- Waardering
- 675
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Precies, gewoon een inlogsysteem dat gekoppeld zit aan de atleet. Een user profile dus. Kan hij zelf zijn stats updaten of een verslag posten. Stel wat moderators aan die een mail krijgen bij een gepost verslag en zo kunnen ze ingrijpen bij een onzinpost.gewoon met inlogsysteem,dan weet de webmaster,je ip adress en echte naam + e-mailadress.dus dat zou geen probleem mogen zijn.
en iedereen kan zn gegevens nu ook gewoon doormailen om de site up-to-daten.
Stelt allemaal niet zoveel voor.
---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------
Dat is natuurlijk een kwestie van de functionaliteit achter je html aanpassen. Nu is het enkel html, maar als je hem dynamisch maakt hoeft er qua uiterlijk niet veel te veranderen. Het voordeel is dat je niks meer lokaal hoeft aan te passen op je html files maar vanuit elke pc via een php form je verslagen of wijzigingen door kunt voeren. Er is vast wel een jonge php'er hier te vinden die toch tijd zat heeft.Bedankt voor de steunbetuigingen! Haha. Als jullie vinden dat mijn site er goed uitziet beschouw ik dat als een groot compliment. Maar technisch is het van een zeer kinderlijke opzet, maar dat zal de kenner wel hebben gezien denk ik. Je kan er dan ook niet zo veel mee doen volgens mij met inloggen etc wat hiet wordt aangedragen door sommigen. Volgens mij is mijn site daar technisch ongeschikt voor. Mijn site is opgezet met pure basis html en ik hou hem bij met frontpage. Wat ik zou kunnen doe evt. is de frontpagepagina's beschikbar stellen zodat iemand anders bijv. een verslag van een wedstrijd zou kunnen maken. Vervolgens weer naar mij toe mailen zodat ik een laatste check eroverheen kan gooien of die (in mijn ogen, tja ik blijf de baas he haha) gescikt is voor publicatie en dan het net op.