

Wat ik ook opvallend vind is dat men de reclames van SBS irritant vind. Gelukkig hebben ze daar vorige week een heel dikke boete voor gehad. Tijdens een film heb je soms 10!! minuten reclame tussen delen om maar niet te spreken van die k*tonderbreking voor hvn wat ook een k*tprogramma is trouwens.

JP Balkenende kan ik altijd erg om lachen Btw ,vooral als hij op een skateboard gaat staan en dan vol op ze bek pleurt.

Rita doet gewoon haar werk goed, vind ik hierzo niet thuis horen

Paul de leeuw vind ik geweldig :D hoort ook niet in dit rijtje thuis

Patty brard vind ik toch altijd wel leuk om te zien wat dat mens nou weer uitspookt. Niet irritant naar mijn mening. Hoort niet in dit rijtje thuis.

Robert Jensen maakt veel dezelfde flauwe grappen, maar vind het toch nog steeds amusant om zijn programma's te kijken/luisteren. Hoort niet in dit rijtje thuis.

Gordon tja. Niet mijn favorite zanger, maar hij heeft wel gevoel voor humor zo af en toe. Vind hem niet echt irritant ofzo.

Ayaan is geen nederlander, dus weet niet wat die hierzo op deze lijst doet ;)

dit is ook zo een sufk*t

jan paparzi van jensen

Leen van Frisia

leen.jpg

:whip:

ik vind D. de irritantste nederlander, jullie niet?

whaha die is idd heeel irritant met zun pannekoeken:D die kraaykamp..

Het valt mij op de sommige Nederlanders met nogal wat irritaties rondlopen.

Balboa op 1

Terug
Naar boven