MuscleMeat

De nieuwe Real Dutch Power wedstrijkalender voor 2008!

RealDutchPower

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
De nieuwe wedstrijdkalender van 2008!
Omdat er zoveel vragen binnenkwamen wanneer de nieuwe kalender van 2008 zou worden gepubliceerd hebben we besloten de - voorlopige - wedstrijdkalender nu al te publiceren. Surf naar de website van Real Dutch Power ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::.... Vanaf begin januari zal de kalender 2008 via het hoofdmenu zijn te bereiken. Als er nog organisatoren zijn die hun wedstrijd nog niet hebben aangemeld, doe dit snel! (16 december 2008)

interresante wedstrijden Jan!!:D

Mooi! Sterkste Man van ZH zal ik er zijn (om te kijken :D)

Geweldig Jan, hier zat ik op te wachten!

Me alvast inschrijven voor sterkste man van zuid-holland.

Wist trouwens niet dat Luc Dobbelaere van plan was een SM van Merelbeke te organiseren? :D

Me alvast inschrijven voor sterkste man van zuid-holland.

Wist trouwens niet dat Luc Dobbelaere van plan was een SM van Merelbeke te organiseren? :D

Dit is ook het eerste wat ik er van hoor ???

Ik vraag me trouwens af hoe, hij bezit volgens mij niks van onderdelen-materiaal of zo.
En in hoeverre meent hij dit als 'serieuze' wedstrijd, of is het weer een plotse bevlieging ter compensatie van zijn gebrek aan oly lifters ? Nu, ik ben benieuwd wat hij van plan is, als hij het meent om een degelijke SM wedstrijd te organiseren zoveel te beter.

Voor mij wordt het zowiezo Landsmeer B-niveau en misschien nog een wedstrijdje iets eerder in het jaar. Brunssum zou leuk zijn. En zowiezo Nationaal Kampioenschap Vrachtwagentrekken.

Dit is ook het eerste wat ik er van hoor ???

Ik vraag me trouwens af hoe, hij bezit volgens mij niks van onderdelen-materiaal of zo.
En in hoeverre meent hij dit als 'serieuze' wedstrijd, of is het weer een plotse bevlieging ter compensatie van zijn gebrek aan oly lifters ? Nu, ik ben benieuwd wat hij van plan is, als hij het meent om een degelijke SM wedstrijd te organiseren zoveel te beter.

:stupid:

Zoiezo Sterkste man van A'dam, en de B van Landsmeer zit nog te denken aan de Hoekse Waard.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoorde van Joeri Polfliet dat hij Luc zal bijstaan met het organiseren van deze wedstrijd en Joeri heeft ook al wat onderdelen.

Ik vroeg me eens af: Ik wil graag mee gaan doen met wedstrijden, is het dan verstandig om eerst alleen de C-wedstrijden mee te doen? Of is elke wedstijd open.. Info iemand?

Thanx

Ik doe denk ik mee aan de C-wedstrijd van 24 augustus in Ede.

• Topic Starter Topic Starter
Het ligt eraan hoe sterk je bent Dr. Worf?
Als je de uitslagen van de wedstrijden gaat bekijken, je weet wat je zelf kunt, dan kan je voor jezelf denk wel een inschatting maken. Het is niet persé zo dat je moet beginnen met C-wedstrijden. Je mag ook direct naar de B.

Het ligt eraan hoe sterk je bent Dr. Worf?
Als je de uitslagen van de wedstrijden gaat bekijken, je weet wat je zelf kunt, dan kan je voor jezelf denk wel een inschatting maken. Het is niet persé zo dat je moet beginnen met C-wedstrijden. Je mag ook direct naar de B.

aha, ik zal me er eens in verdiepen.. bedankt!

Welke DBB'rs weten al aan welke wedstrijden ze gaan deelnemen?

Ik heb 3 wedstrijden op het oog:

19 Mei: Sterkste man van Merelbeke (B)
... Juni: Sterkste man van Wommelgem (B)
... Sept: Sterkste man van Landsmeer

Nog totaal geen wedstrijd ervaring dus zal ik me inschrijven voor de C-klasse, ik zie wel verder aan de hand van mijn resultaten!

Terug
Naar boven