XXL Nutrition

De meest irritante NLers...

Ik vind albert verlinden echt een irritante paalnicht:kots:

En waarom staat KWALBERT er niet bij>?!!

Als ik 1 iemand wel 100jaar lang zou willen folteren met fonduevorken is hij het

Ali B, Yes R en de c**k ( met C-o-c-k :D)

albert verlinde
marco v basten:D

Deze kan er ook wat van, irritante gast :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ali b vind ik ook wel erg...
hij zingt u ook al een nederlans volkslied nummer ofzo... ???

Waarom staat Mental Theo er niet bij? Die heb ik al zo vaak acties op tv uit zien voeren waarbij ik hem spontaan op z'n kale kop wil rammen.

En Jenssen is ook een k*tmannetje, met z'n bolle rotkop en beatle pruik. Ga cutten en naar de kapper man.

Centaur zei:
Waarom staat Mental Theo er niet bij? Die heb ik al zo vaak acties op tv uit zien voeren waarbij ik hem spontaan op z'n kale kop wil rammen.

En Jenssen is ook een k*tmannetje, met z'n bolle rotkop en beatle pruik. Ga cutten en naar de kapper man.

Jizza zei:
Mijn lijstje:

- Patty Brard
- Johnny Kraaijkamp Jr.
- Albert Verlinde
- Mental Theo
- Dat ochtendgymnastiek Hindoestaantje
- Peter R. de Vries

IK HAAT HEM. En zijn moeder.

Hans Kraay, zowel vader als zoon :shoot: :shoot:

pat21 zei:
Wat ik ook opvallend vind is dat men de reclames van SBS irritant vind. Gelukkig hebben ze daar vorige week een heel dikke boete voor gehad. Tijdens een film heb je soms 10!! minuten reclame tussen delen om maar niet te spreken van die k*tonderbreking voor hvn wat ook een k*tprogramma is trouwens.
whahaha ja echt. Gisteren ging ik er eens goed voor zitten want er kwam een Top Gear Special op Veronica. Wat blijkt is het een aflevering uit 2003, die in 2 delen is geknipt. En gisteravond was het eerste deel, wat nog wel een uur duurde maar dat kwam door de lange reclameblokken :roflol:

Het scheelt enorm dat ik al sinds maart geen klant meer ben van UPC. Ze hebben me alleen nog niet afgesloten, stelletje knuppels. :D

edit: Patty Brard, met d'r doorgesnoven kop en hysterische gedrag :eek:
En Robert Jensen is homo.

Patty Brard, Gijs Staverman, die vent van Tooske, Tooske, en alle witte 'artiesten' op de box die denken dat ze zwart zijn.

Albert Verlinde, Mart Smeets, Jan-Joost van Gangelen

De meesten van het lijstje zin idd irritant.

Degenen die ik daarvan absoluut niet irritant vind zijn Verdonk, Balkenende en Wilders. Ik snap niet echt wat irritant aan hun is.

Verder zou ik Wouter Bos op 1 plaatsen en Paul Witteman, Jeroen Pauw en die trut van Nova, Polak heet ze, mogen er voor mij ook op staan.

Terug
Naar boven