MuscleMeat

De pinautomaat

geld houden, gaat om het principe dat de kans klein is dat iemand hetzelfde zou doen voor jou. Ik zou het wel teruggeven moest ik zelf deftig verdienen of moest ik het oudje kennen van zien en ze mij gezien heeft of zelfs eens vriendelijk gelachen heeft.

geld houden, gaat om het principe dat de kans klein is dat iemand hetzelfde zou doen voor jou. Ik zou het wel teruggeven moest ik zelf deftig verdienen of moest ik het oudje kennen van zien en ze mij gezien heeft of zelfs eens vriendelijk gelachen heeft.

:roflol: haha

What goes around, comes around

Ik heb ooit gehad dat een agent voor mij zijn kaart had laten zitten, pincode was al ingegeven enzo. Was een type automaat dat ik niet gewend was, ik vond het al vreemd dat ik kon kiezen hoeveel geld ik wou afhalen enzo voor ik mijn kaart moest insteken. Pas toen ik het geld ook effectief kreeg, merkte ik dat ik op die agent zijn kaart bezig was :D
De politie, uw vriend!

Mijn eerste gedachte zou zeggen in me zak steken.

Als ik me 50 pleuros erin laat steken nemen ze het ook allemaal mee dusja.

en dat is niet zo ..altlhans hier niet
als iedereen dan maar zo moet gaan denken

Niet voor jezelf leven, bestaat het nog?

terug geven aan een oudje, bejaarden leven van bijna niks, zie ik ook bij mn oma hoe weinig zij ontvangt. als het een yup achtig persoon zou zijn of een ander waar ik me aan erger zou ik het zelf houden.

50 euro zou ik waarschijnlijk alleen houden als er een of andere superdude t heeft laten zitten :)

Oma´s hebben geld zat en zouden het toch maar aan hun kleinkinderen geven, die er iets belachelijks als snoep van kopen. Dus ik koop er zelf whey van.

omatje wel denk ik

Paupers hier. Teruggeven natuurlijk, anders krijg ik last van mijn geweten en dat meen ik serieus.

Wat nou als ik die 50 euro niet terug geef maar wel aan Pakistan doneer? :dunno:

t geld houden.
Dat omatje heeft al vaak genoeg kunnen pinnen in haar leven.

Manny1987 is on fire vandaag.

Terug
Naar boven